Skocz do zawartości

po miesiącu pełnej oferty...


mss
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam jedno zapytanie: dzisiaj skończył mi się darmowy i pełny odbiór całości CP => PF i PRMF :) i przy zawężeniu dostępnej ofery wystąpił zanik dostępu do całości kodowanych programów na 4 godziny i dopiero po 2-giej próbie kontaktu z COK został odblokowany dostęp!

 

Czy mieliście podobne przejścia? czy to jest normalne przejście z okresu bezpłatnego na płatny?

 

Dzięki za odpowiedzi,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum!

 

Dokładnie od miesiąca jestem abonentem CP. Dzisiaj miało nastąpić przejście z bezpłatnego rozszerzonego pakietu w CP do pakietu familijnego. Od rana miałem zablokowane wszystkie programy oprócz programów FTA. Zalogowałem sie w iCOK, sprawdziłem że pieniądze za abonament mc sierpień wpłyneły na konto. Na stronie iCOK znalazłem usługę wznowić połączenie z satelitą. Nie będąc pewien czy to rozwiąże mój problem z odkodowaniem programów z pakietu familijnego uruchomiłem usługę. Na stronie podano czas realizacji 2 godzin. Nie minęło 15 minut, a programy z pakietu familijnego były już odkodowane. I oto moje pytania:

 

1) czy to zbieg okoliczności ze wznowieniem połączenia z satelitą, czy też faktycznie ta usługa działa?

 

2) czy co miesiąc będę się borykał z takimi problemami, czy też jest to jednorazowe w związku z przejściem z opcji miesiąca bezpłatnego na opłacany już miesiąc pakietu familijnego.

 

serdecznie pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Ja myślę że to jest jakiś kit, jak ktoś niema internetu to jak tą usługe uruchomi? Chyba że telefonicznie. Mi się podczas zmiany z miesiąca bezpłanego na pakiet familijny tylko dekoder zakutalizował.

 

2. Sam sobie na to odpowiedziałeś.

Odpwiedź:

jest to jednorazowe w związku z przejściem z opcji miesiąca bezpłatnego na opłacany już miesiąc pakietu familijnego.

:mrgreen:

 

Edycja RafiX: Skasowałem zbędne cytowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum!

 

Dokładnie od miesiąca jestem abonentem CP. Dzisiaj miało nastąpić przejście z bezpłatnego rozszerzonego pakietu w CP do pakietu familijnego. Od rana miałem zablokowane wszystkie programy oprócz programów FTA. Zalogowałem sie w iCOK, sprawdziłem że pieniądze za abonament mc sierpień wpłyneły na konto. Na stronie iCOK znalazłem usługę wznowić połączenie z satelitą. Nie będąc pewien czy to rozwiąże mój problem z odkodowaniem programów z pakietu familijnego uruchomiłem usługę. Na stronie podano czas realizacji 2 godzin. Nie minęło 15 minut, a programy z pakietu familijnego były już odkodowane. I oto moje pytania:

 

1) czy to zbieg okoliczności ze wznowieniem połączenia z satelitą, czy też faktycznie ta usługa działa?

 

2) czy co miesiąc będę się borykał z takimi problemami, czy też jest to jednorazowe w związku z przejściem z opcji miesiąca bezpłatnego na opłacany już miesiąc pakietu familijnego.

 

serdecznie pozdrawiam!

 

1) nie, chyba, że jest to opcja "dla szpanu" albo nie mająca żadnych konsekwencji, a jedynie dająca znać systemowi CP, że ten i ten klient, o tej i o tej karcie prosi o ponowienie sygnału. Jeśli rzeczywiście 1 klik = ponowienie sygnału, to bardzo dobrze.

Z drugiej strony, gdyby nagle 1000 osób chciało ponowienia sygnału, to byłby niezły lol.

2) nie - to po prostu zbieg okoliczności. z doswiadczenia wiem, że ci, którzy po miesiacu wracają do opłacanego abonamentu nie mają takich przerw w sygnale.

 

@Coremeil

a jak to sobie wyobrażasz? polsat ma dzwonić do klientów codziennie i pytać czy mają sygnał? A może mają sami sprawdzać 1,8kk abonentów, czy komuś sygnału nei urwało.

ICoK jest odciążeniem linii do Centrum Obsługi Klienta. i tak 99% dzwoni tam własnie po to, żeby oni u siebie ponowili dla nich sygnał.

A teraz ci, którzy mają internet, mają możliwość zrobienia to bez stania w kolejce do Konsultanta z CoKu.

W sumie i przez telefon i przez internet załatwisz coś, czego nie załatwisz szybciej.

A to, że polacy dalej mają problem z dostępem do neta, to już inna bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

...ponowienie sygnału z ICOKa działa i to dosyc szybko... prawdziwy problem jest wtedy, kiedy uzyjesz tej opcji a sygnału nadal nie masz, a napewno jest nadawany... wtedy standardowa procedura... odłączasz dekoder od pradu i podłączasz... sprawdzasz konfigurację menu... jesli wydaje się, że jest OK a nadal nie działa to kontakt z infolinią pozostaje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aby uzupełnić [ informacje powyżej są prawidłowe ]

 

w żadnym razie nie używać ponowienia na IVR - nie dziala a blokuje mozliwosc kolejnego ponowienia sygnalu na jakis czas od kilku minut do 2-3 godzin ..

przez ponowieniem sygnalu [ icok / infolinia ] warto zrobic reinstalacje programów - zostawic dekoder na 54 [ discovery civilization - dla Familijnego i wyższych ] lub 10 dla mini

 

wszystko

 

Edycja Burli: Usunięte zbędne cytowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...