pasti1906 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Witam. Czy pilot dla dzieci trzeba oddać wraz z Nboxem czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gosuvart Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jan951 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Witam. Od grudnia jestem nowym użytkownikiem N. Posiadam turbodekoder - 2 kable od Monoblock Quad Maximum V-24. Prawie wszystkie kanały odbierają bardzo dobrze oprócz Discovery World, Discovery Science, AXN Sci-Fi, AXN Crime. Na tych kanałach praktycznie nie mam odbioru miernik sygnału na antenie 1 wskazuje jakość od 0- 32% - BER cały czas jest różny. Co ciekawe na pozostałych kablach CP (te same kanały odbierają bezproblemowo. Proszę o jakąś podpowiedź co z tym robić - antenę zakładała mi firma zajmująca się montażem anten Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polarnik29 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Ustaw antenę i będzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel85 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Od jakiegoś czasu te kanały są pobierane z transpondera TP, który jest bardzo słaby. Jeśli w ogóle ich nie odbierasz to musisz wyregulować ustawienia anteny. Najlepiej włącz np. AXN Sci Fi (czy inny, który ci nie odbiera), wejdź w menu Diagnostyka i dokonaj korekty ustawienia anteny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jan951 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Serdeczne za podpowiedź . Zadzwonię do firmy która mi montowała antenę - niech poprawą ustawienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doris0075 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 A czy jeżeli zamówię przez internet opcje po 10 dniach czy będę mogła rozwiązać umowę? I czy mógłabym prosić o regulaminy promocji za 48zł i 54 zł . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Będziesz mogła. Regulaminy masz na stronie n. Proszę sobie wejść w promocje i na dole strony masz regulamin danej promocji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doris0075 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 a ile się teraz średnio czeka na kuriera z telewizją n ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszF Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Średnio 1, 2 dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon25 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Chciałbym zapytac o reklamacje--zerwalem umowe po usunieciu kanalow Movies 24 i Kids Co.Dzwonili do mnie dzisiaj z oferta wycofania tego zerwania umowy Pan zaproponowal mi umowe na 12 miesiecy+Nfilm,Nfilm2(7miesiecy za free) z tym ze chcialem wymienic dekoder na 250G posiadam bialego nboxa.Zgodzilem sie na to i Pan powiedzial mi ze moge sie udac do obojetnie jakiego pktu.N i tam za 99zl.wymienia mi dekoder na wyzej wymieniony.Udalem sie do pkt.N a tam Pani powiedziala owszem moze to zrobic ale umowa zostanie wydluzona o kolejne 13mies.czyli 12+13.Troche zostalem wprowadzony w blad wydaje mi sie.Doradzcie co mam z tym zrobic?Z gory wielkie dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doris0075 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Będziesz mogła.Regulaminy masz na stronie n. Proszę sobie wejść w promocje i na dole strony masz regulamin danej promocji. ale w którym rozdziale w tym regulaminie to jest zawarte ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peen Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Tego nie ma w regulaminie. To reguluje ustawa. Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r. - http://www.infor.pl/dziennik-ustaw,rok, ... raz-o.html Rozdział 2, art.9. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doris0075 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 A w umowie o tym pisze ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek1 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Tego nie ma w regulaminie. To reguluje ustawa. Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r. - http://www.infor.pl/dziennik-ustaw,rok, ... raz-o.html Rozdział 2, art.9. Jak to nie ma? Roz.XII. 3. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia, w terminie 10 dni od daty zawarcia: od Umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa, od Umowy zawartej na odległość. W takim przypadku Abonent ma obowiązek niezwłocznego zwrotu (z zastrzeżeniem, iż nie może nastąpić to później niż w terminie 14 dni od daty uznania Umowy za niezawartą) na rzecz ITI Neovision udostępnionego Sprzętu, a ITI Neovision zwróci Abonentowi wniesioną Opłatę Aktywacyjną. W przypadku braku zwrotu udostępnionego Sprzętu, Abonent zostanie obciążony karą w wysokości określonej w Cenniku. Cały regulamin jest tu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gosuvart Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 nawet jakby nie pisało to co? Nic by to nie zmieniło. Masz prawo do tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek1 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Tak? To spróbuj zrezygnować w Cyfrowym Polsacie z umowy zamówionej na ich infolinii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peen Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Jak spełniasz warunki określone w w/w ustawie to poprostu wypowiadasz umowę i tyle... no chyba, że stosują trik jak w C+ - czyli umowa zamówiona na infolinii, ale podpisana w punkcie sprzedaży. Wtedy nie podpada to pod w/w ustawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_chris_ Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 W przypadku prawa do odstąpienia od umowy zawartej poza siedzibą sprzedawcy (usługodawcy) jest jeszcze kwestia rozpoczęcia świadczenia usługi. 10-dniowy termin odstąpienia obowiązuje, o ile nie rozpoczęło się świadczenie usługi. Taki mały niuans. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doris0075 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 a świadczenie usługi może się zacząć wcześniej niż 10 dni ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peen Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Nieprawda, a przynajmniej nie do końca. Rozdział 2 w/w ustawy jasno określa kiedy nie obowiązuje 10 dniowy termin i nic tam nie ma o usługach TV. Zapewne masz na myśli możliwość rozwiązania umowy przy zakupie w APS. Wtedy gdy z przyczyn technicznych nie ma możliwości aktywacji (najczęściej problemem jest montaż/ustawienie anteny) można również rozwiązać umowę w ciągu 10 dni. @doris0075 - o co Ci chodzi. Aktywacja może nastąpić 15 min. po odebraniu sprzętu od kuriera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doris0075 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 @doris0075 - o co Ci chodzi. Aktywacja może nastąpić 15 min. po odebraniu sprzętu od kuriera. i wtedy już nie mogę zakończyć umowy po 10 dniach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peen Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Umowę zawartą na odległość ZAWSZE bez żadnego powodu możesz wypowiedzieć do 10 dni - aktywacja nie ma tu nic do rzeczy. Biorąc w APS można wypowiedzieć umowę do 10 dni z przyczyn technicznych, ale wtedy NIE MOŻE BYĆ AKTYWACJI, bo wtedy nie występują "przyczyny techniczne". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_chris_ Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 http://isip.sejm.gov.pl/Download;jsessionid=9A21FB0BA127A1283B683E63D214008B?id=WDU20000220271&type=3 - wyciąg i podkreślenie moje: Art. 10.1. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia. (...) 3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: 1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1, (...) Czym innym będzie odstąpienie od umowy (usługodawcy lub usługobiorcy) z powodów niemożliwości świadczenia usługi - czyli z przyczyn technicznych bądź innych, a czym innym odstąpienie od umowy usługobiorcy (konsumenta) w trybie 10-cio dniowym na podstawie ww ustawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peen Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Nie mieszajmy! Biorąc nkę na odległość można bez powodu zrezygnować w ciagu 10 dni i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi