Skocz do zawartości

Umowa z Cyfrą - pytania, problemy


Koran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wybacz, ale po dzisiejszym dniu nie wytrzymam. Ty masz IQ ameby? Umowę przedłużyłeś, nie podpisywałeś nowe. Jak się zgodziłeś na to co zaoferował konsultant to jak amen w pacierzu. Dekoder /-y odbierzesz w punkcie, wg cen ustalonych podczas rozmowy.

Jak rozmawiałeś z konsultantem tak jak tutaj piszesz, to nie dziwię się dlaczego ludzie potem twierdzą, że cyfra ich oszukuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do kogoś z Cyfry. W grudniu aneksowałem telefonicznie umowę. Przyszedł aneks pocztą, ale nie ma w nim mowy o dekoderze. Myślalem dokupić Sagemcoma za 129 zł. Czy w aneksie musi być zaznaczone kupno tunera, czy mogę poprostu iść do punktu, pokazać aneks i wydadzą mi tuner?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Dziś podpisałem umowę w punkcie Cyfry Plus na pakiet Cyfra + HBO Superpremium na 19 miesięcy, jednakże po konsultacji z rodziną chętnie wziąłbym ten telewizor LG 3D jako, że pakiet ten obejmuje owa promocja może dałoby się zmienić umowę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od konsultanta dowiedziałem się, że muszę anulować aktualną umowę i podpisać nową. Dokopałem się w stercie papierzysk od cyfry :P do oświadczenia o możliwości odstąpienia od umowy w terminie 10 dni. Szkoda w sumie myślałem, że da się to jakoś bez pisania wszystkiego od nowa załatwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Od telefonicznego złożenia deklaracji woli przystąpienia do kolejnej umowy, masz 10 dni na ewentualne rozmyślenie się i rozwiązanie zawartej umowy bez podawania przyczyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Proponuje wykorzystać obydwa kanały informacyjne, a więc zadzwonić do CTA, ponieważ będzie dzisiejszy zapis tej rozmowy i napisać polecony priorytetowy, który zostanie najwcześniej zarejestrowany w poniedziałek.

 

A, i pisz na siedzibę, a nie na skrzynkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam umowe od stycznia 2011, konczy mi sie kolo sierpnia 2012. czy mozna juz przedluzac na swiątecznych cennikach, aneksowac, cos wogole zmienic ? mam Optimum HD i Canal+ HD o place 120 (juz mi sie pokonczyły rabaty itd) , a jak widze to co mam + HBO którego nie mam za 99 to mnie czysci. Mozna czy nie mozna ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...