Skocz do zawartości

CYFROWY POLSAT NIE DBA O ROZWOJ


Jacek B.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !!!

 

Nie wiem czy to stosowne miejsce, ale postanowiłem opisać jak Cyfrowy Polsat podchodzi do firm chcących wdrożyc w swoje usługi oferte Cyfrowego Polsatu.

 

 

Otóz prowadzę sklep RTV, CCTV, KOMPUTERY i PERYFERIA, oraz instalujemy klientom telewizje naziemną i satelitarną. Caly czas klienci przychodzący do mojej siedziby poszukują instalatorow Cyfrowego Polsatu czy Cyfry Plus bo w punktach sprzedazy nie sa oferowane usługi montażu. Na tej podstawie postanowiłem wystąpić do Cyfrowego Polsatu z wnioskiem o dystrubucje, aby moc zapewnić klienteli sprzedaż jak rownież uslugi montażu. Pierwsze zapytanie w tej sprawie wysłalem do Polsatu Cyfrowego pod koniec czerwca tego roku. Otrzymałem drogą e-mail wniosek do wypełnienia i odesłania co tez uczynilem. Po poltora miesiaca czasu od tego faktu raczył przyjechac do mnie przedstawiciel regionalny , zrobił zdjęcia lokalu i odjezdzając zapewnil, ze w ciągu kilku dni będzie decyzja. Dzis jest juz Wrzesień i pomimo moch interwencji w tej sprawie nie ma zadnych decyzji, ani zainteresowania tą sprawą ze strony Cyfrowego Polsatu. Wykonałem chyba ze 100 telefonow do działu sprzedazy i konczylo sie na przełanczaniu mnie od osoby do osoby bo nikt nie byl kompetentny, aby zalatwic moją sprawę, napisałem drugie tyle e-maili i tez brak odzewu. Zatem wygląda na to , ze platwormie Cyfrowy Polsat nie zależy na tym, aby pozyskiwać nowych klientów i Tworzyć nowe punkty sprzedaży.

 

Wniosków moze być kilka...

Albo nie ma nikogo kto kontroluje pracę ludzi odpowiedzialnych za dystrybucję, albo poprostu telewizja cyfrowa Polsat ma juz tylu klientów, ze nie dba o powstawanie nowych punktów sprzedaży.

 

Mam nadzieje, ze moj krotki wywód na ten temat zmieni podejscie firmy Cyfrowy Polsat do nowych dystrybutorów i wreszcie coś w tej kwestii się zmieni bo pewnie moja firma nie jest jedyną na rynku , która została tak brzydko mówiąc poprostu "olana".

 

Pozdrawiam

 

Jacek B. Łowicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !!!

Caly czas klienci przychodzący do mojej siedziby poszukują instalatorow Cyfrowego Polsatu czy Cyfry Plus bo w punktach sprzedazy nie sa oferowane usługi montażu. Na tej podstawie postanowiłem wystąpić do Cyfrowego Polsatu z wnioskiem o dystrubucje, aby moc zapewnić klienteli sprzedaż jak rownież uslugi montażu.

 

Cyfrowy Polsat nie świadczy usług montażu, nie wysyła żadnych monterów ani techników więc możesz się tym zająć bez zezwolenia CP i spokojnie zarabiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Jacek B - chcesz wejść na rynek, który od paru ładnych lat jest ułożony, uregulowany itd. Wyniki sprzedaży CP mówią same za siebie, ta sieć dystrybucji, którą dysponuje CP jest skuteczna. Wierz mi - z taką ścianą, na którą Ty się nadziałeś zderzyli się już inni i to w ilości kilkudziesięciu punktów. CP wychodzi z założenia że lepsze jest wrogiem dobrego i trudno z tym dyskutować.

Osobną sprawą jest brak odpowiedzi etc. Takie postępowanie zalatuje arogancją i zawsze się źle kończy. Z drugiej sprawy pewnie w swoim mieście masz już punkt (lub kilka) które sprzedają CP. Blokada może być od nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !!!

Caly czas klienci przychodzący do mojej siedziby poszukują instalatorow Cyfrowego Polsatu czy Cyfry Plus bo w punktach sprzedazy nie sa oferowane usługi montażu. Na tej podstawie postanowiłem wystąpić do Cyfrowego Polsatu z wnioskiem o dystrubucje, aby moc zapewnić klienteli sprzedaż jak rownież uslugi montażu.

 

Cyfrowy Polsat nie świadczy usług montażu, nie wysyła żadnych monterów ani techników więc możesz się tym zająć bez zezwolenia CP i spokojnie zarabiać.

 

 

Kolego doskonale o tym wiem, ze Polsat nie swiadczy usług montazu, druga sprawa to to, ze nie wchodze z tym tematem na rynek tylko swiadcze te usługi juz od 98 roku. A na chłopski rozum mysląc z korzyscią byloby dla Polsatu miec punkty , które oferują od razu profesjonalny montaż. Jest tak, ze klienci nie chcą kupowac w punkcie w którym nie ma od reki kogos kto profesjonalnie wykona taką usługę. Według mnie jest to dobry atut to tego, aby moc sprzedawac Cyfrowy Polsat. U mnie w miescie opinia klienta jest taka i wręcz mi to mowią, ze jak ma isc do punktu gdzie kupi sprzęt i zostanie z tym sam to Woli isc do konkurencji , która oferuje wszystko włacznie z montażem, czy ustawieniem dekodera.

 

Faktem jest tez to , ze zachowanie , a raczej jego brak reakcji na moje e-maile i telefony ze stronu Cyfrowego Polsatu jest niegrzeczne i aroganckie. Po tym mozna bardzo łatwo stwierdzic, ze firma Cyfrowy Polsat nie dba o swoich klientow i o rozwój.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hahaha

 

CP nie dba o swoich pracowników, klientów i dystrybutorów, ogólnie wszystkich mają gdzieś. Mogliby zatrudnić o 1/4 mniej konsultantów gdyby przyspieszyli aplikację na której pracujemy, kiedy klient podaje mi numer karty muszę czekać czasem nawet minutę na to aż pobiorą mi się jego dane, zgłoszenie zapisuje kolejną minutę wszystko mogłoby trwać 20sec ale po co? Gdy koszt połączenia pokrywa dzwoniący a konsultanci, są przyzwyczajeni już do wysłuchiwania historii życia ludzi i zbierania o[beep]olu za tych na górze. ogólnie ta firma to wielki kolos na glinianych nogach z bardzo złą polityką wobec klientów, nie dostałeś odpowiedzi ponieważ CP dostaje mnóstwo takich propozycji, a nie ma wystarczająco ludzi aby mogli Ci odpisać.

Kolejka faksów czasem dochodzi do 3000 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kwestia wspolpracy z CP

nie musisz być APSem (autoryzowanym punktem sprzedazy), zeby swiadczyc uslugi montazowe. W moim miescie <200tys ludzi

jesli kilka punktow sprzedazy i tylko część z nich świadczy usługi montażowe, ktore są osobno platne i ceny te ustalane są przez same punkty + montazystow (ofkoz w oparciu o to, ile buli się u konkurencji). Uwierz mi ale jako pracownik APSu z miasta, gdzie jest nka, c+ i kablowka, nie mam szans na premie, bo caly zysk idzie do firmy, w ktorej pracuje jako sprzedawca CP. jedyne premie (sensowne i tresciwe) są w okresie listopad-grudzien. pozostale miesiace, to jazda po bandzie. Konkluzja? Ze sprzedazy CP nie spodziewaj sie zyskow, bo prowizje są "umowne".

 

kwestia wspolpracy jako montazysta

Wybadaj otoczenie, sprawdz, ktore firmy nie mają montazystow, a chcialyby miec takiego. sprawdz ile kosztuje montaz. niech to będzie 150zl z elementami typu kabel/uchwyt itp itd. Zaproponuj ile z montazu idzie do punktu sprzedazy, ile do ciebie. I punkt cos zyska i ty zarobisz, szczegolnie jesli będziesz wspolpracowac z liderem na rynku. A jesli dany punkt sprzedaje jeszcze n-kę i c+? "kokosy" :P a przeciez to wszystko to to samo, ta sama satelita itp itd. do tego dojdą interwencje typu "nie dziala mi" "mam brak sygnalu", za ktore tez mozesz kosic kasę. Do tego nie trzeba zawierać współpracy z CP. szczegolnie, jesli widzisz ich podejscie. Zasadniczy problem z nawiazaniem wspolpracy w miastach jest taki, ze nowy punkt raczej na pewno nie pozyska nowych klientów, a jedynie bedzie partycypować w klientach. jesli w roku byloby 1000 klientow a jest 10 punktow sprzedazy i kazdy kroi ich po rowno, to 11 punkt zabierze porcję pozostałym. Nie licz na to, ze będzie inaczej. Trochę lepiej jest na wioskach, ale to tez nie jest żyła złota, bo albo juz cos mają albo w poblizu tez są jakieś aps'y.

 

Reasumując - nie nastawiaj sie na zysk wspołpracując z cp. wiecej i bez stresowo zarobisz jako montażysta usług satelitarnych

 

Pzdr.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A oto odpowiedz Cyfrowego Polsatu hehe juz mnie to poprostu smieszy...

 

Witam!

 

W odpowiedzi na Pana zgłoszenie z propozycją nawiązania z Cyfrowym Polsatem współpracy, jako nasz Autoryzowany Punkty Sprzedaży chciałbym Pana poinformować o naszej odmownej decyzji i nie przyznaniu Panu naszej autoryzacji na Cyfrowy Polsat w miejscowości Łowicz.

Głównym powodem odmowy jest to, że na tą chwilę w wyżej wymienionej miejscowości mamy już wystarczającą ilość naszych Autoryzowanych Punktów Sprzedaży i w najbliższym czasie nie planujemy dalszego ich rozwoju.

Jednocześni w obecnej sytuacji chciałbym Panu zaproponować sprzedaż naszych produktów Prepaid (dekodery bez umowy), które to dekodery może pan zamówić i nabyć u jednego z naszych dystrybutorów. W razie jakichkolwiek pytań proszę o telefon.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co w tym smiesznego? Krótko, treściwie i na temat. Podejdź do tego na spokojnie - jak Was bedzie w Łowiczu za dużo, to nikt nie zarobi sensownie, więc też i nikomu nie będzie się chciało starać. Skutek - spadek sprzedaży.

Poza tym rozważ też sytuację, że być może te stare punkty sprzedawały CP w czasach, kiedy w sklepach CP nie "sprzedawał się sam" :) Nie filozofia wejść w interes w szczycie, trzeba myśleć perspektywicznie.

Na szczęście zostają Ci jeszcze 2 inne platfromy, może spróbuj szczęścia tam? Życzę powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...