Skocz do zawartości

Podwyżka abonamentu w C+


Gość PawelU1981
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem nowym abonentem Cyfry. Umowę podpisałem 5 grudnia 2011 roku na pakiet canal+ kompakt z multiromem. Miałem płacić 62zł za pakiet i 5 zł za multiroom. Teraz dostałem ten aneks i trochę go nie rozumie. Wg tego aneksu za pakiet canal+ kompakt mam płacić teraz 82zł!! i multiroom 20zł. Czy jest możliwa aż taka podwyżka?? W sumie z 67zł na 102zł ?? Czy może ja źle odczytuję ten aneks?

Proszę o jakieś odpowiedzi bądź propozycje co mam teraz zrobić ??

Pozdrawiam

Musisz podać treść tego przysłanego pisma, oczywiście bez nazwisk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam bardzo podobną sytuacje tylko że ja jeszcze płacę 10 zł za dekoder -dzwoniłem pisałem i dostałem odpowiedź

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że od 1 marca 2012 roku standardowe naliczenie za zestaw CANAL+ HBO SUPERPREMIUM wyniesie 146 zł. Ulegnie również zmianie opłata za usługę MULTIRUM do 20 zł.

 

Wyjaśniam, iż zgodnie z Regulaminem Akcji Promocyjnej, korzysta Pani ze zniżki w kwocie 38 zł na odbiór kanałów z ww. zestaw oraz ze zniżki 10 zł za zestaw MULTIROOM.

 

Mając na uwadze powyższe, informuję, że od 1 marca bieżącego roku wysokość opłaty abonamentowej ulegnie zmianie .

 

Płatność wyniesie 128 zł.

Zastanawiam się co za sierota pisała tego maila...

 

Cena pakietu po zmianie z uwzględnieniem promocji:

146 zł - 38 zł = 108 zł

 

Cena za multiroom po zmianie z uwzględnieniem promocji:

 

20 zł - 10 zł = 10 zł

 

Łącznie po zmianie:

108 zł + 10 zł = 118

 

...a może ta sierota po prostu pomyliła klawisze i zamiast 118 wpisała 128 zł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny... Allen, weź do ręki Aneks Rabat i sprawdź w nim czy masz przyznany rabat kwotowy na pakiet i multiroom, czy też zapisaną stałą cenę.

 

A aneks źle czytasz, bo on podaje pełne ceny bez rabatów, a Ty masz do swojej umowy przyznane rabaty, które tą pełną cenę zmodyfikują.

 

 

Ok dzięki widzę że mam 14 zł rabatu na pakiet czyli 82 -14 wychodzi 68zł.

A jeżeli chodzi o multiroom to mam taki zapis w umowie: "w przypadku opcji dodatkowej MULTIROOM Abonent otrzymuje zniżkę w wysokości 100% aktualnej wartości opłaty uzupełniającej oraz 10 złotych rabatu na opłatę miesięczną za tę opcję" czyli mam rozumieć że teraz będę płacił 10zł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłał ktoś pytanie z prośbą o jakiś rabat jeszcze przed wysłaniem wypowiedzenia i otrzymał odpowiedz? Czy ktoś może potwierdzić to co było napisane kilka stron wcześniej że można wynegocjować rabat na wynajem dekodera bez wysyłania wypowiedzenia?

 

Nie wiem jak z dekoderem ale w zeszłym tygodniu chcieli mi zejść do pierwotnego rabatu 13,90 a w tym gwarantują utrzymanie rabatu z maja 19,00. Wypowiedzenie leży na biurku ale w poniedziałek popłynie (rozeznałem sytuację na rynku i merytorycznie C+ w kwocie mojego abonamentu od marca wypada przeciętnie - lekko ujmując).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam.

Jakoś nie sprawia im problemu wysłanie co miesiąc dla każdego klienta faktury zawierającej kwotę jaką ma płacić ten konkretny klient. Wydawałoby się więc że, nie powinno być problemem wysłanie zindywidualizowanych pism z informacją ile będzie wynosiła opłata miesięczna po podwyżce. Ale jak widać cyfra tego nie robi. Ciekawe czy to jest celowe działanie cyfry, czy zwykła głupota i nieudolność pomieszana z "maniem" w tylno-dolnych partiach ciała ludzi dzięki którym mają na chlebuś z masełkiem i czymś jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na infolinii proponują za darmo pakiet HD przez trzy miesiące,jeżeli się zadzwoni sygnalizując chęć rozwiązania umowy w związku ze zmianą cennika...oczywiście w celu zatrzymania delikwenta,który zaakceptuje podwyżkę,czyli coś zaczyna się dziać :lol2:

 

niech zrobią ten pakiet na cały okres umowy + stała cena którą mam przed podwyżką i mogę zostać;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim pierwszym tekście jest wyraźnie napisane,o których abonentów mowa,jest sprawą oczywistą,że rezygnacje mogą wysłać osoby z określoną umową,a więc ci,których obejmie zmiana cen.Właśnie jak ci zadzwonią przed wysłaniem rezygnacji,to proponuje im się to,o czym napisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mhh ja już się w tym gubię, to jak jest w końcu? Ja się łapie na podwyżkę czy nie? Podpisałem umowę 11 grudnia 2011 na okres 21 miesięcy z ceną 78 zł Pakiet Canal + Optimum + 3 miesiące gratis HD Optimum promo + HBO do końca stycznia gratis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mhh ja już się w tym gubię, to jak jest w końcu? Ja się łapie na podwyżkę czy nie? Podpisałem umowę 11 grudnia 2011 na okres 21 miesięcy z ceną 78 zł Pakiet Canal + Optimum + 3 miesiące gratis HD Optimum promo + HBO do końca stycznia gratis

Otrzymałeś listownie zmianę cennika:

- jak tak, to masz mozliwość wypowiedzenia umowy 14 dni,

- jak nie, to nie będziesz miał podwyzki, dla bezpieczeństwa wyslij e-maila lub zadzwoń z zapytaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...