pewniaki.org.pl Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Na 100% liczy sie data stempla pocztowego. Dlaczego? Wykonalem dokladnie 7 telefonow do BOA i KAZDY konsultant (nie trafilem na zadna konsultantke) potwierdzil, iz liczy sie data stempla pocztowego czyli to co napisalem wcześniej. Zbieg okolicznosci? Konsultanci niedoinformowani? A moze celowo wprowadzaja w blad? Aby liczyl sie termin doreczenia pisma to MUSI byc wyraznie o tym napisane w regulaminie, a takich informacji nie ma. Co do informacji przekazanej na Facebooku - firmie obslugujacej fanpage Cyfrowego Polsatu gratuluje wiedzy. Kiedys byla wpadka wypowiedzi na fanpage nc+ (nie pamietam czego konkretnie dotyczyla) za co pozniej byly przeprosiny tez na fanpage i informacja, ze ich profil nie obsluguja pracownicy nc+, ale firma zewnetrzna. Pozniej stworzyli forum, ktore juz obsluguja tylko pracownicy nc+ i tylko tam mozna uzyskac prawdziwe informacje. Jezeli chcecie sie sugerowac waznymi informacjami przekazywanymi na facebooku to gratuluje - ewentualna reklamacja nie zostanie uznana, bo przeprosza (lub usuna post) i napisza, ze w regulaminie jest jasno napisane, ze powinno byc tak, a nie inaczej. Szczerze? Nawet nie wiem czy ktos z pracownikow Cyfrowego Polsatu kontroluje wypowiedzi na ich fanpage skoro post, na ktora moryl powoluje sie nie zostal jeszcze usuniety... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1155 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Witam mam do was takie pytanie i proszę o pomoc otóż dzwonią do mnie z przedłożeniem umowy i najpierw zaoferowali mi umowę na 19 miesięcy w tym nic ciekawego ipla na 3 miesiące za darmo ale powiedziałem co mi nie pasuje i co chce ze chce iple mix w cenie to czekałem z 5 minut i zaproponowali mi na 15 miesięcy umowę w tym iple mix przez cały okres czyli 15 miesięcy w tym wymiana dekodera echostar 7400 na Sagemcom ESI-88 za 49zl aktywacja i mam przez 3 miesiące za darmo filboxy i vod powiedzcie mi czy się opłaca albo czy mogę coś wynegocjować lepszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Konsultanci niedoinformowani? A moze celowo wprowadzaja w blad? Aby liczyl sie termin doreczenia pisma to MUSI byc wyraznie o tym napisane w regulaminie, a takich informacji nie ma. Tak. Niedoinformowani tak samo jak wy. Nie musi o tym pisać w regulaminie. Po co? Co jeszcze musi pisać w regulaminie? Że trzeba podać w wypowiedzeniu pesel i numer karty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Na 100% liczy sie data stempla pocztowego. Dlaczego? Wykonalem dokladnie 7 telefonow do BOA i KAZDY konsultant (nie trafilem na zadna konsultantke) potwierdzil, iz liczy sie data stempla pocztowego czyli to co napisalem wcześniej. Zbieg okolicznosci? Konsultanci niedoinformowani? A moze celowo wprowadzaja w blad? Aby liczyl sie termin doreczenia pisma to MUSI byc wyraznie o tym napisane w regulaminie, a takich informacji nie ma. Co do informacji przekazanej na Facebooku - firmie obslugujacej fanpage Cyfrowego Polsatu gratuluje wiedzy. Kiedys byla wpadka wypowiedzi na fanpage nc+ (nie pamietam czego konkretnie dotyczyla) za co pozniej byly przeprosiny tez na fanpage i informacja, ze ich profil nie obsluguja pracownicy nc+, ale firma zewnetrzna. Pozniej stworzyli forum, ktore juz obsluguja tylko pracownicy nc+ i tylko tam mozna uzyskac prawdziwe informacje. Jezeli chcecie sie sugerowac waznymi informacjami przekazywanymi na facebooku to gratuluje - ewentualna reklamacja nie zostanie uznana, bo przeprosza (lub usuna post) i napisza, ze w regulaminie jest jasno napisane, ze powinno byc tak, a nie inaczej. Szczerze? Nawet nie wiem czy ktos z pracownikow Cyfrowego Polsatu kontroluje wypowiedzi na ich fanpage skoro post, na ktora moryl powoluje sie nie zostal jeszcze usuniety... A mi odpowiedzieli po raz kolejny na FB trzy godziny temu cyt.Cyfrowy Polsat Julek, w przypadku wypowiedzenia umowy z powodu usunięcia kanału wypowiedzenie, aby zostało uznane, musi do nas wpłynąć w ciągu 30 dni. Pozdrawiamy Lubię to! · 3 godz. temu Napisałem go nich takie coś i mam nadzieję że się wszystko wyjaśni czy TY masz rację czy mnie przez 12lat przy kolejnych wypowiedzeniach wprowadzali w błąd. Cyfrowy Polsacie proszę o poważnie podejść do tej sprawy i sprawdzić u najbardziej kompetentnych osób u Was.Gdyż jedna osoba podobno dzwoniła 7 razy i 7 razy została poinformowana że obowiązuje stempel.A na FB twierdzi że są osoby niekompetentne z racji tego że to firma zewnętrzna i wprowadzają w błąd.Myśle że wyjaśnienie tej sprawy jest w Waszym dobrym interesie.Bo ktoś od Was wprowadza w błąd albo Wy na FB albo część konsultantów na infolinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 @moryl, Niech odpiszą i opublikują tu na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Na 100% liczy sie data stempla pocztowego. Dlaczego? Wykonalem dokladnie 7 telefonow do BOA i KAZDY konsultant (nie trafilem na zadna konsultantke) potwierdzil, iz liczy sie data stempla pocztowego czyli to co napisalem wcześniej. Zbieg okolicznosci? Konsultanci niedoinformowani? A moze celowo wprowadzaja w blad? Aby liczyl sie termin doreczenia pisma to MUSI byc wyraznie o tym napisane w regulaminie, a takich informacji nie ma. Co do informacji przekazanej na Facebooku - firmie obslugujacej fanpage Cyfrowego Polsatu gratuluje wiedzy. Kiedys byla wpadka wypowiedzi na fanpage nc+ (nie pamietam czego konkretnie dotyczyla) za co pozniej byly przeprosiny tez na fanpage i informacja, ze ich profil nie obsluguja pracownicy nc+, ale firma zewnetrzna. Pozniej stworzyli forum, ktore juz obsluguja tylko pracownicy nc+ i tylko tam mozna uzyskac prawdziwe informacje. Jezeli chcecie sie sugerowac waznymi informacjami przekazywanymi na facebooku to gratuluje - ewentualna reklamacja nie zostanie uznana, bo przeprosza (lub usuna post) i napisza, ze w regulaminie jest jasno napisane, ze powinno byc tak, a nie inaczej. Szczerze? Nawet nie wiem czy ktos z pracownikow Cyfrowego Polsatu kontroluje wypowiedzi na ich fanpage skoro post, na ktora moryl powoluje sie nie zostal jeszcze usuniety... A mi odpowiedzieli po raz kolejny na FB trzy godziny temu cyt.Cyfrowy Polsat Julek, w przypadku wypowiedzenia umowy z powodu usunięcia kanału wypowiedzenie, aby zostało uznane, musi do nas wpłynąć w ciągu 30 dni. Pozdrawiamy Lubię to! · 3 godz. temu Napisałem go nich takie coś i mam nadzieję że się wszystko wyjaśni czy TY masz rację czy mnie przez 12lat przy kolejnych wypowiedzeniach wprowadzali w błąd. Cyfrowy Polsacie proszę o poważnie podejść do tej sprawy i sprawdzić u najbardziej kompetentnych osób u Was.Gdyż jedna osoba podobno dzwoniła 7 razy i 7 razy została poinformowana że obowiązuje stempel.A na FB twierdzi że są osoby niekompetentne z racji tego że to firma zewnętrzna i wprowadzają w błąd.Myśle że wyjaśnienie tej sprawy jest w Waszym dobrym interesie.Bo ktoś od Was wprowadza w błąd albo Wy na FB albo część konsultantów na infolinii. @moryl napisałem to pod innym tematem, ale i tu to wkleję bo Ty sie opierasz na tym co jakiś fanboy naklepał Ci na FB a Ty traktujesz to jak wyrocznie a tam swoje przemyślenia każdy może wyłuszczać zresztą podobnie jak tu, ale to co tam naklepią nie ma mocy prawnej w przeciwieństwie do zarejestrowanej rozmowy. A tu masz ten mój wpis: Ale pamiętaj że rozmowy z konsultantami są nagrywane o czym każdorazowo informują, więc jeśli nawet panienka okaże się niedoinformowana to i tak racja jest po stronie abonenta bo działał w/g wskazówek przedstawiciela CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 @Fezuj zapytanie z FB zostało przekazane dalej.A opieram się na tym o czym byłem informowany podczas mojej 12 letniej umowy a na FB chcę sie upewnić.Ktoś kogoś wprowadza w błąd i mam nadzieję że się to wyjaśni czy jest to FB czy infolinia.Podam taką ciekawostke żę wypowiadając umowę na podstawie wycofania TVN HD+1. Na trzy telefony na infolinie dwa razy zostałem poinformowany że mój okres wypowiedzenia to 3 miesiące.Nikt nie jest nie omylny a może w tym przypadku ktoś jest niedoinformowany.Jak odpiszą na FB to wkleje i będzie wszystko jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 moryl- mi z CP też już długa broda urosła, co do naszych sporów to choć to zupełnie nie na temat,który jest w nagłówku powiem Ci tylko tyle że identyczna dyskusja toczyła się w temacie wycofania ESPN i wtedy oficjalnie CP potwierdził że liczy sie stępel, skoro wtedy tak traktowali temat to dlaczego teraz mieli by robić inaczej:?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Moj nagłówek jest inny i mam nadzieję że moje posty tam przeniosą.Niestety od 2012 nie jestem już abonentem CP i nie wiem jak było w przypadku ESPN.Dlatego chciałem upewnić się na FB czy nie zaszły jakieś zmiany.Mam nadzieje że się wszystko wyjaśni raz na zawsze i zamkniemy ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minik971 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Witam, Jestem po rozmowie z DUK z powodu wysłania wypowiedzenia... Z Familijnego HD + multiroom (44,90 zł/mc) przeszedłem na Familijny Max HD + multiroom (59,90 zł/mc) z umową na 12 mc + 5 darmowych z pakietem Premium i Ipla Mix w cenie. Wymiana dekodera M100 na HD3000. Było ciężko, na początku 29 mc, później 15 mc, 15/5, aż w końcu 12/5. Także jest całkiem przyzwoicie. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 @minik971 dostałeś umowę na 12 miesięcy w tym 5 gratis z wymianą dekodera? Czy gratisem jest tylko Premium i Ipla a za Familijny Max płacisz od 1 miesiąca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minik971 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Nie, napisałem z umową na 12 mc + 5 darmowych z pakietem Premium i Ipla Mix w cenie 5 miesięcy darmowych (za Familijny Max płacę od 6), a gratisem jest Premium. @moryl, czepiasz się, nie zauważyłem @ ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Dobra oferta.Nie cytuj w całości ostatniego postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakmakrs1 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 jest szansa ugrac fam.max hd z filmem hd hbo i cinemax za 59.90 na 12/5 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 @szakmakrs1 nie za dużo wymagasz? To jest raczej nierealna oferta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pewniaki.org.pl Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Konsultanci niedoinformowani? A moze celowo wprowadzaja w blad? Aby liczyl sie termin doreczenia pisma to MUSI byc wyraznie o tym napisane w regulaminie, a takich informacji nie ma. Tak. Niedoinformowani tak samo jak wy. Nie musi o tym pisać w regulaminie. Po co? Co jeszcze musi pisać w regulaminie? Że trzeba podać w wypowiedzeniu pesel i numer karty? Jak to przeczytałem to o mały włos spadłem z krzesła. Człowieku! Takie informacje są bardzo ważne i MUSZĄ być zapisane w regulaminie. Jak nie ma o tym informacji to oznacza, że liczy się data stempla pocztowego. Co do Twojego przykładu to uśmiałem się tak, że aż brzuch mnie boli Po co w wypowiedzeniu nr pesel i nr karty? Takich informacji nie trzeba wpisywać, gdyż wystarczy TYLKO nr Abonenta/kontraktu, dlatego nie ma o tym informacji w regulaminie. Aby wypowiedzień Umowę wystarczy podać dane, które pozowolą potwierdzić Abonenta i chęć rezygnacji z odpowiedniego kontaktu (jeżeli jest ich kilka). Ja wpisałem tylko moje dane osobowe (bez nr pesel) oraz nr kontraktu i... umowa została zaplanowana. Jeszcze raz napiszę, abyś na przyszłość wiedział: Wszelkie ważne informacje MUSZĄ być zapisane w regulaminie. Gdyby nie było informacji w regulaminie o konieczności rezygnacji z Umowy, jeżeli nie chce się z niej dalej korzystać to oznacza, że i tak musimy ją wypowiedzieć? Otóż nie! Kwestie tej sprawy regujulą określone paragarafy/artykyły polskiego prawa, które informują, że jeżeli nie napisano inaczej to Umowa wygasa! Mam nadzieję, że teraz zrozumiesz, bo prościej nie da się tego wytłumaczyć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciu Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Witajcie. Mam zamiar zakupić dysk twardy do dkodera CP. W tej sprawie udałem się do APSu Polsatu w moim mieście i pytam się o cene tego dysku. Pan mówi, że kosztuje 250 zł, ale dla abonentów Cyfrowego Polsatu jest taniej. Spytał się jaki mam pakiet, ja że Familijny (umowa aneksowana po wypowiedzeniu zw na Love). Pan powiedział, że w takim razie cena wynosi 50 zł. Dodał, że trzeba przyjść z dowodem lub umową, wtedy cena dysku to wspomniane przed chwilą 50 zł. Trochę się zdziwiłem, bo myślałem, że będzie kilka razy drożej. Czy tu aby nie ma jakiegoś haczyka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Nie ma. Ciesz się tym co masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Witajcie. Mam zamiar zakupić dysk twardy do dkodera CP. W tej sprawie udałem się do APSu Polsatu w moim mieście i pytam się o cene tego dysku. Pan mówi, że kosztuje 250 zł, ale dla abonentów Cyfrowego Polsatu jest taniej. Spytał się jaki mam pakiet, ja że Familijny (umowa aneksowana po wypowiedzeniu zw na Love). Pan powiedział, że w takim razie cena wynosi 50 zł. Dodał, że trzeba przyjść z dowodem lub umową, wtedy cena dysku to wspomniane przed chwilą 50 zł. Trochę się zdziwiłem, bo myślałem, że będzie kilka razy drożej. Czy tu aby nie ma jakiegoś haczyka? Zerknij na temat w dziale Dysk DTU: viewtopic.php?f=7&t=28050&p=894948#p894948 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frank_2424 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Da się wywalczyć F Max HD + Sport HD + Cinemaxy HD za 59,90 z darmowym multiroomem czy Cinemaxy dają tylko do Film HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 No i dalej pchamy wózek z CP,zgodziłem się na nowe warunki- umowa 12mies. 5 mies.pakiet Premium+VOD(161-165)+ IPLA MIX za fre, od 6 mies.bez HBO i IPLi i VOD po 69,90 +5 za dekoder multiroom za 0/12 od 7ego mies. możliwe negocjacje nowej umowy. Mi to na chwilę obecną pasi -a więc: Alleluja i do ... kolejnego wycofania kanału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelewa Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 wysłałem wypowiedzenie 11 grudnia, telefon z DUK, szybie negocjacje i kolejny aneks zawarty- po kilku miesiącach w gratisie ( od września po negocjacjach nowa umowy i I aneks 5/12 ) skorzystałem z 4 darmowych miesięcy i wysłałem wypowiedzenie z powodu utraty kanału Love, od dzisiaj premium, nowa umowa 5/12 obowiązuje od 11 stycznia i tak bujamy się do czerwca, później 59,90 plus 5 zł za multiroom , ( oczywiście premium 5 miesięcy VOD, ipla mix, a poźniej MAX HD plus film+ cinemax później 59,90 plus 5 zł za multiroom) czy to dobra oferta ?, licząc że nie płacę od września do czerwca, a później 7 miesięcy, na minus chociaż dla mnie na plus wypowiedzenie 3 miesięczne, ale jak się pilnuje, to właśnie liczę, że w listopdzie, dostanę kolejny telefon z DUK, bo będą mieli moje wypowiedzenie. Duży plus dla Polsatu za elastyczność- i bogatą ofertę, nc plus chyba tak nie negocjuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakmakrs1 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 @szakmakrs1 nie za dużo wymagasz? To jest raczej nierealna oferta chce wyhaczyc hbo na koszt nie potrzebnych mi sportu ipli i vodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 @szakmakrs1 rozumie. Ale to jest raczej zbyt dużo jak na nasze "słoneczko":-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelewa Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 witam , nie włączono mi VOD Jak to wygląda u was, po informacji w DUK otrzymałem info że dostanę ale dopiero z nowym okresem rozliczeniowym bo to usługa dodatkowa, proszę o info, bo być może mam podstawy do kolejnych negocjacji, konsultant poinformował mnie że ponieważ włączają kanały od razu, to nie mam 10 dni na rezygnację z oferty, moim zdaniem jest to niezgodne z prawem, jakie macie przemyślenia w tym temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.