Skocz do zawartości

Umowa z Cyfrą - pytania, problemy


Koran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze jedno. Posiadam obecnie pakiet optimum(dawny komfort+) i dodatkowo opcje Canal+ HD i HDMix. Czy jeżeli zmienię pakiet na presiż HD+ to za jakiś czas będę mógł wrócić do tego co posiadam obecnie? Jak wtedy będzie ze zniżkami? (przy ostatnim przedłużeniu w sierpniu 2010 mam ustaloną stałą cenę na cały czas trwania umowy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zniżki prawdopodobnie się wycofają(zależy od tego, jakie są "wstawione" na umowie), ale ogólnie to tak - możesz tak zrobić, z tym, że jak się wycofają obecne promocje, to może być problem z ich przywróceniem. Zadzwoń najlepiej i dopytaj, czy promocja Ci się zapisze z pakietem wyższym i czy poźniej będziesz mógł "zejść" na niższy, bo to naprawdę zależy tylko od promocji, więc trzeba zerknąć na umowę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa jest niezbędna, bo potrzebny do wymiany będzie nr abonenta.

nie prawda.. wystarczy chociażby dowód osobisty. Najważniejsze to mieć dekoder przy sobie w punkcie - reszte znajdują w kompie po danych osobowych! 100% :) Jeśli masz dzierżawę za 0 zł(nie wykup na własność, dzierżawę),to masz 'dożywotnią' gwarancję, aż trwa umowa.. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

30 grudnia nabyłam dekoder Sagem w promocji 50% przez 12 miesięcy.

Sagem jaki jest, chyba każdy użytkownik wie ;) Co jakiś czas zacina się dźwięk, a przełączenie 3 kanałów w 3 sekundy powoduje zawieszanie się sprzętu.

Czy w związku z tym, że sprzęt mocno rozczarowuje i znacząco utrudnia swobodne oglądanie tv jest możliwe rozwiązanie umowy bez konsekwencji w postaci kary?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...