caban Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 ja tez dostałem odpowiedź, że sprawa przeksięgowania została załatwiona, ale na razie przesunięto mi pieniądze na wolne środki na starej karcie. Na nowej karcie narazie nie mam pieniędzy ze starej karty. powyższą odpowiedź dostałem 8marca, może tak ma być i tyle to trwa. Poczekam jeszcze tydzień i zadzwonię do cp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bizon20 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Ja zadzwoniłem i poprosiłem o przeksięgowanie pieniązków ze starej karty na nową, już są przeksięgowane Możesz coś bliżej napisać o swoim przypadku? Na jakich zasadach wymieniałeś sprzęt? Od 2 tygodni próbuję przelać kasę i nic. Co prawda dzisiaj mija 19 dni od terminu płatności i nadal mam aktywną kartę,, ale według iCOK nadal jestem na minusie, pomimo, że abo opłacony jest do 6 kwietnia (na starym, zdanym sprzęcie). Przedłużałem umowę z wymianą dekodera, na starej umowie miałem nadpłatę. którą poprosiłem o przeksięgowanie do nowej umowy, nie dodałem wcześniej, że pierwszy raz pytałem się o to zaraz po otrzymaniu nowej umowy( obiecano że przeksięguja), a drugi raz po jakimś czasie gdy okazało sie że mam na starej karcie uruchomiony familijny, zadzwoniłem pierwszy konsultant przełączył mnie do innego, powiedziałem o co chodzi i od ręki mi przeksięgował tak jak pisałem wyżej. 4 marca kurier przywiózł nowy dekoder, zabierając jednocześnie stary. Na starym dekoderze abonament mam opłacony do 6 kwietnia, przy czym od 4 marca nie jestem w jego posiadaniu. Wysłałem pismo do Polsatu w sprawie przelania środków na nowy numer konta. Po kilku dniach dzwoniłem na infolinię i konsultantka poinformowała mnie, że pismo wpłynęło (nazwała je reklamacją, chociaż nigdzie nie było wzmianki, że to jest reklamacja) a Polsat ma 30 dni na jej rozpatrzenie. Nie miała jednak podglądu na płatności, więc przełączyła mnie do innego konsultanta. Ten z kolei potwierdził, że wpłynęło pismo z prośbą o przelanie pieniędzy, jednakże przeleją je dopiero jak odnotowany zostanie w systemie zwrot starego dekodera. Jeden konsultant pier.... jedno, a drugi co innego! Co dziwne w iCOK-u uwzględniona jest korekta lutowej wpłaty (różnica 2 dni między starym a nowym okresem rozliczeniowym), jednak po marcowej nie ma śladu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian 18 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Witam A ja mam takie pytanie, czy istnieje możliwość dokupienia opcji HBO na zasadzie prepaid na jeden miesiąc, bo z cennika wynika, że można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaktro Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Nie ma takiej możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-Boy Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Witam Mam do was pytanie przed chwilą przeglądałem cały ICOK i napotkałem się na takie coś w VOD. Co to znaczy to "Kwota dostępna: 11 zł", czy to jakiś upust od CP. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Nie, to jest kwota w ramach tzw. "portmonetki". Te 11 zł, to jest kwota za którą możesz sobie zamówić film w VOD (a raczej powinno być PPV), a później z rachunkiem za abonament ją spłacasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sat.cba Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 B-Boy To jest kwota, którą mozesz wykorzystać na zakup filmów w VOD. Jak ją wykorzystasz to zostanie ona doliczona do kolejnej faktury. To taki kredyt w CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-Boy Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Rozumiem i wielkie dzięki za wytłumaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peter Parker Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Właśnie dzwoniłem do CP, żeby przeskoczyć z Familijnego na Relax Mix, no i pupa. Mają jakąś awarię serwera i biedaczki "nie mogą przygotować oferty" ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronick Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Witam, mam pytanie: zleciłem mailem do icok prośbe o przelanie wolnych środków z jednego konta na drugie, dziś dostałem odpowiedz że środki zostały przelane. Sprawdzałem w icok ale ani z jednego środki nie znikneły ani na drugim nie pojawiły się. Ile trzeba czekać na ich pojawienie się w icok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Około kilku dni. To tak jest że wszystko w icok jest z opóźnieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 U mnie byl ten sam problem, mi wolne srodki przeksiegowali dopiero jak zaplacilem abonament. A dzwonilem do nich 3 razy ciagu 2 tygodni zeby mi przelali, to ciagle byla spiewka ze icok nie jest zaktualizowany az do dzisiaj jak zaksiegowali pieniadze na koncie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caban Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 u mnie zmiana na icoku nastąpiła po ok. 3tygodniach, ale być może dyspozycja została wykonana od razu. Ale wszystko odbyło się bez problemu, wystarczył 1 mail. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Ja napisalem reklamacje że nieprzeleli wolnych środków z poprzedniej umowy.A obiecywali że odrazu przeleją od dnia 9.02.2010.Stara karta znikła zostala nowa i dalej niema środków wolnych .Wcześniej tez wysłałem maila na początku marca i cisza nawet nieodpisali.To jest kradziesz pieniedzy ,Tak mi prawnik powiedział.Dlatego napisał reklamacje ,zobaczymy co odpiszą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Chyba mają jakieś problemy z zarządzaniem pieniędzmi. Przy większych ilościach pokrzywdzonych można zainteresować sprawą UOKiK i Państwową Inspekcję Handlową a także Urząd Skarbowy (w końcu te pieniądze pracują na ich kontach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bizon20 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Tak jak czytam wypowiedzi niektórych usreów, coraz bardziej utwierdza mnie to w przekonaniu, że w tym kraju nikt nie potrafi sobie niczego załatwić. Ze wszystkim ludzie mają problemy! Też wymieniałem dekoder. Tak samo miałem nadpłacony cały miesiąc na starym dekoderze, a fizycznie już go nie posiadałem. Zadzwoniłem na infolinię, dowiedziałem się jak rozwiązać problem z przeksięgowaniem pieniędzy na nowy dekoder. Napisałem na iCOK prośbę o przeksięgowanie pieniędzy. Dodatkowo wysłałem identyczne pismo listem poleconym. Po ok. tygodniu otrzymałem mailem powiadomienie, ze moja dyspozycja została wykonana. Dla pewności zadzwoniłem na infolinię żeby potwierdzić tą informację. Potwierdziła się! Jak widać idzie wszystko załatwić bez problemów. Trzeba tylko pomyśleć tylko, a nie wiecznie narzekać. Od 10 lat mam Cyfrowy Polsat i jakoś nigdy nie miałem z nimi problemu. Chyba to o czymś świadczy... Zapomniałem wspomnieć, że pomimo przeksięgowania pieniędzy na nowy dekoder w iCOK nie było to widoczne! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 bizon20 ty szczęściarzu ja uważam że każdy by wszystko sam załatwił gdyby czołgi były łatwiej dostępne generalnie udało Ci się załatwić wszystko OK ale napiszę Ci co mogło się spierniczyć nie z twojej winy, złożyłeś dyspozycję ale wiesz że niedouczeni konsultanci mogą też zapisać to jako zamówienie lub reklamację a na to mają 30 dni! Wysyłałeś poleconym? To po co pisałeś przez iCOK i dzwoniłeś? Nie ufasz biurowi obsługi klienta? Słusznie. Gdybyś wszedł z dekoderem w nowy okres rozliczeniowy i nie przetransferował pieniędzy przed tym czasem to nie dostałbyś ich do tygodnia, pewnie byś ich w ogóle nie dostał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bizon20 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Ma sie to szczęście A tak na poważnie, to waliłem do nich z każdej strony, bo doskonale wiem, że każdy konsultant mówi co innego. Jeden z konsultantów sam nazwał moje pismo "reklamacją" i miałem czekać 30 dni od daty wpływu na rozpatrzenie, jednak 5 minut później podczas rozmowy z innym konsultantem nie padło z jego strony określenie "reklamacja". Mało tego... pofatygowałem się do nich na Łubinową osobiście. No i najważniejsze... nie załatwiam nic "na [beep]". Mam papier w pęce, to zawsze w razie reklamacji mam na co się powołać. Teraz muszę jeszcze załatwić sprawę zwrotu kaucji zwrotnej. Tydzień temu sprzęt jeszcze nie był sprawdzony przez ich serwis. Czas najwyższy zadzwonić i dowiedzieć, czy posunęło się coś do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 na Łubinowej to akurat mają najlepszy zestaw w biurze obsługi ale kolejki jak... nieważne do tego nie każdy może podejść a nawet podjechać sobie na Łubinową, CP to nie TPSA żeby mieli w większych miastach biura regionalne, mimo że mają niewiele mniej abonentów indywidualnych. Natomiast masz rację jakikolwiek kontakt trzeba notować, pisma przechowywać kopię, rozmowę z konsultantem nagrywać (mam wrażenie że oni jednak nie nagrywają tych rozmów), bo zapisując nie zawsze zapisze się właściwe informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bizon20 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 na Łubinowej to akurat mają najlepszy zestaw w biurze obsługi ale kolejki jak... nieważne do tego nie każdy może podejść a nawet podjechać sobie na Łubinową, CP to nie TPSA żeby mieli w większych miastach biura regionalne, mimo że mają niewiele mniej abonentów indywidualnych. Natomiast masz rację jakikolwiek kontakt trzeba notować, pisma przechowywać kopię, rozmowę z konsultantem nagrywać (mam wrażenie że oni jednak nie nagrywają tych rozmów), bo zapisując nie zawsze zapisze się właściwe informacje. Z podjechaniem na Łubinową, to akurat mi się udało. Byłem w Warszawie i przy okazji oddałem resztę niezdanego sprzętu (kable, pudło, instrukcja obsługi). Kurierowi jakoś bardzo spieszyło się. Ale zapewnił, że kable nie są potrzebne. Jednak regulamin mówi co innego: niezwrócony kabelek - 10 zł. 2 kabelki - 20 zł. Z czego ściągną kasę? Z kaucji zwrotnej. Albo najlepiej w ogóle nie oddadzą. Kolejki natomiast w ogóle nie było. Siedziały dwie dziewczyny obsługujące a przede mną było dwóch klientów. Poczekałem raptem z 5 minut. Łubinowa jest zbyt odległym miejscem od centrum, żeby tłumy tam waliły. Praktycznie już tam psy szczekają d Wydaje mi się, że rozmowy są nagrywane, a to z prostego powodu. Wiadomo, że CP korzysta z zewnętrznych firm świadczących usługi Call Center. Niech jakiś klient nie będzie zadowolony z obsługi i po zgłoszeniu tego faktu do CP okaże się, że konsultant był z firmy zewnętrznej, automatycznie sam Polsat może wnieść reklamację do firmy zewnętrznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
katarina Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Nie macie kłopotów z płatnością w ICOK? Rano zapłaciłam przez płacę z IPKO i do tej pory ta transakcja jest w sekcji środki nierozliczone z nałożoną blokadą na stronie banku, Nigdy wcześniej nie miałam takiej sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigcyc123 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Polsat zaksiegowal i jest poprawnie ( maja zapisana taka transakcje ) , reszta bedzie w ciagu 2 dni widoczna , a zaplaciles przez pay-pal i tak wlasnie ma Polsat ( tak idzie przelew dlugo), wiec jest wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Czy wy tez macie ten sam blad w iCOKu. http://images37.fotosik.pl/276/0090b9c8fdd62212.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 nie, my mamy normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszzz Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 A jak się ma w wolnych środkach 9,99 to czy oni sobie sami wezmą 9,90 na mój abonament mini? bo 2 razy nie zapłacę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.