Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Dzisiaj dzwonili do mnie z CP i zaoferowali mi dekoder echostara HD za 1zl, 3miech za free pakiet Super HD i pakiet HBO umowa na 24 miesiace. Czy ja pozniej po 3 miesiacach bede musial obowiazkowo placic za pakiet HD :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich :D

 

Ponieważ jest to mój pierwszy post na forum (mimo, iż czytałem je dość regularnie od kilku ładnych miesięcy) chciałby niniejszym serdecznie przywitać Wszystkich forumowiczów.

 

A teraz ad rem:

 

Od 2006 roku miałem dwie aktywne umowy z CP (Familijny Relax Mix) i do tego dwa dekodery Echostara (SD). Ponieważ w zeszłym roku "wyposażyłem" się w telewizory HD "zamarzyłem" sobie również o zmianie dekoderów. W tym czasie CP nie dysponował jeszcze w miarę sensownym dekoderem HD PRV. Wymyśliłem sobie, że wezmę od nich moduły i kupię dekodery zewnętrzne. Okazało się, że... nie ma takiej możliwości. To znaczy: oczywiście mogę zawrzeć jeszcze KOLEJNE dwie umowy, ale "starych" w żaden sposób przekształcić się nie da.

Jak się nie da, to się nie da - a zatem 10 października 2009 wypowiedziałem jedną z tych umów, za trzymiesięcznym wypowiedzeniem. Na początek jedną, bo chciałem najpierw sprawdzić jak będzie wyglądał dostęp do CP za pomocą modułu.

Na początku grudnia 2009 (bodajże 4 grudnia) zadzwoniła do mnie pani z BOK CP (czy jak to się tam nazywa) z propozycją, by wycofać wypowiedzenie i zawrzeć porozumienie, w którego ramach miałem otrzymać dekoder Echostar 7400 plus bonusy w stylu: mniejsza kwota za wynajem dekodera, pakiet HD za bodajże 5 PLN, kilka miesięcy bez abonamentu itp. Bardzo podobną ofertę widziałem już wyżej w tym temacie. Po namyśle stwierdziłem, że zgadzam się. Porozumienie i dekoder miał być u mnie w ciągu dwóch tygodni. Jak życie pokazało są to najdłuższe dwa tygodnie we współczesnej Europie - bo trawają do chwili obecnej :D. Najpierw były to problemy z logistyką przez Bożym Narodzeniem, potem inwentaryzacja, a obecnie... brak już im powodów do tłumaczeń i słyszę, że po prostu są późnienia. W tzw. między czasie upłyną okres wypowiedzenia - ciekawy jestem jak z punkzu widzenia prawa będzie można porozumieniem, o ile w ogóle kiedykolwiek ono do mnie dotrze) anulować skutek w postaci rozwiązania umowy. Wprawdzie Pani z BOK tłumaczyła mi, że w chwili, gdy przyjąłem telefonicznie ich propozycję według CP już nastąpił taki skutek, ale to przecież jest jakaś herezja prawna.

 

W tzw. międzyczasie otrzymałem od CP nowy regulamin i porozumienie - w zakresie drugiej umowy. Ponieważ byłem już lekko zły, a poza tym oferty konkurencji były dość korzystne, 12 grudnia wysłałem im wypowiedzenie drugiej umowy - tym razem (co wyraśnie zaznaczyłem) z powodu zmiany stawek i nowego regulaminu. Na początku stycznia zadzwoniłem do BOK by potwierdzić rejestracje pisma. Pani powiedziała, że mają, zarejestrowali, opłaty mam wniesione do 5 kutego i z tym dniem ładnie się żegnamy. Aż nie chciało mi się wierzyć, że znając CP jest tak wspaniale - i niestety miałem rację.

Wszystko było dobrze do wczoraj, gdy... dostałem SMS, że.. zalegam z opłatami.

Zadzwoniłem do BOK i... Pani zaczęła mi tłumaczyć, że mam trzymiesięczny okres wypowiedzenia, bo.... nowy regulamin oraz zmianę stawek dostałem przez POMYŁKĘ. Sic!!! Nowy regulamin ma bowiem obowiązywać NIE wszystkich! LOL Na moje stwierdzenie, że przecież zmiana regulaminu nie do końca była "dobrowolna" - przy zmianie m.in. chodziło przecież o likwidację paru zapisów uznanych za klauzule niedozwolone, Pani z BOK stwierdziła, ponownie, że w systemie TERAZ jest wskazane, że mam trzymiesięczny okres wypowiedzenia.

Pewnie będzie problem, bo ja wyraźnie stwierdziłem, że takie stanowiska nie przyjmuję i proponuję od razu oddać moją sprawę do windykacji a potem do sądu.

 

Ja zatem widać podejście do "starych" abonentów jest w CP wręcz WZOROWE!!! LOL

Moje dwie umowy przy 3-ech milionach abonentów to pewnie niezbyt dużo, ale pewnie takich sytuacji jest jednak więcej.

 

Na dzień dzisiejszy cieszę się oglądaniem N-ki w HD oraz opłaciłem (już pozaumownie) do 18 lutego kartę CP, której umowę wypowiedziałem w październiku, i która uległa rozwiązaniu 18 stycznia. Nadto, zażądałem wyraźnej w BOK adnotacji, że jeżeli do tego momentu nie otrzymam dekodera wraz z umową na ustalonych warunkach, to nie powinni już go nie przysyłać, bo wezmę drugi dekoder od konkurencji. Biorąc pod uwagę moje dotychczasowe doświadczenia z CP (jak również głosy innych forumowiczów w tym wątku) raczej dotrzymania tego terminu zbytnio nie oczekuję.

 

Pozdrawiam,

Cabalero

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

współczuję ci moją siostrę też tak Polsat zrobił umowa była na jej męża na czas nieokreślony pakiet Familijny 37,90 zł dostała nowy aneks i tam pisało pod spodem jeśli nie akceptujesz warunków regulaminu wyślij rezygnacją z usług max do dnia jak napisano na formularzu wysłała 8.01.10r. i teraz dzwoni jej telefon ,że nie uregulowała płatności ja dzwonię o co chodzi a babka mi czyta to pismo i mówi że tu brak kilku słów Powód Zmiana Regulaminu Usług tych słów i związku z tym umowa przechodzi na 3 mies wypowiedzenia ja by były te słówka to automatyczny koniec paranoja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam się tym nie martwię. W moim wypowiedzeniu wyraźnie wskazałem powód i podstawę prawną.

Pewnie dlatego próbują ściemniać o tym "pomyłkowo" wysłanym nowym regulaminie i cenniku.

Zastanawiam się tylko, czy takim podejściem CP do klientów nie zainteresować UKE czy UOKiK - może być ciekawie.

 

Pozdrawiam,

Cabalero

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie również tylko jedna karta "stara" .... jutro dzwonie zrobić z tym porządek bo ile można czekać w nieskończoność !![/quote

 

I tak nic nie uzyskasz. Nie ma możliwości przyśpieszenia realizacji zamówienia, co najwyżej się na śmieszność narazisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem przed chwilą, pierwsza próba miła pani chyba za bardzo tematu nie znała i po odsłuchaniu przeze mnie 5 minut muzyczki rozłączyła się .... druga próba tym razem kompetentny pan konsultant poinformował mnie że wysyłka Echosiów DVR 7400 jest wstrzymana z powodu braku ich na magazynie, powiedział również że mniej więcej za miesiąc powinny do nich dojechać, jeszcze będą się ze mną kontaktować w tej sprawie , w zamian za to oczekiwanie otrzymam miesiąc gratis na obecnej umowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dzisiaj dzwonilem do CP jaki model dekodera mi wysla to facet mi powiedzial ze nie wiem ale sa cztery modele co wysylaja echstarow 7100, 7200, 7400 i 400e. peterwares@ tobie powiedzieli jaki model dekodera wysla :?: czy ty sam powiedziales ze 7400 chcesz. :mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dzwonilem do CP jaki model dekodera mi wysla to facet mi powiedzial ze nie wiem ale sa cztery modele co wysylaja echstarow 7100, 7200, 7400 i 400e. peterwares@ tobie powiedzieli jaki model dekodera wysla :?: czy ty sam powiedziales ze 7400 chcesz. :mrgreen::mrgreen:

 

To zależy jaki dekoder zamawiałeś :shock:

Jeżeli zamawiałeś PVR to logiczne, że dostaniesz 7400. Jeżeli zamawiałeś zwykły HD - dostaniesz HDS400E.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Mi wczoraj facet powiedzial ze za dekoder bede placil 1zl + 27 zl za kuriera, pozniej zapytalem sie czy bede musial placic do abonamentu czynsz najmu za dekoder, facet powiedzial ze nie. Czy bede musial wypowiedziec umowe starego dekodera :?: bo ten nowy dekoder dostane w formie wymiany i czy jak dostane nowy dekoder to bede musial np. zadzwonic do cp zeby mi zablokowali stary dekoder, jak to wyglada :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...