Skocz do zawartości

Zmiany w n


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Peter Parker

Z FAQ przygotowanego przez n na temat nowych płatności:

Jaki jest cel zmiany sposobu doręczania dokumentu sprzedaży?

Telewizja nowej generacji n jako lider technologiczny nieustannie pracuje nad rozwojem innowacyjnych usług i funkcji.

Kolejną nowością w n jest zmiana formy dostarczania rachunków (dokumentów sprzedaży) za usługi telewizji nowej generacji.

Jest to innowacyjne i ekologiczne rozwiązanie polegające na doręczaniu Abonentom rachunków drogą satelitarną przez dekoder wprost na ekran Państwa telewizora. Dzięki temu prekursorskiemu rozwiązaniu w skali roku wspólnie zaoszczędzimy dziesiątki hektarów lasów rocznie, które nie będą musiały być wycięte do produkcji papieru na drukowane dokumenty czy koperty.

Dzięki nowej formie dokumentu nie musie już Państwo czekać na przesyłkę pocztową. Jednym przyciskiem pilota możecie w każdej chwili sprawdzić stan salda i uzyskać błyskawiczny dostęp do trzech ostatnio odebranych dokumentów sprzedaży, oszczędzając czas

Ciekawa teoria, lecz tu chyba o ten inny papier chodzi. Ten z PWPW 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no mozna zmienić nazwę...

Jak na razie w płatności nie ma nic... Więc kiepski początek... zastanawiam się czy aktualny rachunek przyjdzie czy juz nie... Co na tro ludzie którzy sie nie znają na boxie i będą czekac i czekac i czekać...

No i Problem HDCP nadal występuje, myslałem że przynajmniej to zrobia...

o zatem dekoder zwolnił troszke więcej musi mysleć przy zmianie kanału...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Peter Parker
Jak na razie w płatności nie ma nic... Więc kiepski początek...

Chyba dostałeś niedawno fakturę, nieprawdaż? To co byś chciał, dwa razy dostać tę samą? Przyjdzie czas kolejnej płatności, to pozycja w nboxie będzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Peter Parker

@tttttyyyyy - jak masz kino domowe podłączone... Dotychczas nbox pokazywał "Problem HDCP" gdy wyłączyłeś TV i nRadia słuchać nie było można.

 

PS. Chyba oczywiste jest, że mówimy tu o TV podłączonym po HDMI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie lipa z nowym oprogramowaniem. Po zainstalowaniu nowego softu kanały takie jak TVN HD, MGM, Discovery HD i nSport cały czas się przycinają. Nie mogę ich normalnie oglądać. Jeszcze dzisiaj rano wszystko było OK. Nie pomaga ani reset ani wyłączenie z prądu.

 

Dokładnie oglądam mecz na nSport HD i co chwilę się tnie, na Discovery HD mam to samo.

A co do rachunków to na razie są wysyłane do wybranej grupy abonentów, ja dzisiaj kilkadziesiąt minut po aktualizacji dostałem taki rachunek, nic ciekawego tam nie ma, oczywiście rachunków papierowych już od zeszłego miesiąca mi nie przysyłają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedną ważna zmianą, jest nie dający się obejść błąd HDCP przy współpracy z Samsungiem LE46A956. Nie pomagają żadne zabiegi z kolejnością włączania/wyłączania sprzętu. Totalna kompromitacja n-ki. A do wczoraj wszystko działało jak trzeba. Jedyne co mozna zrobić to wyłączyć na chwile recorder z prądu - wtedy działa do pierwszego wyłaczenia. Potem znowu trzeba wyłączać prąd.

Co gorsza abonent nie możliwości zablokowania wgrywania do dekodera takich niespodzianek. Nie ma tez możliwości cofnięcia wersji softu.

Wypisuję się z tej dziadowskiej firmy. Na rozmowę z biurem obsługi czekałem dzisiaj 45 minut!!! To jakaś paranoja.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wieczorem po kilku resetach objawy przeszły z kanałów HD z głównego transpondera na m.in. AXN Sci Fi. Dzisiaj znów tną się TVN HD, MGM, DHD i nSport.

Co ciekawe z tego co widać na forum Nki, jednym tnie się tylko TVN HD, innym pozostałe wymienione przeze mnie kanały również, a jeszcze innym wszystko działa bez zarzutu.

Zaczyna mnie denerwować ta sytuacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...