Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj dzwoniła konsultantka. Obecnie mam:

Canal+ Silver

6xC+

Dekoder Pace za 0 zł

Multiroom pocyfrowy za 0 zł.

Umowa jest do kwietnia, na 12 miesięcy. Za wszystko płacę 64 zł.

 

Jaką usłyszałem ofertę? Taką, że prawie się popłakałem. Ze śmiechu.

Za to co mam obecnie 99 zł. Plus dzierżawa obecnego Pace'a za 20 zł.

Ewentualnie pakiet 3xC+ sportowy za 89 zł lub 3xC+ filmowy za 79 zł.

Chyba czas przygotować się na szukanie jeleni. Dziwne, że, widząc jaką wynegocjowałem ofertę, dalej uważają, że mogą mnie wycyckać z pieniędzy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiekszość z nas ma umowy do końca kwietnia. Myśle że pod koniec tegoż włąśnie miesiąca zacznie się zamieszanie i będzie można liczyć na najbardziej atrakcyjne oferty. Francuzi znowu muszą się chyba przekonać na własnej skórze że większość na tych horendalnych warunkach nie chce podpisywać umów. Czas odgrywa tu złoty środek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanownych forumowiczów.

Dziś przyszedł dzień, w którym moja umowa wygasa. Konsultanci dzwonili do mnie z różnymi ofertami, jednak na nic się nie zgodziłem, ponieważ chciałem zaczekać do ostatniego dnia umowy. Czy mogę liczyć na to, że dziś ktoś zadzwoni z lepszą ofertą niż te do tej pory?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja natomiast na miejscu NC+ właśnie do kwietnia przykręciłbym śrubę :mrgreen: Nie ma co gdybać, czas pokaże.

Ciężko mi się z tym zgodzić. Przypaminam sobie sytuacje 9 miesięcy temu kiedy w obawie o odpływ klientów schodzili z ceny o wielokrotność kwoty wstępnej. Teraz też widze starają się określić rynek poprzez proponowanie kwot 2 razy wyższych od aktualnych ofert. Oczywiście są wyjątki i dobre oferty ale są one w mniejszości a temat dopiero się zaczyna rozkręceć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@SiGi pisząc "przykręcić śrubę" miałem na myśli oferowanie promocji w realnych, ale dobrych cenach dla abonenta. Mimo wszystko wachlarz rozbieżności cenowych tej samej oferty jest zbyt duży i de facto ciężko ustalić jakieś granice. Doprowadziło to do sytuacji, że niektórym się w głowach poprzewracało, ale Platforma sama jest sobie winna i nie ma jej co żałować.

 

Ja wziąłbym poprawkę na to, że Ci którzy mieli odejść to w zdecydowanej większości już odeszli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@SiGi pisząc "przykręcić śrubę" miałem na myśli oferowanie promocji w realnych, ale dobrych cenach dla abonenta. Mimo wszystko wachlarz rozbieżności cenowych tej samej oferty jest zbyt duży i de facto ciężko ustalić jakieś granice. Doprowadziło to do sytuacji, że niektórym się w głowach poprzewracało, ale Platforma sama jest sobie winna i nie ma jej co żałować.

 

"przykręcić/przykręcać/dokręcić/dokręcać śrubę - wprowadzać zaostrzenia, zwiększać wymagania". Czyli wychodzi na to że to Abonenci powinni coś przykręcić. Ale masz razje nie ma co załować bych wyzyskiwaczy a ceny zaczną sie z czasem klarować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...