Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ja tez dostałem odpowiedź, że sprawa przeksięgowania została załatwiona, ale na razie przesunięto mi pieniądze na wolne środki na starej karcie. Na nowej karcie narazie nie mam pieniędzy ze starej karty.

powyższą odpowiedź dostałem 8marca, może tak ma być i tyle to trwa. Poczekam jeszcze tydzień i zadzwonię do cp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zadzwoniłem i poprosiłem o przeksięgowanie pieniązków ze starej karty na nową, już są przeksięgowane

Możesz coś bliżej napisać o swoim przypadku? Na jakich zasadach wymieniałeś sprzęt? Od 2 tygodni próbuję przelać kasę i nic. Co prawda dzisiaj mija 19 dni od terminu płatności i nadal mam aktywną kartę,, ale według iCOK nadal jestem na minusie, pomimo, że abo opłacony jest do 6 kwietnia (na starym, zdanym sprzęcie).

 

Przedłużałem umowę z wymianą dekodera, na starej umowie miałem nadpłatę. którą poprosiłem o przeksięgowanie do nowej umowy, nie dodałem wcześniej, że pierwszy raz pytałem się o to zaraz po otrzymaniu nowej umowy( obiecano że przeksięguja), a drugi raz po jakimś czasie gdy okazało sie że mam na starej karcie uruchomiony familijny, zadzwoniłem pierwszy konsultant przełączył mnie do innego, powiedziałem o co chodzi i od ręki mi przeksięgował tak jak pisałem wyżej.

4 marca kurier przywiózł nowy dekoder, zabierając jednocześnie stary. Na starym dekoderze abonament mam opłacony do 6 kwietnia, przy czym od 4 marca nie jestem w jego posiadaniu. Wysłałem pismo do Polsatu w sprawie przelania środków na nowy numer konta. Po kilku dniach dzwoniłem na infolinię i konsultantka poinformowała mnie, że pismo wpłynęło (nazwała je reklamacją, chociaż nigdzie nie było wzmianki, że to jest reklamacja) a Polsat ma 30 dni na jej rozpatrzenie. Nie miała jednak podglądu na płatności, więc przełączyła mnie do innego konsultanta. Ten z kolei potwierdził, że wpłynęło pismo z prośbą o przelanie pieniędzy, jednakże przeleją je dopiero jak odnotowany zostanie w systemie zwrot starego dekodera. Jeden konsultant pier.... jedno, a drugi co innego! Co dziwne w iCOK-u uwzględniona jest korekta lutowej wpłaty (różnica 2 dni między starym a nowym okresem rozliczeniowym), jednak po marcowej nie ma śladu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, mam pytanie: zleciłem mailem do icok prośbe o przelanie wolnych środków z jednego konta na drugie, dziś dostałem odpowiedz że środki zostały przelane. Sprawdzałem w icok ale ani z jednego środki nie znikneły ani na drugim nie pojawiły się. Ile trzeba czekać na ich pojawienie się w icok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

U mnie byl ten sam problem, mi wolne srodki przeksiegowali dopiero jak zaplacilem abonament. A dzwonilem do nich 3 razy ciagu 2 tygodni zeby mi przelali, to ciagle byla spiewka ze icok nie jest zaktualizowany az do dzisiaj jak zaksiegowali pieniadze na koncie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja napisalem reklamacje że nieprzeleli wolnych środków z poprzedniej umowy.A obiecywali że odrazu przeleją od dnia 9.02.2010.Stara karta znikła zostala nowa i dalej niema środków wolnych .Wcześniej tez wysłałem maila na początku marca i cisza nawet nieodpisali.To jest kradziesz pieniedzy ,Tak mi prawnik powiedział.Dlatego napisał reklamacje ,zobaczymy co odpiszą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak czytam wypowiedzi niektórych usreów, coraz bardziej utwierdza mnie to w przekonaniu, że w tym kraju nikt nie potrafi sobie niczego załatwić. Ze wszystkim ludzie mają problemy! Też wymieniałem dekoder. Tak samo miałem nadpłacony cały miesiąc na starym dekoderze, a fizycznie już go nie posiadałem. Zadzwoniłem na infolinię, dowiedziałem się jak rozwiązać problem z przeksięgowaniem pieniędzy na nowy dekoder. Napisałem na iCOK prośbę o przeksięgowanie pieniędzy. Dodatkowo wysłałem identyczne pismo listem poleconym. Po ok. tygodniu otrzymałem mailem powiadomienie, ze moja dyspozycja została wykonana. Dla pewności zadzwoniłem na infolinię żeby potwierdzić tą informację. Potwierdziła się! Jak widać idzie wszystko załatwić bez problemów. Trzeba tylko pomyśleć tylko, a nie wiecznie narzekać. Od 10 lat mam Cyfrowy Polsat i jakoś nigdy nie miałem z nimi problemu. Chyba to o czymś świadczy...

Zapomniałem wspomnieć, że pomimo przeksięgowania pieniędzy na nowy dekoder w iCOK nie było to widoczne!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bizon20 ty szczęściarzu ;) ja uważam że każdy by wszystko sam załatwił gdyby czołgi były łatwiej dostępne :D

 

generalnie udało Ci się załatwić wszystko OK ale napiszę Ci co mogło się spierniczyć nie z twojej winy, złożyłeś dyspozycję ale wiesz że niedouczeni konsultanci mogą też zapisać to jako zamówienie lub reklamację :) a na to mają 30 dni! Wysyłałeś poleconym? To po co pisałeś przez iCOK i dzwoniłeś? Nie ufasz biurowi obsługi klienta? Słusznie. Gdybyś wszedł z dekoderem w nowy okres rozliczeniowy i nie przetransferował pieniędzy przed tym czasem to nie dostałbyś ich do tygodnia, pewnie byś ich w ogóle nie dostał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma sie to szczęście :jupi: A tak na poważnie, to waliłem do nich z każdej strony, bo doskonale wiem, że każdy konsultant mówi co innego. Jeden z konsultantów sam nazwał moje pismo "reklamacją" i miałem czekać 30 dni od daty wpływu na rozpatrzenie, jednak 5 minut później podczas rozmowy z innym konsultantem nie padło z jego strony określenie "reklamacja". Mało tego... pofatygowałem się do nich na Łubinową osobiście. No i najważniejsze... nie załatwiam nic "na [beep]". Mam papier w pęce, to zawsze w razie reklamacji mam na co się powołać.

Teraz muszę jeszcze załatwić sprawę zwrotu kaucji zwrotnej. Tydzień temu sprzęt jeszcze nie był sprawdzony przez ich serwis. Czas najwyższy zadzwonić i dowiedzieć, czy posunęło się coś do przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na Łubinowej to akurat mają najlepszy zestaw w biurze obsługi ale kolejki jak... nieważne :) do tego nie każdy może podejść a nawet podjechać sobie na Łubinową, CP to nie TPSA żeby mieli w większych miastach biura regionalne, mimo że mają niewiele mniej abonentów indywidualnych. Natomiast masz rację jakikolwiek kontakt trzeba notować, pisma przechowywać kopię, rozmowę z konsultantem nagrywać (mam wrażenie że oni jednak nie nagrywają tych rozmów), bo zapisując nie zawsze zapisze się właściwe informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na Łubinowej to akurat mają najlepszy zestaw w biurze obsługi ale kolejki jak... nieważne :) do tego nie każdy może podejść a nawet podjechać sobie na Łubinową, CP to nie TPSA żeby mieli w większych miastach biura regionalne, mimo że mają niewiele mniej abonentów indywidualnych. Natomiast masz rację jakikolwiek kontakt trzeba notować, pisma przechowywać kopię, rozmowę z konsultantem nagrywać (mam wrażenie że oni jednak nie nagrywają tych rozmów), bo zapisując nie zawsze zapisze się właściwe informacje.

Z podjechaniem na Łubinową, to akurat mi się udało. Byłem w Warszawie i przy okazji oddałem resztę niezdanego sprzętu (kable, pudło, instrukcja obsługi). Kurierowi jakoś bardzo spieszyło się. Ale zapewnił, że kable nie są potrzebne. Jednak regulamin mówi co innego: niezwrócony kabelek - 10 zł. 2 kabelki - 20 zł. Z czego ściągną kasę? Z kaucji zwrotnej. Albo najlepiej w ogóle nie oddadzą. Kolejki natomiast w ogóle nie było. Siedziały dwie dziewczyny obsługujące a przede mną było dwóch klientów. Poczekałem raptem z 5 minut. Łubinowa jest zbyt odległym miejscem od centrum, żeby tłumy tam waliły. Praktycznie już tam psy szczekają d :censored:

Wydaje mi się, że rozmowy są nagrywane, a to z prostego powodu. Wiadomo, że CP korzysta z zewnętrznych firm świadczących usługi Call Center. Niech jakiś klient nie będzie zadowolony z obsługi i po zgłoszeniu tego faktu do CP okaże się, że konsultant był z firmy zewnętrznej, automatycznie sam Polsat może wnieść reklamację do firmy zewnętrznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...