mss Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Witam, Mam jedno zapytanie: dzisiaj skończył mi się darmowy i pełny odbiór całości CP => PF i PRMF i przy zawężeniu dostępnej ofery wystąpił zanik dostępu do całości kodowanych programów na 4 godziny i dopiero po 2-giej próbie kontaktu z COK został odblokowany dostęp! Czy mieliście podobne przejścia? czy to jest normalne przejście z okresu bezpłatnego na płatny? Dzięki za odpowiedzi, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matius Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum! Dokładnie od miesiąca jestem abonentem CP. Dzisiaj miało nastąpić przejście z bezpłatnego rozszerzonego pakietu w CP do pakietu familijnego. Od rana miałem zablokowane wszystkie programy oprócz programów FTA. Zalogowałem sie w iCOK, sprawdziłem że pieniądze za abonament mc sierpień wpłyneły na konto. Na stronie iCOK znalazłem usługę wznowić połączenie z satelitą. Nie będąc pewien czy to rozwiąże mój problem z odkodowaniem programów z pakietu familijnego uruchomiłem usługę. Na stronie podano czas realizacji 2 godzin. Nie minęło 15 minut, a programy z pakietu familijnego były już odkodowane. I oto moje pytania: 1) czy to zbieg okoliczności ze wznowieniem połączenia z satelitą, czy też faktycznie ta usługa działa? 2) czy co miesiąc będę się borykał z takimi problemami, czy też jest to jednorazowe w związku z przejściem z opcji miesiąca bezpłatnego na opłacany już miesiąc pakietu familijnego. serdecznie pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coremeil Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 1. Ja myślę że to jest jakiś kit, jak ktoś niema internetu to jak tą usługe uruchomi? Chyba że telefonicznie. Mi się podczas zmiany z miesiąca bezpłanego na pakiet familijny tylko dekoder zakutalizował. 2. Sam sobie na to odpowiedziałeś. Odpwiedź: jest to jednorazowe w związku z przejściem z opcji miesiąca bezpłatnego na opłacany już miesiąc pakietu familijnego. Edycja RafiX: Skasowałem zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbytpozytywna Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 tzn że jeśli np mam pakiet Falilijny +relax mix i odbiera mi w pierwszym miesiącu cimemax i cinemax 2 to w drugim już nie będzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Real100 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Jezlei amsz tylko familijny + relax mix (bez relax mix film) to cinemaxów już nie bedzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-1986 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Po miesiącu pełnej oferty oglądacie tylko to na co była podpisana umowa. Jeśli była na 1 z niższych pakietów to sugeruję jego zwiększenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan_Dziąsło Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum! Dokładnie od miesiąca jestem abonentem CP. Dzisiaj miało nastąpić przejście z bezpłatnego rozszerzonego pakietu w CP do pakietu familijnego. Od rana miałem zablokowane wszystkie programy oprócz programów FTA. Zalogowałem sie w iCOK, sprawdziłem że pieniądze za abonament mc sierpień wpłyneły na konto. Na stronie iCOK znalazłem usługę wznowić połączenie z satelitą. Nie będąc pewien czy to rozwiąże mój problem z odkodowaniem programów z pakietu familijnego uruchomiłem usługę. Na stronie podano czas realizacji 2 godzin. Nie minęło 15 minut, a programy z pakietu familijnego były już odkodowane. I oto moje pytania: 1) czy to zbieg okoliczności ze wznowieniem połączenia z satelitą, czy też faktycznie ta usługa działa? 2) czy co miesiąc będę się borykał z takimi problemami, czy też jest to jednorazowe w związku z przejściem z opcji miesiąca bezpłatnego na opłacany już miesiąc pakietu familijnego. serdecznie pozdrawiam! 1) nie, chyba, że jest to opcja "dla szpanu" albo nie mająca żadnych konsekwencji, a jedynie dająca znać systemowi CP, że ten i ten klient, o tej i o tej karcie prosi o ponowienie sygnału. Jeśli rzeczywiście 1 klik = ponowienie sygnału, to bardzo dobrze. Z drugiej strony, gdyby nagle 1000 osób chciało ponowienia sygnału, to byłby niezły lol. 2) nie - to po prostu zbieg okoliczności. z doswiadczenia wiem, że ci, którzy po miesiacu wracają do opłacanego abonamentu nie mają takich przerw w sygnale. @Coremeil a jak to sobie wyobrażasz? polsat ma dzwonić do klientów codziennie i pytać czy mają sygnał? A może mają sami sprawdzać 1,8kk abonentów, czy komuś sygnału nei urwało. ICoK jest odciążeniem linii do Centrum Obsługi Klienta. i tak 99% dzwoni tam własnie po to, żeby oni u siebie ponowili dla nich sygnał. A teraz ci, którzy mają internet, mają możliwość zrobienia to bez stania w kolejce do Konsultanta z CoKu. W sumie i przez telefon i przez internet załatwisz coś, czego nie załatwisz szybciej. A to, że polacy dalej mają problem z dostępem do neta, to już inna bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inside Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 ...ponowienie sygnału z ICOKa działa i to dosyc szybko... prawdziwy problem jest wtedy, kiedy uzyjesz tej opcji a sygnału nadal nie masz, a napewno jest nadawany... wtedy standardowa procedura... odłączasz dekoder od pradu i podłączasz... sprawdzasz konfigurację menu... jesli wydaje się, że jest OK a nadal nie działa to kontakt z infolinią pozostaje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
o0ps Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 aby uzupełnić [ informacje powyżej są prawidłowe ] w żadnym razie nie używać ponowienia na IVR - nie dziala a blokuje mozliwosc kolejnego ponowienia sygnalu na jakis czas od kilku minut do 2-3 godzin .. przez ponowieniem sygnalu [ icok / infolinia ] warto zrobic reinstalacje programów - zostawic dekoder na 54 [ discovery civilization - dla Familijnego i wyższych ] lub 10 dla mini wszystko Edycja Burli: Usunięte zbędne cytowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.