Skocz do zawartości

Cyfra+ Multiroom


lucius
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś z Was, kto ma promocję na Multiroom i umowę przedłużył w lutym br. dobrał drugi dekoder Philips PVR za 5zł? Mnie poinformowano u dystrybutora, że jeżeli mam zniżkę na MR to PVR dla mnie będzie za 5zł. Cyfra w ICA naliczyła mi 20zł. Złożyłem reklamację i odrzucili ją. Stwierdzili, że kwota 5 zł jest dla osób, które przedłużyły umowę z opcją MR po 2 marca. Czyli z tego wynika, że dystrybutor wprowadził mnie w błąd, Cyfra naliczyła po swojemu, a mi każą płacić 20zł miesięcznie. Czy można coś jeszcze wskórać czy przeczekać jeden płatny miesiąc i oddać ten dekoder w [beep]...?

 

Jestem dokładnie w takiej samej sytuacji jak Ty. Dystrybutor zapewniał mnie o opłacie 5 pln/miesięcznie, Cyfra+ upiera się, że 20 PLN i motywuje to dokładnie tak samo jak u Ciebie. Postawiłem im, ultimatum, że jak mam płacić 20 PLN za PVR 250 GB, to chcę w tej cenie mieć drugiego Pace'a 500GB, ale zignorowali to i napisali, że jak mi się nie podoba, to mogę sprzęt oddać do dystrybutora :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może być kabel walnięty idący do małego pokoju... próbowałeś zamienić dekodery miejscami? jeśli problem będzie na dekoderze z salonu występował także w pokoju to obwiniałbym kabel, jeśli nie to może się dekoder sypie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@Jahu55, konwerter standardowy to znaczy konkretnie jaki, podaj model i producenta.

 

Proponuję wymienić konwerter, na selekcjonowany i o niższym zapotrzebowaniu na prąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was, kto ma promocję na Multiroom i umowę przedłużył w lutym br. dobrał drugi dekoder Philips PVR za 5zł? Mnie poinformowano u dystrybutora, że jeżeli mam zniżkę na MR to PVR dla mnie będzie za 5zł. Cyfra w ICA naliczyła mi 20zł. Złożyłem reklamację i odrzucili ją. Stwierdzili, że kwota 5 zł jest dla osób, które przedłużyły umowę z opcją MR po 2 marca. Czyli z tego wynika, że dystrybutor wprowadził mnie w błąd, Cyfra naliczyła po swojemu, a mi każą płacić 20zł miesięcznie. Czy można coś jeszcze wskórać czy przeczekać jeden płatny miesiąc i oddać ten dekoder w [beep]...?

 

Jestem dokładnie w takiej samej sytuacji jak Ty. Dystrybutor zapewniał mnie o opłacie 5 pln/miesięcznie, Cyfra+ upiera się, że 20 PLN i motywuje to dokładnie tak samo jak u Ciebie. Postawiłem im, ultimatum, że jak mam płacić 20 PLN za PVR 250 GB, to chcę w tej cenie mieć drugiego Pace'a 500GB, ale zignorowali to i napisali, że jak mi się nie podoba, to mogę sprzęt oddać do dystrybutora :?

Masz oddać sprzęt oraz zapłacić również za jego dzierżawę prawda? To moim zdaniem skandal. Naciąganie klienta i wprowadzanie w większe koszta... Oficjalny dystrybutor u którego byłem jasno mnie poinformował, że zapłacę 5zł więc się zgodziłem, jednak nagle z 5zł robi się 20zł i najbardziej poszkodowany w tej sytuacji jest klient. Tłumaczyłem babce w CTA, że gdybym został poinformowany, że będę płacić za rupiecia pokroju Philips PVR 20zł miesięcznie, to zamknąłbym szybciej za sobą drzwi niż je otworzyłem na wejściu... W Cyfrze nie widzą problemu :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@blueman, masz coś na piśmie w tej sprawie, choćby e-maile?

 

Jeśli tak, to wydrukuj i udaj się z nimi do stosownego do Twojego miejsca zamieszkania Rzecznika Konsumentów i poproś o pomoc prawną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli z tego wynika, że nic zrobić nie mogę w takiej sytuacji jak zapłacić jeden płatny miesiąc i oddać dekoder do punktu. Bo dystrybutor zapewnił mnie na "słowo", którego pewnie teraz by się wyparł jakbym podrążył temat...

 

Niosący Światło - tak, mam maile i nawet list od Cyfry rozpatrujący moją reklamację, jednak to raczej nic nie da, ponieważ mam stanowisko tylko jednej ze stron - Cyfry. Dystrybutor zapewnił mnie słownie, bez żadnych pism, aneksów itd. W Cyfrze powiedzieli, żebym udał się do dystrybutora i poprosił go o pisemny oświadczenie, że wprowadził mnie w błąd, wówczas jeszcze raz rozpatrzą moją reklamację... Śmiechu warte... Już to widzę, jak dystrybutor pisemnie przyznaje się do błędu 8) Dałem już sobie spokój, zapłacę te 20zł i oddam im ten dekoder...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pewien problem.Otóż dziś dobrałem do mojej oferty usługę multiroom wraz z dekoderem Philips PVR 250.Jednak nie mam jednego kanału który był dla mnie ważny.Chodzi o Nickelodion.Na tym pierwszym dekoderze swieci na pozycji 14 a mam Pace 500gb.Na tym 250gb nie mam go na liście kanałów.Jak poradzić sobie z tym problemem ?? Jakieś rady ?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam takie pytanko. Aktualnie posiadam dekoder Sagem SD (rozpoznaje po obrazku, bo ani w instrukcji ani na rachunku, nie ma nic więcej napisane aniżeli Sagem). Dojdzie wkrótce opcja multiroom + dwa nowe dekodery (jeszcze nie wiem jakie). Z tej opcji będą korzystać dwie osoby, ja chciałbym się dopiąć jako 3, przy użyciu splitera. Niby wyczytałem, że jest możliwość rozdzielenia sygnału w przypadku opcji z mutliroom'em. Teraz dojdą dwie nowe karty, ta główna i poboczna (wraz z nowymi dwoma dekoderami zamówionymi wraz z usługą multiroom). Jak wyglądać ma teraz połączenie. Dowiedziałem się od znajomego, że podobno ta główna karta (karta-rodzic) musi być zawsze w dekoderze. Więc ja będę musiał użyć tej karty pobocznej (karta-dziecko), którą wsadzę do splitera. Jest to prawda, czy nie ma znaczenia która karta będzie w dekoderze a która użyje przy spliterze. No i na końcu, czy musi być jakiś specjalny spliter do tego ? Czy taki najtańszy (Spliter Medium IV - podobno obsługuje Sagem SD) wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karty, które dostaniesz do multiroomu są takie same - tzn. nie ma głównej, pobocznej czy jak to inaczej nazywasz. Jednak pamiętaj, że żaden spliter póki co nie współpracuje z dekoderem Sagemcom DSI (HD), a podejrzewam, że takiego będziesz miał przynajmniej jednego biorąc opcję multiroom. Więcej o spliterach poczytaj w wątku o nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...