marek_marecki Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 a czy można w trakcie umowy zmienić dekoder np. z Sagemcom DSI87 (HD) na Philips HD PVR i jakie są ewentualnie koszty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Na Philipsa HD może by się dało, ale jak masz kupionego Sagemcoma na własność, to raczej nie dostaniesz Philipsa HD PVR, a jeśli dostaniesz to będziesz płacił 20 zł./mies. Ale dokładnie na temat możliwości zmiany, to niech się koledzy z Cyferki wypowiedzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pewniaki.org.pl Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Na pewno zamienić można tylko jeżeli sagemcom jest wynajmnowany - cena 20 zł. m-cznie. Dlaczego? PVR są tylko wynajmowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 A Sagemcoma na Philipsa HD można zamienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pewniaki.org.pl Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Tak, ale gdy nie ma na stanie sagemcom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Nawet jeśli komuś ten Sagemcom będzie szwankował i jest więcej niż pewne, że kolejny egzemplarz będzie miał identyczne objawy, to nie można wymienić na Philipsa? Jeśli tak, to trochę bez sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pewniaki.org.pl Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 No niestety - wtedy tylko i wyłączenie Dział Relacji z Abonentami może podłąć decyzję o możliwości zamiany na philipsa hd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longinus Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Czy jeżeli zmienię pakiet na wyższy w trakcie miesiąca to podwyższona opłata będzie dopiero za kolejny (pełny) miesiąc czy za ten niepełny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pewniaki.org.pl Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Pełny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Niepełny miesiąc jest gratis, płatny będzie dopiero pełny miesiąc. Wyjątkiem jest pierwszy dzień miesiąca jako dzień zlecenia zwiększenia pakietu. Wtedy płacimy pełną opłatę za cały miesiąc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonlanten Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 wyjątkiem jest także "promise to pay" jeśli włączamy sygnał warunkowo na 7 dni i nie zapłacimy zadłużenia to po 7 dniach sygnał znów zostanie wyłączony a zapłacimy za cały msc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longinus Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 OK. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
longinus Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Jeszcze jedno. Posiadam obecnie pakiet optimum(dawny komfort+) i dodatkowo opcje Canal+ HD i HDMix. Czy jeżeli zmienię pakiet na presiż HD+ to za jakiś czas będę mógł wrócić do tego co posiadam obecnie? Jak wtedy będzie ze zniżkami? (przy ostatnim przedłużeniu w sierpniu 2010 mam ustaloną stałą cenę na cały czas trwania umowy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kate Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Zniżki prawdopodobnie się wycofają(zależy od tego, jakie są "wstawione" na umowie), ale ogólnie to tak - możesz tak zrobić, z tym, że jak się wycofają obecne promocje, to może być problem z ich przywróceniem. Zadzwoń najlepiej i dopytaj, czy promocja Ci się zapisze z pakietem wyższym i czy poźniej będziesz mógł "zejść" na niższy, bo to naprawdę zależy tylko od promocji, więc trzeba zerknąć na umowę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof77 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 wiecie może jak sprawdzić czy doszło do cyfry pismo z rezygnacją? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Hmmm, może telefonicznie :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kate Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 No właśnie, zadzwonić... 22 310 45 45 lub 0 801 066 066 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 wiecie może jak sprawdzić czy doszło do cyfry pismo z rezygnacją? Ja napisałem emaila i mi odpowiedzieli tą samą drogą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo24 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 tak zapytam z ciekawości, bo zapodziała mi się gdzieś umowa z cyfrą.Dekoder mam obecnie w dzierżawie za 0 zł.Czy jakby (odpukać) zepsuł się i potrzebna była wymiana,to ta umowa jest niezbędna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Umowa jest niezbędna, bo potrzebny do wymiany będzie nr abonenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ha_ma_ha Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Umowa jest niezbędna, bo potrzebny do wymiany będzie nr abonenta. nie prawda.. wystarczy chociażby dowód osobisty. Najważniejsze to mieć dekoder przy sobie w punkcie - reszte znajdują w kompie po danych osobowych! 100% Jeśli masz dzierżawę za 0 zł(nie wykup na własność, dzierżawę),to masz 'dożywotnią' gwarancję, aż trwa umowa.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Dokładnie, wystarczy dowód osobisty i dekoder, umowa nie będzie Ci potrzebna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 A to sorry, ja na poprzedniej umowie z Cyfrą+ wymieniałem Thomsona i wtedy facet chciał umowę i z tego wynika to, co napisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carollinq Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Witam, 30 grudnia nabyłam dekoder Sagem w promocji 50% przez 12 miesięcy. Sagem jaki jest, chyba każdy użytkownik wie Co jakiś czas zacina się dźwięk, a przełączenie 3 kanałów w 3 sekundy powoduje zawieszanie się sprzętu. Czy w związku z tym, że sprzęt mocno rozczarowuje i znacząco utrudnia swobodne oglądanie tv jest możliwe rozwiązanie umowy bez konsekwencji w postaci kary? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Raczej nie wada sprzętu nie jest powodem do rezygnacji PS.: Jak się mylę to niech ktoś z forum mi powie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi