mam problem z dźwiękiem w aplikacji NETFLIX w telewizorze: TPHILIPS 65PUS7303/12
Aplikacja zainstalowana jest fabrycznie. Do telewizora mam Soundbar JBL BAR 3.1
W oglądanych filmach, nieregularnie słychać dziwny dźwięk - takie "piknięcie". Zdarza się, że dźwięk pojawia się raz na 10 minut, zdarza się, że raz na pół godziny.
Telewizor do Soundbara podłączony jest przez HDMI jednak ten dźwięk słychać zarówno wtedy gdy dźwięk puszczany jest przez JBL jak i przez głośniki telewizora... co chyba dyskwalifikuje problem z kablem lub łącznością między soundbaram a tv.
Pytanie
kimpl
Dzień dobry,
mam problem z dźwiękiem w aplikacji NETFLIX w telewizorze: TPHILIPS 65PUS7303/12
Aplikacja zainstalowana jest fabrycznie. Do telewizora mam Soundbar JBL BAR 3.1
W oglądanych filmach, nieregularnie słychać dziwny dźwięk - takie "piknięcie". Zdarza się, że dźwięk pojawia się raz na 10 minut, zdarza się, że raz na pół godziny.
Telewizor do Soundbara podłączony jest przez HDMI jednak ten dźwięk słychać zarówno wtedy gdy dźwięk puszczany jest przez JBL jak i przez głośniki telewizora... co chyba dyskwalifikuje problem z kablem lub łącznością między soundbaram a tv.
Czy ktoś miał podobny problem? Pomóżcie...
Z góry dziękuję za wszelakie info
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.