Kummer Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 Czy działa komuś usługa zdalnego zlecenia nagrania z aplikacji NC+ GO. U mnie na Ultrabox 4K od jakiegoś czasu przestała działać. Pojawia się za każdym razem komunikat „błąd zlecenia nagrania”. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamk102 Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 Działa, wielokrotnie tak robiłemWysłane z mojego HD1900 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kummer Opublikowano 13 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 Na jakim dekoderze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 Czy działa komuś usługa zdalnego zlecenia nagrania z aplikacji NC+ GO. U mnie na Ultrabox 4K od jakiegoś czasu przestała działać. Pojawia się za każdym razem komunikat „błąd zlecenia nagrania”. Właśnie sprawdziłem i u mnie również ten sam komunikat. Dekoder UltraBox+ 4k (Technicolor). Wcześniej działało bez zarzutów (na pewno kilka tygodni temu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.