Skocz do zawartości
  • 0

Problem z aplikacją Netflix w telewizorze PHILIPS


kimpl
 Udostępnij

Pytanie

Dzień dobry,

mam problem z dźwiękiem w aplikacji NETFLIX w telewizorze: TPHILIPS 65PUS7303/12

Aplikacja zainstalowana jest fabrycznie. Do telewizora mam Soundbar JBL BAR 3.1

W oglądanych filmach, nieregularnie słychać dziwny dźwięk - takie "piknięcie". Zdarza się, że dźwięk pojawia się raz na 10 minut, zdarza się, że raz na pół godziny. 

Telewizor do Soundbara podłączony jest przez HDMI jednak ten dźwięk słychać zarówno wtedy gdy dźwięk puszczany jest przez JBL jak i przez głośniki telewizora... co chyba dyskwalifikuje problem z kablem lub łącznością między soundbaram a tv. 

Czy ktoś miał podobny problem? Pomóżcie... 

 

Z góry dziękuję za wszelakie info :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...