przeeemek Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Ja już po dwóch rozmowach. Sami dzwonią. Jeszcze nie wysłałem wypowiedzenia. Umowa do końca maja. I widzę, że standardowo chcą mi wcisnąć: Extra+ 6xC+ za 69,90 lub Extra+ 8C+ za 79,90 Dekoder mam swój. We wcześniejszych postach widzę, że niektórym dorzucają za tą kwotę HBO gratis. U nie bez wzmianki o tym. Chyba chcą mieć jakiś argument do dalszych negocjacji. A ja dwa razy powiedziałem, że więcej jak 60zł nie dam za Extra+ 8C+. Co do różnych cen za ten sam abo. Wszystko zależy od tego ile się aktualnie płaci. Obecnie mam 80zł rachunek, więc tyle proponują. Temu kto płaci 99zł zaoferują 99zł itd. Też mam łamańca, czyli 6 miesięcy było gratis, więc średnia 60zł a nie 80zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan79 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Tak się zastanawiam w tej chwili mam : Extra z Canal+ x 8 Eleven Sports Multiroom Standard free Pace za free Sagem za free płace 88 umowa do czerwca 2016. Czy jest szansa na : Extra z Canal+ x 8 HBO i HBO GO Eleven Sports Multiroom Standard free Pace za free Sagem za free za 99 pln? a moze ktoś ma taniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yeti333 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Witam,,UMOWA DO KONCA MAJA"Mysle nad wypowiedzeniem umowy - poniewaz po wyslaniu wypowiedzenia moze uda sie cos lepszego wynegocjowacDzis dzwoniono z oferta PAKIET SUPERPREMIUM+ ZA 99,90zl plus pakiet ELEVEN za 11.90zl w sumie 111,80zl umowa na 24mscco sadzicie??? warto czy lepiej isc do CP bo jest HH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) TAK...najlepszym wyjściem jest złożyć wypowiedzenie i zacząć negocjować zanim podejmiesz decyzję dotycząca przejścia do cyfrowego Polsatu.Albo inaczej, nie negocjuj przejdź do konkurencji.Jeszcze lepiej zrobisz zostając w nc+ i nie składaj wypowiedzenia. Jednak jeszcze lepszym rozwiązaniem, będzie złożyć wypowiedzenie i negocjować warunki i zostać w nc+najlepiej na 24 miesiące. Pamiętaj, decyzja należy do ciebie Edytowane 30 Marca 2016 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) Przechodzę. "Nic nie może przecież wiecznie trwać" Edytowane 30 Marca 2016 przez filolog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yeti333 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 TAK...najlepszym wyjściem jest złożyć wypowiedzenie i zacząć negocjować zanim podejmiesz decyzję dotycząca przejścia do cyfrowego Polsatu.Albo inaczej, nie negocjuj przejdź do konkurencji.Jeszcze lepiej zrobisz zostając w nc+ i nie składaj wypowiedzenia. Jednak jeszcze lepszym rozwiązaniem, będzie złożyć wypowiedzenie i negocjować warunki i zostać w nc+najlepiej na 24 miesiące. Pamiętaj, decyzja należy do ciebie Dzieki Wielkie Jeszcze Jutro tam zadzwonie ale nie do biur obslugi tylko do biura utrzymania klienta czy cos takiego i zobaczymy co powiedza bo oni maja dobre oferty ale nie dla wszystkich i trzeba z nimi stanowczo? a myslisz ze dadza lepsza oferte jak sie im wypowiedznie zlozy? aha bo beda mieli w systemie i beda widziec aha ten i ten chce odejsc od nas a damy mu jakas oferte lepsza moze zostane ale w polsacie nie maja za to c+??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) Przechodzę. "Nic nie może przecież wiecznie trwać" A tobie co..? Gdzie przechodzisz? Dzieki Wielkie Jeszcze Jutro tam zadzwonie ale nie do biur obslugi tylko do biura utrzymania klienta czy cos takiego i zobaczymy co powiedza bo oni maja dobre oferty ale nie dla wszystkich i trzeba z nimi stanowczo? a myslisz ze dadza lepsza oferte jak sie im wypowiedznie zlozy? aha bo beda mieli w systemie i beda widziec aha ten i ten chce odejsc od nas a damy mu jakas oferte lepsza moze zostane ale w polsacie nie maja za to c+??? C+ to oni nie mają. Mają za to np. filmboxy w pakiecie premium. Możesz zapomnieć o Ale kino, Planete. Viasaty i Polsat Sport-są tam jakieś plusy, żebym za bardzo ci nie obrzydził konkurencji. *złóż wypowiedzenie to może załapiesz się na jakieś gratisy-inicjatywa w tym temacie należy do ciebie Edytowane 30 Marca 2016 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yeti333 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Zobaczymy co mi zaproponują jutro Najwyżej złoży się wypowiedzenie i poczekam jeszcze Zobaczmy ale w nc+są eleven kanały a w CP Nie ma i nie wiadomo kiedy będą Zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5dario Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 W moim przypadku złożenie wypowiedzenia raczej nic nie dało .Tak jak ktoś pisał wcześniej "chyba spisali nas na straty" nawet nie próbują dzwonić bo 4 telefony na 2 miesiące.....to trochę mało.Próbują się chyba pozbyć klientów ,którzy najmniej płacili albo nie byli "jeleniami". Dzisiaj ostatni dzień oglądania - ale zamówienie wczoraj już potwierdzone przez konsultanta z polsatu .Może znowu przejdę do nc za 2 lata o ile platforma będzie istniała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piracik Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 No i nadszedł dzień rozstania. Ciekawy jestem czy dziś zadzwonią, czy tylko sms? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kecolk Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Pozbywają się klientów, którzy mieli pakiety z C+ i HBO w okolicach 50-60zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodnik76 Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Ja nie miałem ani C+ ani HBO i też nie dzwonią.... abo miałem 49.90 (za cienki dla nich jestem:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michall1234 Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Jak była kiedys Cyfra+ to bardziej starała sie o utrzymanie Abonenta. Jak wspomniałem wcześniej posiadam Extra i Canal+ (słynny łamaniec 6x0 18x79,90) Wypowiedzenie wysłane pod koniec Stycznia i tylko dwa telefony i pytają jaki pakiet ja mowię ze najniższy - dają oferty jak dla nowych i tylko SMSy wysyłają. CYFRA+ bardziej dbała o zatrzymanie Abonenta i dawała atrakcyjniejsze pakiety. Dzwonił gościu przedwczoraj, wczoraj miał oddzwonić i cisza ... Dzis ostatni dzien umowy, ciekawy jestem czy cos zrobią... jesli nie to do widzenia:) P.S. Da rade do Start+ wybrać jakaś kolekcje nc+go bezpłatnie przez jakis okres ? P.S.2 konsultantka dawała mi wcześniej za darmo do Startu możliwa wymiana sprzętu ma WifiPremiumbox lub Mediabox za 0 aktywacja i 0 zł koszt najmu przez cała umowę. Dzwoniłem sam do DUK i pytałem jak ten gościu dzwonił i takich ofert nagle nie ma "Fajny" ten Dział Utrzymania Abonenta ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigbaks Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Czy jest szansa na : Extra z Canal+ x 8 HBO i HBO GO Eleven Sports Multiroom Standard free Pace za free Sagem za free za 99 pln? a moze ktoś ma taniej? Tak jest szansa ale za 101,80zł - dają pakiety Extra + 8 Canal+ za 89,90zł ( w tym HBO gratis) do tego Eleven Sports za 11,90 = 101,80... możesz do tego wyrwać Man Pack jeszcze za 5zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 (edytowane) Pozbywają się klientów, którzy mieli pakiety z C+ i HBO w okolicach 50-60zł. Jeśli to prawda to tylko potwierdza co za [beep]i tam pracują...lepiej zachować mieć zero niż garstkę ludzi z mniejszym abo ?? Ciekawe... Ja to samo- jeszcze miesiąc umowy i odchodzę bo od 2 miesięcy nie dzwonią- tylko jeden telefon ze śmieszną ofertą póki co Edytowane 31 Marca 2016 przez mervel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kecolk Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Mam umowę do dzisiaj, i przez ostatnie ok 2 tyg jeden tel.Chciałem zejść na comfort to dostałem propozycję za 44,90. (a teraz 59,90 Extra C+ HBO Mediabox) /// no i kolejny sms"Za kilkanascie godzin, o polnocy, stracisz dostep do telewizji nc+. Nie czekaj, zadzwon i przedluz umowe 122947879." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darusiek Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Jeśli to prawda to tylko potwierdza co za [beep]i tam pracują...lepiej zachować mieć zero niż garstkę ludzi z mniejszym abo ?? Ciekawe... Ja to samo- jeszcze miesiąc umowy i odchodzę bo od 2 miesięcy nie dzwonią- tylko jeden telefon ze śmieszną ofertą póki co NC+ stara się ujednolicić ofertę dla przedłużających umowy jak ma to miejsce w CP aby nie było potem narzekania dlaczego ktoś dostaje lepszą ofertę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kecolk Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Tylko jak się ma to ujednolicanie do tego, że jeden abonent dostaje comfort za 14,90 a inny za 39,90, ktoś dostaje extra za 44,90 a inny za 59,90 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piracik Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Dokładnie, wczoraj podczas rozmowy, konsultant mi powiedział, że nie jest możliwe, więc mu podziękowałem i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schranzmania Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 O i sms-sik... "Za kilkanaście godzin o północy stracisz dostęp do telewizji nc+. Nie czekaj zadzwoń i przedłuż umowe 122947879" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piracik Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 (edytowane) Dzwoń, zobaczysz co Ci powiedzą. Ups, do mnie tez właśnie wysłali, chyba taśmowo idzie im słanie smsów. Edytowane 31 Marca 2016 przez piracik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schranzmania Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Automat sms-y wysyła Wczoraj była rozmowa bez rewelacji Extra+ HBO na rok za 62,50 (pozniej HBO za 25 zł albo wyłączyć) umowa na 15 miesiecy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariozdr Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 (edytowane) Witam, Obecnie mam za 99 zł Comfort + z poniższymi opcjami dodatkowymi : Najem ultraBOX+ ( pace 500) , drugi dekoder mój EXTRA+ HBO CANAL+ VOD MULTIROOM STANDARD ( 2 karty cameleon) Cinemax Premium Sport &Film Multi+ Umowa do końca czerwca , wypowiedzenie wysyłam. Rozważam dwie opcje : 1. Utrzymanie obecnej oferty ale bez składanych ofert czyli w konfiguracji - superpremium za 99 zł / mc. Realne ? Czy można ugrać jeszcze w tej cenie filmboxy ? I czy będę miał w tym canal vod + i nc + go ? 2. Też superpremium + ale wymiana tego pejsa na turboboxa + ADB , ale chyba wtedy wiąże się to wymianą kart , dobraniem drugiego dekodera , zmianą systemu działania multiroom i chyba nie zmieszczę się przy tych dodatkach w 99 zł ? Jakie korzyści dodatkowe ( oprócz szybkości działania i dostępu do nc+ go tv) wiążą się z wymianą pejsa na inny dekoder ( turbobox , wifii box ) Będę wdzięczny za sugestię, jeszcze trochę czasu mi zostało na zastanowienie. Edytowane 31 Marca 2016 przez mariozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pas Ratunkowy Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 99zł za Extra+, 8xC+, 3xHBO, 2xEleven, 2xHistory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arielko Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 NC+ stara się ujednolicić ofertę dla przedłużających umowy jak ma to miejsce w CP aby nie było potem narzekania dlaczego ktoś dostaje lepszą ofertę .Jakie ujednolicenie? Skoro nie chcą mi dać Extra + 8c+ i HBO za 79,90. Inni dostają to bez problemu a mi każą płacić 99,90 za to samo. Chyba że tą kwotą 99,90 wcześniej czy później wszystkich obdarują.99zł za Extra+, 8xC+, 3xHBO, 2xEleven, 2xHistory Ciekawa oferta. Też bym taką przyjął, może bez History. A jaki pakiet miałeś wcześniej? Mi proponują 99,90 bez Eleven Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.