seatibiza Opublikowano 19 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2021 (edytowane) Cześć. Mam pytanie do posiadaczy tego modelu i pokrewnych. Czy występują u Was problemy z fonią na Canal+ Sport, Canal+ Sport 2 oraz Canal+ Family? Od jakiegoś czasu nie mam dźwięku. Używam Cameleona w module DeltaCam Twin Pro. W menu tunera są parametry video, ale audio nie (N/A), tak jakby nadawca wyłączył. Reszta stacji bez problemów. Zadałem wczoraj pytanie w serwisie Technisata, technik zapisał jaki mam dekoder, soft i moduł obiecując, że sprawdzi i zadzwoni z rozwiązaniem problemu. Niestety jeszcze nie zadzwonił. Jeśli wiecie co "jest grane" proszę o pomoc. Dodam, że problem raczej nie leży w module z kartą, ponieważ po przełożeniu do TV Sony dźwięk jest. Edytowane 19 Maja 2021 przez seatibiza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.