Alixa Opublikowano 22 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2021 Witam, mam problem z internetem . Sytuacja wygląda w ten sposób: córka obecnie ma nauczanie zdalne, i są problemy z połączeniem wideo poprzez zoom meting. Połączenie laptopa przez wifi , jak i połączenie kablem nie ma znaczenia , w obu przypadkach taka sama sytuacja . Na innych urządzeniach ( smartfon , tablet ) tak samo, nie da rady uzyskać połączenia video. Wystarczy że udostępnie transmisję danych w smartfonie lub pojadę do teściów gdzie jest inny dostawca internetu , wtedy wszystko działa elegancko, na każdym urządzeniu. Po zgłoszeniu usterki do operatora , zrestartowaniu rutera działa przez 2 dni, po czym sytuacja się powtarza . Problemy pojawiły się po przedłużeniu umowy i zmianie rutera ze względu na zwiększony transfer. Wcześniej bez zarzutów wszystko chodziło jak trzeba. Co tydzień zgłaszam usterkę. Ze strony operatora niby wszystko spoko. Jakieś propozycje jaka może być przyczyna takiej sytuacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.