Skocz do zawartości

Podwyżka abonamentu w C+


Gość PawelU1981
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A ja też się przyłącze do akcji z wypowiedzeniami, nie dlatego, że nie stać mnie na płacenie 108 zł zamiast 99 zł tylko dla pewnej zasady, której jak widać pewne osoby na tym forum nie akceptują, a szkoda. Bo podwyższanie abonamentu, miesiąc po podpisaniu przeze mnie umowy świadczyć może tylko o dwóch rzeczach. Po pierwsze chęci nagonienia sobie klientów po niższych cenach, a potem będziemy się martwić, i tak 70% nie wyśle w terminie wypowiedzenia, lub po drugie należy zwolnić cały dział finansowo-marketingowy, bo nie potrafi prawidłowo skalkulować kosztów obsługi abonenta. W obu wypadkach, nie świadczy to najlepiej o firmie. Tłumaczenie w liście do aneksu, o nowych usługach jest kpiną z abonenta, bo zarówno owe usługi, jak i wszystkie kanały, dostałem podpisując umowę za 99 zł, więc z mojej perspektywy, nie ma owych nowych usług i kanałów, inflacja w ciągu miesiąca, chyba też nie wyniosła ponad 9%. Ja osobiście nie lubię jak mnie się robi w konia, a tak się czuję, i czuł bym się niezależnie czy podwyżka wyniosła by 10 gr, czy 100 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sirwiz, w regulaminie Cyfry+, na którego obowiązywanie zgodziłeś się własnoręcznym podpisem podczas zawierania umowy, jak wół stoi:

 

Art. 4, § 1, punkt 5:

Operator CYFRY+ zastrzega sobie prawo do podwyższania opłat opisanych w Cenniku w trybie art. 15 § 8 Regulaminu. W takim wypadku Abonent ma prawo do wypowiedzenia Umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o opisanym powyżej podwyższeniu opłat opisanych w Cenniku, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego obowiązywania dotychczasowych stawek tych opłat.

 

Nikt żadnej "zasady" nie złamał, tym bardziej tej wymyślonej przez Ciebie, że nie podwyższa się cen miesiąc pod podpisani umowy, więc przestań pleść bzdury, że Cyfra to zrobiła. Doskonale wiedziałeś, że taka zmiana może być dokonana, więc się nie oburzaj, że jej dokonano.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za co podwyżka ? Za takie gnioty i niedoróbki jak HBO Go ?

 

Kolasko ja to rozumiem i szanuję zdanie innych. Jak ktoś ma taką potrzebę to niech rezygnuje z cyfry za parę złotych. Ja zdania nie zmienię że to jest troszeczkę nienormalne. Mi ta podwyżka nie przeszkadza biorąc pod uwagę że cyfra w roku 2011 zrobiła wiele aby udoskonalić swoją ofertę. Za lepszą rzecz płaci się więcej i tyle w tym temacie.

 

DJ powiem jedno po raz kolejny SKOŃCZ nie wchódź do tego tematu nie czytaj najlepiej popisz sobie ze sobą bo jak widać potrafisz sam sobie odpowidać na pytania a takich przykładów w samym tym wątku jest jeszcze kilka.

 

Zgóry przepraszm ze odejście od tematu ale nie da się tego czytać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie ja stwierdziłem, że to jest niezgodne z prawem, lub podpisaną umową? Tak przeczytałem ten punkt i go znałem podczas podpisywania umowy, co nie zmienia faktu, że podniesienie cen miesiąc po zawarciu umowy, budzi mój niesmak i z mojej perspektywy jest robieniem mnie w konia. Idąc Twoim poziomem retoryki, skąd oburzenie, że ktoś chce rozwiązać umowę, skoro w przytoczonym przez Ciebie punkcie jak wół stoi, że mogę to zrobić? I dlaczego odbierasz mi prawo do oburzania się na takie praktyki? Ja Tobie nie odbieram prawa do podpisania lub zaakceptowania czegokolwiek. Moralność Kalego? Jak Cyfra korzysta z tego punktu, jest OK, jak abonent, to hochsztapler i powinien siedzieć cicho?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@daniel

Mowione jest co kilka postow.

 

Rozwiazanie umowy nastapi na koniec lutego.

 

 

Co do tresci:

Wypowiadam Umowe o Abonament zawarta z Canal+ Cyfrowy Sp. z o.o. z powodu braku akceptacji zmiany Cennika.

Mozna dodac:

Rozwiazanie Umowy nastepuje z koncem obowiazywania cen w dotychczasowej wysokosci czyli 29 lutego 2012 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli po miesiącu od podpisania umowy ludzie dostają informację o podwyżkach to ich żal do Cyfry jest jak najbardziej uzasadniony. I nie ważne czy to paczka fajek czy dwie, każdy liczy swoje pieniądze i ocenia czy to dużo czy mało. A już doszukiwanie się cwaniactwa u ludzi jest bezczelne. W końcu to Cyfra podnosi ceny chwilę po świętach. Jeśli komuś nie przeszkadza podwyżka to gratuluje, szkoda w takim razie że nie jest 2-3 krotnie wyższa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moralność Kalego? Jak Cyfra korzysta z tego punktu, jest OK, jak abonent, to hochsztapler i powinien siedzieć cicho?

Moralnością Kalego i zachowaniem poniżej krytyki są narzekania abonenta, który zaakceptował regulamin, że to oburzające, iż Cyfra podwyższa ceny "miesiąc po podpisaniu umowy". Jak się abonentowi nie podoba zmiana cen, to niech rezygnuje - jego wybór. Tylko niech przy tej okazji nie plecie bzdur o jakimś "złamaniu zasad" i "robieniu w konia" przez Cyfrę, bo doskonale wiadome mu było, że taka zmiana cen może mieć miejsce jeżeli nie miał w umowie gwarancji, iż cena za jego abonament nie ulegnie zmianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dziwię się,że niektórzy protestują przeciwko podwyżkom.Jest sprawą oczywistą,że takowe co jakiś czas następują,jednak powinno to być inaczej rozwiązane.

Wysokość opłaty powinna być zagwarantowana do końca umowy.Konsument nie powinien być zaskakiwany zmianą ceny,nawet gdy jest możliwość rezygnacji.Właśnie tu tkwi ten element buntu,a więc nierównowaga stron.Operator ma ,drogą doświadczenia,wkalkulowane w tę operację zachowania abonentów.Większość,jak znam życie,zaakceptuje zmianę cenową,część wypowie umowy w celu uzyskania uzyskania pożądanych dla siebie zmian w kontrakcie,niekoniecznie cenowych i niewielka grupa zrezygnuje.Cyfra i tak wyjdzie na swoje,ponieważ ma sporą ilość abonentów,a podwyżka kilkuzłotowa daje miesięcznie znaczne zwiększenie dochodu.Możemy sobie ponarzekać,jednak jedno jest pewne...nikt nikogo nie zmusza do podpisywania umów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie jestem ojęty podwyżką,narazie aneksu nie dostałem.A ktoś tu pisał że też go podwyżka nie dotyczy, a aneks dostał z wzmianką że może w ciągu 14 dni wysłać wypowiedzenie.

Nie dostaniesz aneksu, ponieważ masz umowę z TV.

 

----

 

Nowe ceny w utrzymaniu od lutego! Pisałem już o tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mogę wysłać wypowiedzenie a później z niego zrezygnować w ostatnim dniu i telefonicznie je wycofać?? Chciałbym wypowiedzieć umowę w związku z podwyżką i otrzymanym aneksem, ale liczę się z tym że mogę nic nie zyskać na tym w związku z tym chciałem wiedzieć czy mogę np. w ostatnim dniu zadzwonić i powiedzieć że chciałem wycofać moje wypowiedzenie i zostać w cyfrze.

 

Z tego co wiem to możesz wycofać wypowiedzenie po tym okresie - nawet lepiej tak zrobić, bo w ostatni dzień mogą zadzwonić.

Najwyżej 1-2 dni nie bedziesz miał tv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic mi nie wiadomo narazie o podwyżkach.

 

Natomiast to co opisują niektórzy powyżej to jest jak najbardziej uzasadnione.

Dawanie świątecznych ofert, promocyjnych cen, obniżki tylko po to, żeby naciągnąc klientów, którzy za kilka tygodni mieliby płacić wyższe ceny niż wcześniej umówione to jest świństwo. To nadaje się do zgłoszenia do UOKiK, bo takie praktyki są po prosty nieuczciwe. Najwyraźniej promocje i natychmiastowa podwyżka cen były celowe i z góry zamierzone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby wszyscy abonenci i nie tylko Cyfry, mieli takie podejście jak @maestro i @Sirwiz to nie byłoby takiego tematu na Forum. Cyfra+ inaczej zachowywałaby się w stosunku do użytkowników, obecnie traktuje nas jak [beep]i co można bezkarnie doić. Nie reagując na postępowanie Cyfry+ ubliżmy sobie sami. Ja aby móc spojrzeć w lustro przy goleniu zrezygnowałem z Cyfry+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie maestro i kolasko:

 

Stoi w regulaminie usług Cyfry+, że zastrzega sobie prawo podniesienia cen? Stoi. No to dlaczego gardłujecie, że obecna podwyżka to "świństwo" wg. maestro, a Cyfra miałaby mieć inne podejście do tematu w reakcji na wasze "święte" oburzenie z powodu podwyżki?

 

Aha... KAŻDA firma, która kieruje jakąkolwiek ofertę do innych firm czy osób prywatnych, ma w założeniu "dojenie" swojego klienta, ponieważ jej celem jest ZAROBIENIE na oferowanych usługach, a nie uprawianie działalności charytatywnej. Jeżeli chcecie coś mieć za darmo... No cóż, tak się w Polsce nie da i za wszystko trzeba płacić, więc nie ma co się oburzać, że ceny rosną. Stawiam zresztą zakład, że żaden z was nie pisał oburzonych postów na forach ze względu na wzrost cen chleba, masła, benzyny itd, ani nie wzywał do bojkotu tych produktów. Dlatego, panowie, zachowajcie trochę godności i nie oburzajcie się, że Cyfra podnosi ceny swoich usług, bo takie zachowanie ewidentnie trąci hipokryzją jeżeli nie protestujecie np. przeciwko podwyżkom cen w swoim spożywczaku i nie ślecie listów z rezygnacją z usług do jego właściciela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z UOKiKiem to płyniecie bo fakt jest to zgodne z podpisaną umową, i można ją wypowiedzieć, jak by nie można było, to by była klauzula zakazana, i kosztowała by jeszcze więcej Cyfre.

 

Yarpen Zirgin: Bardziej naciąganego porównania dawno nie czytałem, rozumiem, że na chleb, dżem itp. podpisujesz wielomiesięczną umowę? Bo mogę sobie dać rękę uciąć, że jak byś przeanalizował dostępne oferty na rynku, wybrał ofertę X na smaczny chleb za 99 zł miesięcznie, a po miesiącu przyszedł piekarz i powiedział, że sorry ale przez najbliższe 2 lata będzie Pan jednak płacił 150 zł za mój chleb, był byś najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi, i wychwalał swojego piekarza, jakim to uczciwym i dobrym biznesmenem jest?

I masz 100% racji, że każda firma ma zarabiać, dlatego napisałem, że albo ktoś chciał znaleźć klientów i od razu im podwyższyć opłaty, korzystając z boomu świątecznego na tego rodzaju usługi, albo zwolnić połowę pionu finansowo-marketingowego, za źle skonstruowanie planu finansowego. Jak by do mnie przyszedł mój pracownik i mi powiedział, że sorry ale daliśmy [beep] i podpisaliśmy X niekorzystnych finansowo umów, do ktoś musiał by za to beknąć. I teraz dochodzimy do sedna sprawy, masz racje Cyfra nie naruszyła prawa, bo wykorzystała zapis w umowie, natomiast w mojej ocenie dopuściła się praktyk nieetycznych, a ja nie lubię współpracować z firmami, które chcą a tak perfidny sposób mnie doić, mam do tego prawo? Mam nadzieję, ze tego mi nie odmawiasz. W biznesie, nawet w relacjach koncern-szarak, szczególnie mając konkurencję na rynku wygrywa się nie tylko ofertą, ale również zaufaniem klientów do usługodawcy, w tym przypadku to zaufanie już na dzień dobry szlag trafił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yarpen Zirgin porownujesz "spożywczak" do platformy Cyfra+ ? BRAWO !!!

Kolejna sprawa to przedstawienie róznicy miedzy ZARABIANIEM a DOJENIEM klienta. Podpisuje umowe w promocyjnej swiatecznej cenie (tak twierdzi operator w reklamach), dostaje 3 darmowe miesiace i nagle dowiaduje sie ze jednak chca ode mnie wiecej pieniazkow, wbrew temu co ustalalismy we wczesniejszej umowie. W cyfrze uważają ze jak sie juz zlapalem to podwyzka po mnie spłynie. To wlasnie sie nazywa DOJENIE ! Zarabianie to bylo kiedy podpisalem umowe na wczesniej okreslonych warunkach. Nie mam nic przeciw podwyzkom, ale tylko i wylacznie dla nowo podpisanych umow - stare powinny zostac nie zmienione.

Czy bylbys zadowolony jesli w sklepie na półce zobaczysz dany towar z dana cena, a po podejsciu do kasy okazuje sie ze placisz wiecej poniewaz w miedzy czasie zmienila sie cena (zakonczyla sie promocja) ? Czy nie poczułbyś sie oszukany ??? Odpowiedz sobie sam, tylko tak uczciwie czy powinni zmieniac ceny obecnie trwajacych umow, czy tylko nowo podpisanych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest problem w podwyżkach,jak napisałem wyżej,lecz w sposobie ich wprowadzania dla obecnych klientów.Jest prawdą,że operator ma prawo do zmian cenowych,ale moim zdaniem powinno to obowiązywać dla nowych klientów.Jak wprowadza się zmiany w prawie dla np. służb mundurowych,to dotyczą wyłącznie nowych pracowników.Jest jeszcze jedna sprawa, zasadnicza moim zdaniem.ktoś kto podpisuje nową umowę czy też aneks,nie zna zamierzeń spółki odnośnie przyszłości,stąd akceptacja korzystnych zdaniem abonenta warunków.Jest coś na rzeczy w tym,że ktoś zgodził się na określone warunki w danej chwili,a po miesiącu,dwóch okazuje się,że to już nieaktualne.Powtarzam,to,że ktoś ma prawo zmienić ceny,nie jest wyznacznikiem,że w tej sprawie nie można mieć wątpliwości.Suma podwyżek nie jest duża,niektórzy przesadzają z reakcją na nie,w sumie wszystko drożeje,ale nie można porównywać zmian cenowych w sklepie do podwyżek u operatora,ponieważ przed zakupem znam aktualną cenę towaru i w czasie zakupu i po nim cenyTEGO ZAKUPU nikt mi już nie zmieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...