Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie no, tutaj opcja podmiany jest tylko dla tych co abonują Premium z elastycznością bądź nie, bo przeciez nie o tych co mieli premium z sd i wzieli przedłużyli na kolejny premium z sd. Ma gościu dekoder, bierze do niego Multiroom i bierze premium no to ma możliwość wzięcia teraz od razu Multiroom HD, dlatego ważne, żeby ktoś z APSu się wypowiedział, bo my na infolinii mamy tylko suche fakty, a w APSie jest to na żywo widoczne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez aneksu na zasadzie wymiany może każdy kto ma Premium i Multiroom SD, nie ważne kiedy podpisywał, czy to nowa umowa była czy przedłużenie.

Wymiana jest także jak koś przedłuży swoją umowę, a do tej pory miał dekoder dodatkowy SD i korzystał z mniejszego pakietu na nim. Po przejściu na Premium z Multiroomem wymieniamy dekoder na HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz już jasne, ciekawe co mi powiedzą w poniedziałek w 'moim' APS-ie? Jakoś jestem pesymistycznie nastawiony, ale zapytam, tylko głupio mi będzie jak z nowu mnie z kwitkiem odprawią. Chciałbym wymienić mr na hd gdyż co raz więcej kanałów dołączanych jest w hd lub w dvb s2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale wasze optymistyczne wypowiedzi nie odzwierciedlają prawdy.

Brałem multiroom SD 31 stycznia gdy nie było jeszcze HD i nie mogę tego zmienić.

Jak twierdzi CP będąc w okresie promocji (pół roku) nie mogę podpisać aneksu na zmianę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma takiego zapisu (chyba) jeśli w tym APSie Ci nie dali idź do innego. To dopiero weszło, nie wszyscy są tak obcykani, zeby wiedzieli co i jak. Pewnie siedział ktoś świeży kto bał sie coś zepsuć i dlatego nie dostałeś. Nie ma nic o okresach subsydialnych itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wyszło, że natręt jestem, niby potwierdzili, że opcja podmiany faktycznie jest, ale nie dla mnie bo jestem w okresie promocyjnym i w systemie nic dla mnie nie ma, więc jak najbardziej można to będzie potem zrobić, ale jak dobrze zrozumiałem z przedłużeniem umowy, więc ja już naprawdę nic z tego nie rozumiem (albo ci z aps-u nie wiedzą o co biega)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są jaja ze strony CP, komunikat podali ale procedur już nie. Sprawdzałem wszystkie możliwości, nie ma opcji wymiany dekodera w naszym systemie. Bez ankesowania umowy system nie puszcza wymiany SD na HD, przy aneksowaniu nie ma możliwości zaznaczenia/dodania/wpisania wymiany dekodera.

 

Próbę przeprowadzałem na 2 klientach którym taka wymiana się należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc trzeba te "jaja" wyprostować u CP chyba, dzwońcie, pytajcie, zgłaszajcie, innej drogi chyba niema. Bo co zrobili "akcję" nie robiąc zaplecza, w sensie nie wprowadzając wytycznych jak taką akcję przeprowadziić, to aż wydaję się być nieprawdopodobne :shock::?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrócę do tematu, może pomożemy kobiecie.

Rodzinny HD jest na 29 mies i 25 zł ale 8 mies promocyjne 14.90 zł dekoder zostaje ten sam. Można też na 18 miesięcy ale to trudno dostać.

konsultant zaproponował;

1. e-mailem przez ICOK wycofać rezygnację, poprosić o kontakt- oni oddzwonią i zaproponują; 18 mcy Rodzinny za 24,90 ( i opcja1. 5 mcy to co teraz -Familijny) potem Rodzinny lub od razu Rodzinny z 10 zł zniżką przez 5 mcy.)

W e-mailu zastrzec , że w razie nie dojścia do porozumienia rezygnacje pisemną utrzymuje się w mocy.

Pójdziemy na 18 mcy Rodzinny (5x14,90 i reszta po 24,90) Dekoder zostaje stary.

Czy to max możliwości, czy konsultant nie puścił wodzy fantazji...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dziabolek a probówałeś to na klientach takich jak pisałem wczoraj? Ostatnie info u nas, to, że z tej podmiany, bez przedłużania umowy moga skorzystać tylko i wyłącznie osoby, które wzięly Premium z Multi SD, którzy wcześniej też mieli albo Multi albo dodatkowy dekoder, bo jeśli ktoś wziął pierwszy raz Multi SD to takiej możliwosci mieć nie będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla jasności z wymianą dekodera SD na HD w Multiroom:

W związku z licznymi pytaniami dotyczącymi wymiany dekoderów SD na HD w ramach usługi Multiroom informujemy, że wymiana możliwa jest tylko w przypadku Klientów, którzy zawarli pierwotną umowę z dekoderem dodatkowym (SD) i skorzystali z oferty utrzymaniowej na Pakiet PREMIUM zamieniając dekoder dodatkowy na usługę Multiroom SD za 0 zł

 

źródło: Cyfrowy Polsat dla APS-ów.

 

Myślę, że teraz dla wszystkich jasne dla kogo jest to oferta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam aktualizowałem listę kanałów w celu ewentualnego znalezienia TVP 1 HD mając nadzieję że już świeci w CP .... i jak się okazało: promocyjnie zaświeciła paczka HBO i Cinemax .... czy tylko w moim przypadku?

 

Umowę co prawda przedłużyłem przed dwoma miesiącami na 12 miesięcy (3 miesiące gratis Familijny HD + Extra + Sport; przy obowiązku na Familijny HD)

Wczoraj zadeklarowałem że chcę pozostać tylko przy Familijny HD... a tu dziś taka niespodzianka :) nic tylko nagrywać i oglądać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...