Jaster Opublikowano 25 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Od około dwóch tygodni borykam się z problemem padającego Internetu od Vectry (posiadam opcję 300 mb/s na modemie technicolor). Nigdy nie spotkałem się z problem, który jest jedynie chwilowo rozwiązywany gdy zrestartuje komputer. W losowych momentach w ciągu dnia Internet po prostu przestaje działać mimo tego iż modem jest wciąż zalogowany do sieci. Restart modemu nie pomaga, iż komputer przestaje widzieć sieci nawet gdy modem się ponownie zaloguje chwilowo do sieci. Zaraz po zalogowaniu, modem restartuje się ponownie sam. Jedyne co mi pomogło do tej pory to restart komputera, po którym wszystko wraca chwilowo do normy. Dodam też że problem występuje jedynie po kablu, WiFi wciąż działa mimo dziwnego zachowania modemu. Czy jest jakieś solidne rozwiązanie tego problemu? Czy jest to wina oprogramowania, osprzętu czy też jest to problem, który jedynie sama Vectra może rozwiązać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek_eg Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 aktualne jeszcze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.