Skocz do zawartości

BOX+ (Philips DSR 6201/91)


dmn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio kilka razy wyskoczyło mi info o źle ustawionej antenie najczęściej na TVN24, najciekawsze jest to że jest normalny obraz, a komunikat znika po przełączeniu na inny program.

Miał ktoś podobne przypadki? wersja oprogramowania 69.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpowiedzcie czy ten Philips jest lepszy od Sagemcoma, z tego co widzę różnicę to brak nagrywania w Philipsie (akurat z tej opcji nie korzystam w Sagemcomie) a w Philipsie mamy tuner naziemnej telewizji cyfrowej(mam w telewizorze), coś jeszcze?

Tak, jego praca jest stabilniejsza, obsługuje wszystkie splittery i jest mniej awaryjny od Sagemcom'a. Jeden z lepszych dekoderów HD od Cyfry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam umowę z dzierżawionym philipsem PVR i sagemcom na własność do MR - umowa kończy się ostatniego dnia lutego.

Mam zamiar na początku marca wziąść nową umowę z Pace PVR i philipsem do MR.

Czy nie będzie problemów z zakupieniem Philipsa do nowej umowy. Czy ewentualnie muszę brać nowa umowę np. na żonę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wypożyczyłem od C+ w bezpłatne użytkowanie dekoder DSR 6201/91 HD (akurat ten, bo działa na przewodowym splitterze - co już sprawdziłem). Pojawiły się dwa problemy.

Pierwszy to czy on posiada tuner DVB-T, czy nie, bo próbowałem wgrać kanały cyfrowej telewizji naziemnej i zgodnie z instrukcją obsługi podłączyłem kabel anteny naziemnej do gniazda wejściowego (plus kabel anteny satelitarnej) i nic, nie znalazł żadnego programu. Odnoszę wrażenie, że te dwa gniazda - wejście i wyjście anteny naziemnej, są zwykłymi atrapami (przelotka też nie działa).

Drugi problem, to przedłużacz pilota - ten który posiadam odsługuje wszystkie urządzenia, a tego dekodera nie. Czy są w sprzedaży przedłużacze (przewodowe lub bezprzewodowe), które dziłają z pilotem DSR 6201/91

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam na forum,tv naziemną odbieram. Dziwna sprawa miałem podobny problem,po uruchomieniu też kilka razy próbowałem przeszukać tv naziemną bez skutku.Zrezygnowany zająłem się ustawieniem listy HD czyli przeszukanie transpondera w opcji INNY gdyż po uruchomieniu miałem dostępną SD[ciekawostka odbiornik HD lista SD]. Zabrało mi to trochę czasu na koniec włączyłem jeszcze raz przeszukanie tv naziemnej i ku mojemu zdziwieniu wyszukało i to z dobrym sygnałem. Sam nie wiem czy któreś z kolei wył.i włą. odbiornika z powodowało uaktualnienie. Soft od początku 69.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sjanusz Uaktualnij Soft i problem zniknie http://cyfraplus.pl/technologie/sprzet/ ... derow.html

 

Witam

Wypożyczyłem od C+ w bezpłatne użytkowanie dekoder DSR 6201/91 HD (akurat ten, bo działa na przewodowym splitterze - co już sprawdziłem). Pojawiły się dwa problemy.

Pierwszy to czy on posiada tuner DVB-T, czy nie, bo próbowałem wgrać kanały cyfrowej telewizji naziemnej i zgodnie z instrukcją obsługi podłączyłem kabel anteny naziemnej do gniazda wejściowego (plus kabel anteny satelitarnej) i nic, nie znalazł żadnego programu. Odnoszę wrażenie, że te dwa gniazda - wejście i wyjście anteny naziemnej, są zwykłymi atrapami (przelotka też nie działa).

Drugi problem, to przedłużacz pilota - ten który posiadam odsługuje wszystkie urządzenia, a tego dekodera nie. Czy są w sprzedaży przedłużacze (przewodowe lub bezprzewodowe), które dziłają z pilotem DSR 6201/91

ad 1- tak, posiada tuner TV cyfrowej naziemnej (DVB-T) i powinien bezproblemowo działać.

ad 2- też posiadam bezprzewodowy przedłuzacz pilota signal i akurat tego dekodera nie obsługuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

do tej pory miałem Sagemcoma. Teraz ze względu na pozwyżke, wypowiedziałem umowę i teraz ją przedłużyłem. Konsultant zaproponował mi wymianę Sagemcoma na Philipsa 6201 HD. Zgodziłem się na to, oczywiście w czasie rozmowy zapewniał, ze wszystko zostało pomyślnie zaakcpetowane przez system i teraz mam się zgłosić do punktu cyfry po wymianę. Jednak okazało się, że taka wymiana jest nie możliwa. Więc o co chodzi? Zaznaczam, że rozmowę mam nagraną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@maxst jak nie wiesz to nie pisz lepiej a nie piszesz głupoty i wprowadzasz go w błąd i co ma niby pójść do punktu i puścić im rozmowę, nie żartuj z ludzi. Poza tym jego rozmowa nie jest żadnym dowodem ponieważ aby nagrywać rozmowę muszą wyrazić na to zgodę dwie strony (chyba że spytał konsultanta przed rozmową czy wyraża na to zgodę)

@Pit3r87 napisz reklamacje cyfra odsłucha rozmowę jeśli rzeczywiście tak było to ci udostępnią wymianę. Formularz kontaktowy do c+ masz na stronie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...