jacek_m_11 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 U mnie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 czy ktoś ma już rachunek w ICA? najpóźniej 2'giego dostawałem powiadomienie, że jest rachunek dostępny. Ostatnio ICA mi w ogóle nie chodziło, dziś ruszyło ale nie widzę nic. Nie żebym chciał płacić ale mam naliczoną dziwną kwotę abonamentu (przedłużyłem umowę we wrześniu, poprzednia faktura była poprawna) i chcę się dowiedzieć o co chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JurnyM Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 jeszcze nie zostały wygenerowane rachunki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 dzięki za info, może opłata się zmieni na prawidłową jak pojawi się rachunek. Póki co czekam dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 ICA siadło. Komunikat- nie znaleziono danych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barabasz Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Działa bezproblemowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 wszystko zależy od serwera na którym Twoje dane się znajdują: raz działa, raz nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peter Parker Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Przy okazji - zmieniło się logo ICA Stare: Nowe: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oliverasek Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Witam, nie chciałem spamować i zakładać nowy temat więc napiszę mój problem tutaj, a więc zakupiłem dzisiaj cyfre +. Próbowałem wykonać pierwsze logowanie w ICA, wszystkie dane wprowadziłem poprawnie lecz wyskakuje BŁĘDNY NUMER PESEL LUB NUMER ABONENTA. W czym może być problem ??? Karta telefonicznie też się nie aktywowała czekam już 3-4 h..... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olis Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Wznów sobie sygnał telefonicznie, można w sposób automatyczny. Na logowanie do ICA będziesz musiał poczekać, może dopiero po weekendzie będzie dostępny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JurnyM Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Jeżeli dzisiaj podpisałeś umowe to jest ona jeszcze nie zwalidowana tzn że dystr. nie przesłał jeszcze wszystkich dokumentów i dlatego nie możesz sie zalogować. Musisz poczekać pare dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 A zalozyles konto i uzyles pierwszego logowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN-SAT Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Aktywną kartę powinieneś otrzymać po podpisaniu umowy. Założenie konta może być możliwe po otrzymaniu przez Cyfrę papierowej umowy. Najwcześniej w przyszłym miesiącu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oliverasek Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Dzięki za info, karte aktywowali mi przed chwilą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi03 Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Którego dnia miesiąca pojawia Wam się faktura w ICA? U mnie pojawiła się kwota natomiast nie mogę "ściągnąć" faktury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Może się nie pojawi. U mnie też nie ma, ale w sierpniu też nie było PDFa z faktura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jess_lam Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Nie działa ICA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fenixwlkp Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Którego dnia miesiąca pojawia Wam się faktura w ICA? U mnie pojawiła się kwota natomiast nie mogę "ściągnąć" faktury pierwszego, kazdego dnia miesiąca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregry608 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 W zakładce moja oferta mam tak: Zapraszamy już wkrótce. Jeśli teraz chcesz zmodyfikować pakiet lub dodać opcję, skontaktuj się z CENTRUM TELEFONICZNYM ABONENTÓW MOŻESZ DO NAS ZADZWONIĆ POD NUMERY TELEFONÓW: 801 066 066 * 22 310 45 45 ** (jeśli dzwonisz z telefonu komórkowego) CENTRUM TELEFONICZNE ABONENTÓW czynne jest codziennie, również w soboty i dni świąteczne, w godzinach: 7:00-22:00 Nasi konsultanci chętnie odpowiedzą na Twoje pytania. * opłaty za połączenia naliczane są za każdą rozpoczętą minutę według stawek Operatora ** opłata według stawek operatorów Może być to związane z tym, że w z końcem listopada kończy mi się umowa a ja jej nie przedłużyłem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 W okresie wypowiedzenia nie ma możliwości dołączenia opcji dodatkowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 13 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Mam pytanie odnosnie modyfikowania oferty poprzez ICA Zawsze jak chcialem cos dodac albo usunac , wystarczalo wyslanie maile z poziomu ICA - formularz kontaktu i to wystarczalo. Teraz natomiast probuje wylaczyc opcje Hustler i dodac HBO HD i nic!!! Po jakis 2 dniach dostaje maila zwrotnego ze ktos probowal sie ze mna kontaktowac telefonicznie ale mu sie nie udalo i prosza mnie o kontakt telefoniczny w celu zmiany pakietu Cos sie zmienilo ? nie mozna juz modyfikowac oferty elektronicznie? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keers Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 moze Twoj nr telefonu w systemie jest nieaktualny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adgjm Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Mam pytanie odnośnie symulacji płatności.Obecnie mam C+ Kompakt,HD Kompakt,HBO HD za 96 zł.W symulacji po zmianie pakietu na C+Optimum,HD Optimum,HBO HD cena za grudzień i styczeń zmienia się na 112 zł a od lutego na 91 zł.Zwiększa się rabat z 25 na 46 zł.Czy jest to możliwe?Umowę mam do listopada 2012 roku z stałą ceną przez całą umowę.Jeśli to by się zgadzało to opłaciło by mi się przenieść na wyższy pakiet.Jak wygląda taka zmiana?Wystarczy kliknąć zgadzam się na warunki i to wszystko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioKLR Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Mam pytanie przed przedłużaniem umowy miałem dekoder sagem SD i w zakładce sprzęt mi się on dalej wyświetla mimo, iż mam zmieniony już na sagem HD, to się zmieni samo czy już tak pozostanie ? Nie przeszkadza mi to jakoś, ale pytam tak z ciekawości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Oni nad tym pracują już kilka lat... jestem abonentem od początku istnienia i mam cały sprzęt wpisany.... już o to kiedyś pytałem i okazuje się, że pracują.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi