Skocz do zawartości

Problem z dobraniem Tunera


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Pytanie czy jest taki dekoder TV DVB-T2 który umożliwia oglądanie telewizji po wprowadzonych zmianach  na telewizorze HD ale można dalej  używać menu telewizora. Przepraszam ale nie znam się na tym i opisałem problem jak potrafię.
Jeśli nie ma takiego dekodera jak opisany w pytaniu wyżej to jest taki tuner który na   programowanie nagrywania wybierając z elektronicznego  przewodnik po programach. Kupiłem tuner Ariva T75 w opisie  zanim kupiłem pisało że jest możliwość nagrywania ale tylko  jak kliknę na pilocie zapis nie można ustawić nagrywania z wyprzedzeniem. Pytam sprzedających  różne tunery czy mają możliwość nagrywania z wyprzedzeniem czasowym ale jeden odpowiada ze tak drugi że nie sam nie wiem który kupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem Ariva T75 i ma możliwość nagrywania ale tylko wtedy jak kliknę na pilocie zapis. Mnie chodzi o możliwość  nagrania  wybranego filmu przykład jest 10 rano a ja ustawiam nagrywanie programu o 22 wieczorem. Ja się na tym nie znam dla tego  pisze do was podajcie nazwę tunera jaki mam kupić który ma możliwość nagrywania tak jak opisałem wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo każdy dekoder ma możliwość planowania timera do nagrywania z opóźnieniem. Problem w tym że w tunerach występują różne menu. Czasem dla kogoś mniej obeznanego trudno rozszyfrować. Film wyżej pokazuje jak ustawić timer do nagrywania w Ariva T75.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach