Skocz do zawartości

Polsat Box - Pre-paid


wojtekk99
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanie. W zeszłym roku w czerwcu zakończyłem umowę z Polsatem. Potem jeszcze w wakacje wykupiłem pakiety Familijny w ramach promocji bodajże wakacje z Polsatem czy jakoś tak. Potem już były i do dzisiaj są tylko kanały FTA. Czy mogę teraz znowu zapłacić za dwa miesiące wakacji i mieć Familijny? Jeśli tak to czy to można zrobić tylko przez ICA czy jakoś inaczej? I na koniec ile to będzie kosztować jeśli się da to zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam nadzieję, że to ten temat :) Otóż mam 3 letni dekoder CP z kartą abo. nieaktywną od tego czasu. Raczej to niemożliwe, ale zawsze można się zapytać ;) - czy jest możliwość jego reanimacji (a tak właściwie to karty abonamentowej) w systemie "na karte"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dostałęm paczkę z Samsungiem w ofercie pre-paid z pakietem Familijnym + RM na okres 1 miesiąca. Zadzwoniłem do TBOK, wszystko fajnie, miło, do momentu podania jakiegoś kodu promocji. Nigdzie nie umiałem tego czegoś znaleźć, nie umiem w internecie nic takiego znaleźc. Wiem, że tutaj była dyskusja parenaście stron wcześniej na ten temat, ale na temat promocji Wakacje z CP. Skąd taki kod można wytrzasnąć, o ile takowy w ogóle istnieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten "SAM1" to i może mi się przyda, gdy będę uruchamiał Samsunga HD - 2,5 roku leżał w szafie po zakupie, pora go uruchomić :).

 

Muszę to zrobić, gdyż CP wyłączył mi dostęp do pakietów z promocji WAKACJE Z CP na Samsungu SD :(. No ale 8 miesięcy za friko odbierałem Familijny + Superfilm :) :) :).

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem jeszcze raz, tym razem miałem przyjemność rozmowy z o wiele bardziej kompetentną osobą, nie było żadnych problemów, dekoder ma się aktywować w ciągu 48 godzin.

Pozostawiony na kanale nr 16 ( dla Abonentów ) wyświetlał cały czas błąd 04, ok. godziny 23 zaświecił, żeby po dwóch minutach zgasnąc. Tym razem do chwili obecnej na kanale "Dla Abonentów" wyświetlany jest komunikat "brak sygnału audio lub wideo". Na infolinii twierdzą, że dekoder jeszcze się nie aktywował, póki co nie umiem się także zalogować na ICOK. To normalne, czy ja mam takie "szczęście", jeśli chodzi o początek przygody z Polsatem pre-paid?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz małe doświadczenie w tej materii stąd problemy, jak masz brak sygnału na kanale dla abonentów to znaczy że nie masz szans na uprawnienia, znajdź ten kanał i ustaw na nim dekoder, żeby go oglądać a nie jakiś brak sygnału, po godzinie masz uprawnienia

 

co nie umiesz zrobić z ICOKiem? logujesz się na numer karty, hasło wybrałeś w trakcie rejestracji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...