Cobra Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Długo czekałeś na uprawnienia?2 dni oczywiście ale po interwencji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabełek Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Też dzisiaj dzwoniłem w sprawie uprawnień na mój nowy turbobox którego podłączyłem w piątek. Pan z infolini powiedział że uprawnienie jak już coś dojdą dopiero w poniedziałek. Co dziwne, że mój poprzedni turbobox którego musiałem wymienić bo był wadliwy podłączyłem w weekend (sobota) i uprawnienia na niego wtedy doszły po około 2h od podłączenia. Więc nie wiem jaki u nich panuje porządek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej73 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Też dzisiaj dzwoniłem w sprawie uprawnień na mój nowy turbobox którego podłączyłem w piątek. Pan z infolini powiedział że uprawnienie jak już coś dojdą dopiero w poniedziałek. Co dziwne, że mój poprzedni turbobox którego musiałem wymienić bo był wadliwy podłączyłem w weekend (sobota) i uprawnienia na niego wtedy doszły po około 2h od podłączenia. Więc nie wiem jaki u nich panuje porządek. Nie wiem co ma wspólnego wysyłanie uprawnień z działem serwisowym który nie pracuje w wekeend. Przecież dział techniczny pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEpuLT Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Zapewne dział techniczny nie wklepuje uprawnień do systemu, tylko daje zlecenie na to do innego działu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej73 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Zapewne dział techniczny nie wklepuje uprawnień do systemu, tylko daje zlecenie na to do innego działu. To jak to się ma do tego że dziś ktoś te uprawnienia dostał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEpuLT Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Może wczoraj je wklepali i dzisiaj przeszły. Nie wiem jaki to system i jakie mają procedury. Możemy jedynie gdybać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej73 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Może wczoraj je wklepali i dzisiaj przeszły. Nie wiem jaki to system i jakie mają procedury. Możemy jedynie gdybać... Wczoraj też dzwoniłem i też niby wysyłali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabełek Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Koleś dziś z działu technicznego powiedział mi że system widzi w ogóle moj dekoder przed wymianą a nowego jeszcze nie. A wymieniłem go około 10 rano (piątek) więc dziwne że jeszcze nawet nie raczyli tego zmienić do wieczora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Może wczoraj je wklepali i dzisiaj przeszły. Nie wiem jaki to system i jakie mają procedury. Możemy jedynie gdybać... nie wiem jak w weekend ale ja do swoje dodatkowego dekodera dostałem w piątek i oczywiście lekko wkurzony że nie dosyć po długi połączenia z numer 223104747 trwały nieskończoność to szybciej połączyłem się z numerem 122947800 i oni załatwili mi mój problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Koleś dziś z działu technicznego powiedział mi że system widzi w ogóle moj dekoder przed wymianą a nowego jeszcze nie. A wymieniłem go około 10 rano (piątek) więc dziwne że jeszcze nawet nie raczyli tego zmienić do wieczora.niestety trzeba czekać po 48h ale to największy minus z tymi czekaniami i przesyłami w Cyfrze taki rzeczy nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej73 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Koleś dziś z działu technicznego powiedział mi że system widzi w ogóle moj dekoder przed wymianą a nowego jeszcze nie. A wymieniłem go około 10 rano (piątek) więc dziwne że jeszcze nawet nie raczyli tego zmienić do wieczora.niestety trzeba czekać po 48h ale to największy minus z tymi czekaniami i przesyłami w Cyfrze taki rzeczy nie było Zgadzam się na wszystko trzeba czekać.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joj666 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 tak, ale ja już od 26.03 czekam na dekoder do multi i do dziś go nie mam a na infolini nie wiedzą dlaczego jest tak a nie inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej73 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 tak, ale ja już od 26.03 czekam na dekoder do multi i do dziś go nie mam a na infolini nie wiedzą dlaczego jest tak a nie inaczej Ja też czekałem od 25 marca i też nikt nic nie wiedział. W końcu jak zagroziłem odstąpieniem od umowy to się dało.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joj666 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 ja już nie mam siły z nimi rozmawiać - wczoraj znów ta sama gadka i nic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej73 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 ja już nie mam siły z nimi rozmawiać - wczoraj znów ta sama gadka i nic... Poproś o rozmowę z przełożonym i ostro mów że albo coś z tym robią albo rezygnujesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 tak, ale ja już od 26.03 czekam na dekoder do multi i do dziś go nie mam a na infolini nie wiedzą dlaczego jest tak a nie inaczejdziwne ja dostałem oba dekodery nc+ w ciągu dwa dni i jeszcze podali numer paczki z infolinii.Niech ci podają numer paczki jeśli w ogóle wysłali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joj666 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 o tu właśnie jest problem bo tłumaczą się, że tego nie widzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 o tu właśnie jest problem bo tłumaczą się, że tego nie widzą już musisz z nimi twardo pogadać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joj666 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 już ich straszyłem ale jedyne co słyszę to że reklamacja .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej73 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 już ich straszyłem ale jedyne co słyszę to że reklamacja .... Też mi tak gadali, dopóki nie zacząłem gadać z przełożonym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joj666 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 to chyba jutro sprawdze co to da bo dziś to chyba tam się nie dodzwonię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej73 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 to chyba jutro sprawdze co to da bo dziś to chyba tam się nie dodzwonię Dodzwonisz się ale przełożeni pracują tylko w dni powszednie od chyba 7 do 15... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joj666 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 na który numer najlepiej dzwonić w tej sprawie ?? jestem byłym abonentem N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej73 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Ja dzwoniłem pod 223104747, przechodziłem z cyfry... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej73 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Ja czekałem od wczoraj na uprawnienia (mam turbo + 3x srebrną mydelniczkę) i technik obiecał że do czasu otrzymania poprawnego softu na srebrne będą chodziły niezależnie. Oczywiści uprawnienia nie doszły do teraz. Dzisiaj rano przypomniałem się ponownie ale również na razie nic nie doszło. Dzwoniłem pod warszawski numer. Jakby doszły do Ciebie @maciej73 uprawnienia to daj znać to też zadzwonię do Krakowa. Doszło coś do Ciebie? A soft do mydelniczek podobno dziś w nocy ma być wysyłany. (tak twierdzą na infolini) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.