Skocz do zawartości

Internetowe Centrum Abo. - Cyfra


hubikas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czy ktoś ma już rachunek w ICA? najpóźniej 2'giego dostawałem powiadomienie, że jest rachunek dostępny. Ostatnio ICA mi w ogóle nie chodziło, dziś ruszyło ale nie widzę nic. Nie żebym chciał płacić ale mam naliczoną dziwną kwotę abonamentu (przedłużyłem umowę we wrześniu, poprzednia faktura była poprawna) i chcę się dowiedzieć o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, nie chciałem spamować i zakładać nowy temat więc napiszę mój problem tutaj, a więc zakupiłem dzisiaj cyfre +. Próbowałem wykonać pierwsze logowanie w ICA, wszystkie dane wprowadziłem poprawnie lecz wyskakuje BŁĘDNY NUMER PESEL LUB NUMER ABONENTA. W czym może być problem ??? Karta telefonicznie też się nie aktywowała czekam już 3-4 h.....

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zakładce moja oferta mam tak:

 

Zapraszamy już wkrótce.

 

Jeśli teraz chcesz zmodyfikować pakiet lub dodać opcję, skontaktuj się z CENTRUM TELEFONICZNYM ABONENTÓW

 

MOŻESZ DO NAS ZADZWONIĆ POD NUMERY TELEFONÓW:

 

801 066 066 *

22 310 45 45 ** (jeśli dzwonisz z telefonu komórkowego)

 

CENTRUM TELEFONICZNE ABONENTÓW

czynne jest codziennie, również w soboty i dni świąteczne, w godzinach: 7:00-22:00

Nasi konsultanci chętnie odpowiedzą na Twoje pytania.

 

* opłaty za połączenia naliczane są za każdą rozpoczętą minutę według stawek Operatora

** opłata według stawek operatorów

 

Może być to związane z tym, że w z końcem listopada kończy mi się umowa a ja jej nie przedłużyłem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnosnie modyfikowania oferty poprzez ICA Zawsze jak chcialem cos dodac albo usunac , wystarczalo wyslanie maile z poziomu ICA - formularz kontaktu i to wystarczalo. Teraz natomiast probuje wylaczyc opcje Hustler i dodac HBO HD i nic!!! Po jakis 2 dniach dostaje maila zwrotnego ze ktos probowal sie ze mna kontaktowac telefonicznie ale mu sie nie udalo i prosza mnie o kontakt telefoniczny w celu zmiany pakietu :/ Cos sie zmienilo ? nie mozna juz modyfikowac oferty elektronicznie? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie symulacji płatności.Obecnie mam C+ Kompakt,HD Kompakt,HBO HD za 96 zł.W symulacji po zmianie pakietu na C+Optimum,HD Optimum,HBO HD cena za grudzień i styczeń zmienia się na 112 zł a od lutego na 91 zł.Zwiększa się rabat z 25 na 46 zł.Czy jest to możliwe?Umowę mam do listopada 2012 roku z stałą ceną przez całą umowę.Jeśli to by się zgadzało to opłaciło by mi się przenieść na wyższy pakiet.Jak wygląda taka zmiana?Wystarczy kliknąć zgadzam się na warunki i to wszystko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...