Skocz do zawartości

"N" plus inne programy pay tv


Engell1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jako ze jestem kompletnie zielony w tych sprawach prosze Was o pomoc.

W tej chwili mam wlasny odbiornik HD z czytnikiem kart platnej telewizji (CI) ale mam zamiar teraz kupic dekoder "N" i pytanie jest nastepujace : czy istnieje na rynku jakies urzadzenie w stylu czytnika kart CI, ktory moglbym jakos podlaczy do dekodera "N" czyli moglbym ogladac programy z Enki plus programy pay tv innego operatora posiadajac tylko jeden dekoder Enki ??

 

Chodzi o to ze nie chce miec dwoch dekoderow tylko dlatego, ze w tym drugim mam czytnik kart . . .

 

Drugie pytanie dotyczy dekodera z funkcja nagrywania Enki - wiem ze potrzebne sa dwa kable od konwertera ale czy moge poprowadzic sygnal od konwertera jednym kablem i przed podlaczeniem do dekodera rozlaczyc go na dwa czyli do dekodera bylyby podlaczone dwa kable ale do konwertera jeden ???

 

 

z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Post jest o karcie N-ki w innych tunerach. Sam bym chętnie wszedł w N-kę, ale nie chcę tego dziadowskiego N-boxa.Odnośnie drugiego pytania, to jest coś takiego, co się nazywa "multiband conwerter".Opis:"Konwerter dualny umożliwia przesyłanie sygnału z dwóch satelit dla jednego tunera satelitarnego typu Twin lub dwóch tunerów pojedynczych wykorzystując jeden przewód połączeniowy; urządzenie funkcjonuje prawidłowo z przewodem antenowym dobrej jakości o długości do 50 mb; pomiędzy nadajnikiem, a odbiornikiem nie powinno się stosować żadnych innych urządzeń (wzmacniaczy, rozdzielaczy , zwrotnic itp.); urządzenie umożliwia również odbiór programów z dwóch różnych satelit z wykorzystaniem przełącznika diseqc;" Do tego potrzebujesz również podwójny konwerter-twin. Urządzonko to niestety jest drogie (ok 400zł)i w wiekszości wypadków łatwiej jest pociągnąć drugi kabel, chyba, że nie ma na takiej fizycznej możliwości.