Mysik Opublikowano 25 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2020 (edytowane) Witam. Jak próbuję coś oglądać na TVN Turbo przez Horizon Go na komputerze przez funkcję Replay TV to po kilkunastu/kilkudziesięciu sekundach dostaję komunikat "W tym momencie nie ma możliwości odtwarzania wybranej pozycji". Niezależnie co włączę i tylko na tym programie. Kanał ma funkcję Replay TV, ma feature "poza domem", a działać nie chce... https://www.upc.pl/pdf/b2c_numeracja_programing_horizon_nb_2018_12_03.pdf Edytowane 25 Października 2020 przez Mysik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.