ipo76 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Dalej lipa. Jakość sygnału mam między% 70 a 80%. Na tej samej antenie (twin) mam polsat, a do wczoraj była jeszcze tnk (którą zmieniłem na n). Cóż, pozostaje mi tylko zrobić burdę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gabin Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 W grudniu przed swiętami zamówiłem pierwszy raz wielką rewolucje.Kurier dostarczył 3 stycznia. Po 7 dniach oddałem bo BSLA warczał w moim małym pokoju. Następnego dnia zadzwoniłem na nlinie czy mogę tak zamówić by dostać CLRA ? "Tak dostanie Pan CLRA" Zamówiłem. Dzwonie po kolejnych dwóch dniach czy może kurier jutro nie dostarczy i słyszę: -Pana zamówienie zostało anulowane. -Dlaczego ? Tego to ja już nie wiem..... A kto panu tak obiecał że na pewno przyjdzie CLRA żaden konsultant tego panu nie zapewni. Wkurzam się i idę następnego dnia do punktu. Macie CLRA ? Mają więc biorę. "Nikt mi nie chce wierzyć ale u nas dostanie pan soft turbo w tych 48 zł aktywacji." No niestety nie dostałem. Mija dwa dni. - Dzień dobry kurier opek mam przesyłkę N (???? przecież niby anulowali zamówienie ) Odesłałem go. Jest sobota 10 dni od podpisania umowy w punkcie. Mojego nr. klienta nie ma w ICA ani nr. umowy nie wchodzi przez infolinie. Czy N o mnie zapomniała ? Może gdzieś zgubili i nie znajdą umowy abonent gratis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian00707 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Dalej lipa. Jakość sygnału mam między% 70 a 80%. Na tej samej antenie (twin) mam polsat, a do wczoraj była jeszcze tnk (którą zmieniłem na n).Cóż, pozostaje mi tylko zrobić burdę Najwidoczniej "paruje". Nie dzwoń już pod żadną infolinie tylko w poniedziałek podjedź z dekoderem (całe jego wyposażeniem i umową) do punktu APS (Autoryzowany Punkt Sprzedaży N) i powiedz im że nie możesz aktywować dekodera. Oni go sprawdzą bądź nie, i jeżeli u nich nie będzie działał to ci go wymienią. Po wymianie praktycznie zawsze działa. Ja również miałem problem z aktywacją. Wymieniłem dekoder i po niecałych 5 minutach zaktywował mi się dekoder. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polarnik29 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Jest sobota 10 dni od podpisania umowy w punkcie. Mojego nr. klienta nie ma w ICA ani nr. umowy nie wchodzi przez infolinie.Czy N o mnie zapomniała ? Może gdzieś zgubili i nie znajdą umowy abonent gratis. Dalej lipa. Jakość sygnału mam między% 70 a 80%. Na tej samej antenie (twin) mam polsat, a do wczoraj była jeszcze tnk (którą zmieniłem na n).Cóż, pozostaje mi tylko zrobić burdę W poniedziałek lub we wtorek Wasze umowy pojawią się w systemie. Musicie po prostu poczekać. I żadne telefony i robienia burd tu nic nie pomogą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ipo76 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 ... W poniedziałek lub we wtorek Wasze umowy pojawią się w systemie. Musicie po prostu poczekać. I żadne telefony i robienia burd tu nic nie pomogą. Lubię żarty ale tylko zabawne. Moja umowa jest w systemie skoro konsultanci ją widzą, prawda? Skoro są w stanie zweryfikować moje dane oraz dane dekodera i karty. Nie pamiętam, abym przy aktywacji polsatu czekał dłużej niż godzinę, więc denerwuje mnie ta sytuacja z "telewizją nowej generacji". Z tego, co tu widzę, to problem z wadliwym sprzętem jest masowy, więc n uskutecznia jakąś popelinę. I nie każdy ma czas, żeby wisieć na telefonie albo biegać po punktach. Sorry, ale inni jakoś potrafią sprzedać działający dekoder. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rivam Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 To idź do innych i nie wylewaj tutaj swoich żali, bo to mało kogo obchodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ipo76 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 To idź do innych i nie wylewaj tutaj swoich żali, bo to mało kogo obchodzi. To jest wątek o aktywacji n, prawda? W którym miejscu złamałem regulamin? Napisałem nieprawdę lub obraziłem kogoś? Nie sądzę. Jak Cię nie interesują moje wywody, to ich nie czytaj, nikt Cię nie zmusza. Ad meritum: W "Regulaminie świadczenia usług" nie ma mowy o "poniedziałku", "wtorku" czy "środzie". Rozdział IV. Warunki świadczenia usług przez ITI Neovision... 2. Aktywacja usług nastąpi w terminie do 24 godzin od dnia zawarcia Umowy, chyba że ITI Neovision dokona wcześniejszej Aktywacji usług na wniosek Abonenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peen Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 W poniedziałek lub we wtorek Wasze umowy pojawią się w systemie. Musicie po prostu poczekać. I żadne telefony i robienia burd tu nic nie pomogą. Nka aktywuje się praktycznie w ciągu kilku godz. od momentu otrzymania dekodera (jak kurier wyśle info o podpisaniu umowy). Umowy w systemie pojawiają się po 2-3 dniach, jak fizycznie dotrą do nki i nie ma to żadnego wpływu na aktywację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polarnik29 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 W tym momencie akurat nie jest tak kolorowo. Niestety ale ta modernizacja chwilowo zakłóciła ten proces. Jak pisałem od poniedziałku lub wtorku już będzie po staremu. I nawet nie będzie trzeba czekać jak kurier dostarczy umowę do n, żeby się pojawiła w systemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ipo76 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Ja swoją podpisałem w punkcie. Więc od razu pojawiła się w systemie, mimo że fizycznie jeszcze pewnie nie dotarła go kwatery głównej. Na infolinii widzą moje dane, weryfikowałem wszystkie numery i dalej nic. Miałem już 3 aktywacje, od ostatniej mija właśnie doba. Cudów nie ma - jak ma być, to jest od razu, max do 2 godzin. Pewnie dekoder mam walnięty. Edyta: Jestem po kolejnej pogawędce, tym razem aktywację wyśle sam Dział Techniczny Pani z partyline uchwyciła się tej ostatniej szansy, mimo że sama nabrała podejrzeń, że mam trefny dekoder - ćwiczyliśmy wyciąganie i wkładanie karty. Na fakt wyjęcia karty dekoder reaguje, natomiast ponownego włożenia nie zauważa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peen Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Najszybciej rozwiążesz problem wymieniając nboxa w serwisowym APS. Na reakcję działu technicznego będziesz czekał z tydzień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ipo76 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Zgadzam się z Tobą. Biorę jutro nboxa pod pachę i uderzam do APS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ipo76 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Pomogła wymiana dekodera. Miałem sygnał do pół godziny po włączeniu urządzenia do zasilania. Jeśli ktoś nie ma sygnału po 24 godzinach to nie ma na co czekać. Co ciekawe, oprócz mnie w serwisie z dekoderami do wymiany były jeszcze 2 osoby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peen Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Siakieś delikutaśne te nboxy się zrobiły od grudnia. Ja wymieniałemw grudniu, brat wymieniał w grudniu (CLRA) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ipo76 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Ja wymieniłem BSKA na BSKA. Najważniejsze, że teraz coś się dzieje na ekranie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiatrak Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 W nawiązaniu do wątku z przykrością stwierdzam, że telewizja tzw. nowej generacji "N" niestety okazała się zaprzeczeniem profesjonalizmu i postępu technologicznego, który nieustannie postępuje, czy tego chcemy czy nie państwo "N". W moim przypadku od dwóch dni telewizja nowej generacji nie jest aktywna. Kilkanaście rozmów przeprowadzonych z biurem klienta, na bezskutecznie żenująco niskim poziomie empatii ze strony N, daje naprawdę wiele do myślenia. W dobie konkurencji i walki o polepszanie, upraszczanie procedur, takie zachowanie nie tylko jest niedopuszczalne ale po prostu głupie. Od roku jestem również klientem polsatu cyfrowego, co do którego można by znaleźć również kilka zastrzeżeń, ale w odniesieniu do aktywacji " n-ka" niech się uczy. W związku z wycofaniem przez polsat pakietu kanałów CBB, na pewno sporo osób będzie szukało nowej platformy. Jeśli decydujesz się chcesz na kilka dni oczekiwania na telewizję nowej generacji musisz uzbroić się w kilkudniową dużą cierpliwość, która wielokrotnie, jak czytałem, może zakończy się wymianą dekodera. Nie liczcie, że kontakt z BOKlienta wniesie do sprawy coś wzniosłego, oprócz złości i bezsilności. Usłyszysz: musi pan/pani czekać 24 godz. na wpisanie umowy, kolejne 24 godz. na przesłanie demo pakietu, czy tam aktywowanie. Pozdrawiam nowych klientów "N" i przypominam, że w przeciągu 10 dni od podpisania umowy mają państwo prawo zrezygnować bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristoff Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 W moim przypadku oczekiwanie na dostarczenie dekodera wyniosło 10 dni, ale po podłączeniu sprzętu cieszyłem się już po 2 godzinach z dokonanej aktywacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiatrak Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Gratuluję jednak życie pisze różne scenariusze. Jeden z konsultantów poinformował mnie, że mój nowy dekoder nie posiada wgranej tzw. demo pakietu miesięcznego cokolwiek to znaczy. Obecnie oczekuję na przesłanie przedmiotowego demo, tylko dlaczego tak długo - 24 godz. Ludzie XXI wiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PioVar Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Witam, Może to już historia, ale jak brałem n pod koniec 2009 r. (zakup w APS 30.12.2009), umowę podpisałem przed godz. 18, przyjście do domu, montaż na ścianie (jakieś 40-50 min) i po 20-30 min. miałem już aktywację. Wystarczył jeden telefon. Możliwe, że wtedy n nie miała w tym okresie (koniec 2009 r.) tylu nowych abonentów do aktywacji, co obecnie. Ale nam trudno to oceniać. Każdy przypadek jest stricto indywidualny i pojedyńcza ocena nie może rzutować, że tak jest zawsze. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiatrak Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Oczywiście, że przypadki się zdarzają tylko dlaczego trafiają na nas. Z drugiej strony, jak sugerujesz, mój przypadek jest incydentalny, może nawet mógł być dla "N-ki" zaskoczeniem, dlaczego ich kroki nie są bardziej zdecydowane, szybsze. Sorry, nie poczułem się wyjątkowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Graba11 Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Ja wczoraj dostałem dekoder o 9, podłączyłem o 10 i działało od razu "z pudełka" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaArek77 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Zakupiłem dekoder w promocji 28 grudnia 2011 roku. W tym dniu kolega podłączył mój dekoder do swojej satelity (tez ma n-kę) i go aktywował, w pół godziny ściągnął aktualizacje i programy. Od tego czasu nie używałem. Teraz od dzisiaj 4 lutego 2012 podłączyłem n-telewizję na terenie Niemiec, Mam aktywowany dekoder - najpierw pokazywał komunikat że 24 h mam czekać na aktywacje. Teraz po ponownym podłączeniu przez 3 godziny nie pobrał "godziny" - pokazał że pobiera programy i cały czas jest plansza: Siła 83 % Satelita Hot Bird, Jakość 36-46 % (waha się) BER 5.3 E2 lub 5.3 E1 (tu się zmienia) świeci się zielona kropka, brak godziny. Nie wiem co jest - pobiera coś czy nie? Dlaczego teraz tak długo a w Polsce w 30 minut? Nie chce resetować Dzwonił nie będę na infolinie (z Niemiec bez sensu). Poza tym ona działa 24 H - 7 dni w tygodniu? Miał ktoś tak? p.s. Kolega z anteny na innym dekoderze (niemiecka karta) ściągnął wszystko ładnie (mamy 2 satelity, 2 konwertery) ale ominięte że mój dekoder widzi LNB 2 - Hot Bird I DiSeqC Na wyświetlaczu dekodera jest 83.36 lub 83.40 (zmienia sie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal111 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Jakość musi być minimum 60 % Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaArek77 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 No wczoraj było Siła 83 % Satelita Hot Bird, Jakość 36-46 % (waha się) BER 5.3 E2 aż do 5.9 E1 (tu się zmienia) Dzisiaj jest Siła 85 % Satelita Hot Bird, Jakość 52-58 % (waha się) BER schodzi z wczorajszych 5.9 do mniejszej wartości (teraz 3. Jak wyłączę TV dekoder tez się wyłącza a proces przerywa Nie wiem o czym to wszystko świadczy??? W takim tempie to do 22-ej może zejdzie BER do zera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal111 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Spróbuj pokręcić w bok konwerterem to wtedy jakość się polepszy i złapiesz sygnał. Bez dobrego ustawienia anteny się nie da odbierać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi