FullObcyk Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Panowie Dzięki Wielkie!Dostępu do faxu nie mam więc dziś już tego nie wyślę! Odnośnie sprawdzenia terminu- w umowie go nie znajdę bo mam umowę tylko pierwotną z dnia 14.11.2009r która zgodnie z regulaminem ulega przedłużeniu na kolejne 12 itd... Zresztą potwierdza to maila z icok: Wyjaśniamy, że po upływie okresu podstawowego Umowy ulega ona przedłużeniu na kolejne 12 miesięczne okresy dodatkowe, tj. do dnia 14 grudnia 2012 r. Zaznaczamy, że po upływie okresu dodatkowego, Umowa ulegnie przedłużeniu na kolejny okres 12 miesięcy. Zatem co najlepiej zrobić? Skoro ta kara to tylko 40 zł, to może faktycznie wysłać jutro wypowiedzenie umowy z zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia z jednoczesną Prośbą o jej nie przedłużanie na kolejne 12 miesięcy? Bo tak chyba, to trzeba ująć?? Wtedy zapłacę normalny abonament za te miesiące plus 40 zyla kary i umowa przestanie obowiązywać z dniem 14.01.2013r.???Dobrze myślę? Ps. Czy może w kontekście tego postu który przeczytałem studiując temat: "Obecnie jest tak, że wypowiedzenia wysłane za późno i zarejestrowane w CP(tylko na dwa lub na jeden pełny okres rozliczeniowy przed końcem okresu umowy) są traktowane jako jednoczesne oświadczenia woli o przekształcenie umowy w umowę na czas nieoznaczony i wypowiedzenia. Tym samym płacimy 2 abonamenty normalnie i jeden większy lub jeden normalnie i 2 większe i koniec. Większe tzn. z cennika na czas nieoznaczony." - powinienem jak najszybciej wysłać jednak pismo, że wypowiadam umowę z dnia 14.11.2009r. z zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 15 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 tak, dobrze myslisz. Jeśli zostało Ci 2 miesiące do końca i wysyłasz wypowiedzenie wiedząc, że będzie ta kara i przyjmujesz to do wiadomości to przez dwa miechy płacisz normalnie, a ten jeden miesiąc jak za czas nieokreślony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FullObcyk Opublikowano 15 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 "Tak, dobrze myslisz. Jeśli zostało Ci 2 miesiące do końca i wysyłasz wypowiedzenie wiedząc, że będzie ta kara i przyjmujesz to do wiadomości to przez dwa miechy płacisz normalnie, a ten jeden miesiąc jak za czas nieokreślony" Ok tylko jak w takim razie ma wyglądać treść pisma - bo w sieci jest wiele wzorów ale takiego na moje potrzeby nie znalazłem, a nie chcę popełnić błędu który będzie skutkował rozwiązywaniem umowy w nieskończoność. W tej chwili mam pismo następującej treści.: Wypowiadam umowę nr ... o świadczenie usług zawartą w dniu....,pomiędzy mną a CP S.A z zachowaniem 3 -miesięcznego okresu wypowiedzenia. Co dalej??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxi Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Witam, w lipcu podczas urlopu skończyła nam się umowa (chyba 27 mies), wcześniej jakieś telefony były z Polsatu, ale żonka olewała (brak czasu). Obecnie okazuje się, że nie mogę zrezygnować, gdyż wszedłem z automatu w umowę na 1 rok (myślałem , że na czas nieokreślony), więc mam dużo gorsze warunki niż obecnie Nowi. Wypowiedzenie to prawie 4 mies. Co robić? Antena mi zardzewiała, więc wolałbym wejść na nowo, przynajmniej antenę bym dostał za 29 zł A może kroi się obecnie/w nast. mies. jakaś zmian programowa, która upoważnia mnie do wypowiedzenia z winy dostawcy? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Nic się nie kroi w zmianach programowych i nic mądrego nie wymyślisz. Możesz wypowiedzieć umowę przed czasem. Kara nie powinna być wysoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FullObcyk Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 "Tak, dobrze myslisz. Jeśli zostało Ci 2 miesiące do końca i wysyłasz wypowiedzenie wiedząc, że będzie ta kara i przyjmujesz to do wiadomości to przez dwa miechy płacisz normalnie, a ten jeden miesiąc jak za czas nieokreślony"Ok tylko jak w takim razie ma wyglądać treść pisma - bo w sieci jest wiele wzorów ale takiego na moje potrzeby nie znalazłem, a nie chcę popełnić błędu który będzie skutkował rozwiązywaniem umowy w nieskończoność. W tej chwili mam pismo następującej treści.: Wypowiadam umowę nr ... o świadczenie usług zawartą w dniu....,pomiędzy mną a CP S.A z zachowaniem 3 -miesięcznego okresu wypowiedzenia. Co dalej??? Dziś zadzwoniłem jeszcze raz na infolinie i Pan powiedział, że jeśli wypowiem umowę która kończy się 14.12.2012r. np. dzisiaj - to okres naliczania 3 miesięcy wydłuży się tylko o 1 miesiąc czyli umowa wygaśnie 14.01.2013. Zapytałem o naliczeniu kary. Powiedział, że zapłacę normalny abonament czyli Pakiet Familijny + Polsat Sport HD i Discovery HD czyli 47 zł z kawałkiem. Trochę mnie to zdziwiło powiem szczerze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Umowa Ci się przedłuży, jeśli nie chcesz wielu problemów, czyli listu od CP, że jak zerwiesz umowę to będzie kara a nie będzie napisane jaka to napisz w wypowiedzeniu, że jesteś świadomy, że umowa Ci sie przedłuża i bierzesz pod uwagę spłatę tej kary i po kłopocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FullObcyk Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Niestety wysłałem dziś standardowe wypowiedzenie. Trochę zmartwiła mnie twoja informacja. Cały problem polega na tym, że muszę do końca miesiąca podpisać umowę na internet bo mój obecny operator się sprzedał a z usług nowego nie skorzystałem. Mogę wybrać internet w pakiecie z Tv i telefonem u operatora kablowego w promocji do końca roku za darmo. Co zważywszy na fakt, że wg. tego co zrozumiałem umowa z CP wygaśnie 14.01.2013r bardzo mnie urządza!Tylko czy aby na pewno tak będzie i nie wystąpią żadne komplikacje. Umowę z nowym operatorem muszę podpisać na dniach, do grudnia nic mnie to nie kosztuje tylko boję się o te rozwiązanie umowy z CP. Czy, to wszystko zakończy się do tego 14.01.2013r. - warto ryzykować?Nie chciałbym od nowego roku płacić abonamentu CP i kablówce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafallo777 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Jako, że chciałbym mieć dekoder PVR a mam tylko HD chciałbym zerwać z CP umowę i podpisać już nową z dekoderem PVR. Robią problemy bo mówią, ze nie moga, itd. Więc przybliże moją sytuację. W czerwcu przedłużona umowa o 29 miesięcy. Przez 11 miesięcy płacę 29 zł za Full, czyli Familijny + Sport + Extra + HBO i Cinemax. A po 11 miesiącach będę płacił 69 zł za Familijny + HBO i Cinemax. Nie będę miał SPORT i EXTRA. Nie mam multiroomu. Więc jeżeli zechce z nimi zerwać umowę to ile będę płacił kary? Bo z tego co myślę dużo, bo teraz mam Full pakiet za pół darmo, a ktoś pisał, że max 40 zł. Ale oni na tym by stracili. Więc ile w moim przypadku dadzą mi kary? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Na pierwszej stronie masz pozycję ulga przyznana abonentowi, to jest kara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 kara zawsze jest do zapłaty w 100% czy też jest pomniejszona o proporcjonalną liczbę miesięcy jaka pozostała do wygaśnięcia obowiązującej umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 jest pomniejszana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FullObcyk Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Panowie Dzięki Wielkie!Dostępu do faxu nie mam więc dziś już tego nie wyślę!Odnośnie sprawdzenia terminu- w umowie go nie znajdę bo mam umowę tylko pierwotną z dnia 14.11.2009r która zgodnie z regulaminem ulega przedłużeniu na kolejne 12 itd... Zresztą potwierdza to maila z icok: Wyjaśniamy, że po upływie okresu podstawowego Umowy ulega ona przedłużeniu na kolejne 12 miesięczne okresy dodatkowe, tj. do dnia 14 grudnia 2012 r. Zaznaczamy, że po upływie okresu dodatkowego, Umowa ulegnie przedłużeniu na kolejny okres 12 miesięcy. Zatem co najlepiej zrobić? Skoro ta kara to tylko 40 zł, to może faktycznie wysłać jutro wypowiedzenie umowy z zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia z jednoczesną Prośbą o jej nie przedłużanie na kolejne 12 miesięcy? Bo tak chyba, to trzeba ująć?? Wtedy zapłacę normalny abonament za te miesiące plus 40 zyla kary i umowa przestanie obowiązywać z dniem 14.01.2013r.???Dobrze myślę? Ps. Czy może w kontekście tego postu który przeczytałem studiując temat: "Obecnie jest tak, że wypowiedzenia wysłane za późno i zarejestrowane w CP(tylko na dwa lub na jeden pełny okres rozliczeniowy przed końcem okresu umowy) są traktowane jako jednoczesne oświadczenia woli o przekształcenie umowy w umowę na czas nieoznaczony i wypowiedzenia. Tym samym płacimy 2 abonamenty normalnie i jeden większy lub jeden normalnie i 2 większe i koniec. Większe tzn. z cennika na czas nieoznaczony." - powinienem jak najszybciej wysłać jednak pismo, że wypowiadam umowę z dnia 14.11.2009r. z zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia? Dziś jestem po rozmowie z konsultantem CP. Jestem pozytywnie zaskoczony. Miły Pan - wiadomo przedstawił mi kilka ofert na które nie przystałem. Po czym oznajmił, że wobec wysłanego w dniu 17.09.2012 wypowiedzenia - umowa zostanie rozwiązana z dniem 14.01.2013r. Mam zapłacić trzy normalne abonamenty i to wszytko. Kary umownej mi nie naliczają. Dzięki Wielkie za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafallo777 Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Moja umowa od maja 2012 roku na 29 miesięcy. W tym 11 miesięcy w promocji full pakiet za 39 zł chyba, Pozostałem 69 zł. Ulga przyznana mi to kwota: 909 zł Więc gdybym teraz chciał z nimi rozwiązać umowe ile musiałbym im zapłacić kary? Jak to się liczy i ile w dniu dzisiejszym dostałbym max kary? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Można powiedzieć, że od podpisania umowy minęło 5 miesięcy plus do tego 3 miesiące wypowiedzenia to przy umowie na 29 miesięcy i przy uldze o wysokości 909 zł kara wyjdzie, według moich obliczeń, na poziomie jakiś 658 zł z groszami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafallo777 Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Serio? a jak to się oblicza? Kurdę to czekać, aż jakiś kanał wyleci z oferty. Chociaż 80 zł mógłbym zapłacić, ale nie 600... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Stary podpisałes umowę na 29 miesięcy i po 5 miesiącach chciałbyś mieć karę 80zł? tak poza tym to wszystko w porządku? Gdyby tak było to każdy by tak robił. Brałby umowę na 29 miesięcy, 6 miesięcy gratis, po gratisie zrywa umowę, płaci 80zł i bierze od nowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz1945 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Ostatnio byłem tu koło 6 września. Mimo, że moja umowa kończy się w marcu 2013 r., już dostałem od CePe potwierdzenie mojego wypowiedzenia. Będę musiał tylko po Nowym Roku zabezpieczyć się przed wycofaniem mojego wypowiedzenia przez nieustaloną wg CePe osobę, jak tu pisano kiedyś. Mam nadzieję, że do tego czasu CePe oprzytomnieje i wycofa się z obrzydliwego nękania klientów obowiązkiem wysyłania dekodera do centrali zamiast oddawać w "salonie", skąd się go pobrało. Piszę, bo chciałbym zapoznać forumowiczów, jakie są poziomy kultury i traktowania klientów. Gdy przez niedopatrzenie nie zapłaciłem przez 3 dni za wcisnięte mi dodatkowe pakiety promocyjne, to byłem atakowany przez CePe SMS-ami, e-mailami, informacjami w telewizorze i zasłanianiem planszą obrazu. Gdy również zapomniałem (co mi się zdarzyło pierwszy raz) zapłacić we wrześniu za internet w Play-u, w październiku przyszła mi faktura za dwa miesiące. Nikt mnie nie straszył, nie wyłączał internetu. Nigdy wiecej CePe! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 A mnie CP traktuje bardzo kulturalnie za pomocą dyplomatycznej ciszy. Mam moduł CP na którym chciałbym odbierać płatną ofertę kanałów. Jednak po zgłoszeniu tego faktu tak bardzo dbają o mój spokój że po miesiącu czekania na jakiekolwiek wieści decyduję się na ofertę konkurencji . Identyczna sytuacja była w tamtym roku. Tak więc zero nękania, pełna kultura a i rezygnacja odbywa się w pełni automatycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 @Janusz1945, nie licz na to. CP stosuje to od wielu lat, więc nie zmieni tego. Po rozwiązaniu umowy, dzierżawiony dekoder należy na swój koszt wysłać na adres siedziby CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 Mam nadzieję, że do tego czasu CePe oprzytomnieje i wycofa się z obrzydliwego nękania klientów obowiązkiem wysyłania dekodera do centrali zamiast oddawać w "salonie", skąd się go pobrało. Ale przed pobraniem dekodera podpisałeś umowę, której integralną częścią jest regulamin mówiący, iż udostępniony dekoder należy zwrócić do Cyfrowego Polsatu na własny koszt i odpowiedzialność. Do ch'olery ludzie! Czemu najpierw na coś zgadzacie się, a potem jęczycie po forach, że ktoś Was nęka?! Sami oprzytomnijcie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S_beast Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Ostatnio byłem tu koło 6 września. Mimo, że moja umowa kończy się w marcu 2013 r., już dostałem od CePe potwierdzenie mojego wypowiedzenia. Będę musiał tylko po Nowym Roku zabezpieczyć się przed wycofaniem mojego wypowiedzenia przez nieustaloną wg CePe osobę, jak tu pisano kiedyś. Nie odbieraj żadnych telefonów, bo nawet jak będziesz odpowiadać na wszystkie pytania "Nie", to i tak konsultant wpisze w okienko programu "Tak", czyli wycofujesz wypowiedzenie. W związku z tym, że CP nie reaguje na moje reklamacje zgłaszane poprzez iCOK i COK, to jestem już na etapie wysyłania listownej reklamacji z kopią do powiatowego rzecznika ochrony praw konsumenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Ale myślisz, że rzecznik coś pomoże? Czytałem tysiąc albo dwa tysiące listów od rzecznika do cp i tylko 1/5 z nich była merytoryczna. Większość z nich była na zasadzie CP musi, nie zapoznając się z regulaminem ani całą sprawą. Ba, sadzili takie byki czy to ortograficzne czy prawne, ze ręce opadają. Jeśli ktoś w DUKu wycofał Twoje wypowiedzenie to powinna wystarczyć słowna reklamacja, żeby odsłuchac tą rozmowę. Jeśli jest z tym jakiś problem to coś musi być nie tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S_beast Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 ... ze mną? Jako, że ja mam dokumenty w dłoni, a CP nie, więc informuję o sprawie rzecznika (nie proszę o to, żeby sam coś pisał, ale tylko wysłałem mu kopię reklamacji) licząc na to, że w końcu ktoś pisemnie z CP ustosunkuje się do tego przekrętu. Umowa wg mnie jest rozwiązana, dekoder zwrócony CP, a tu co miesiąc rośnie mi zadłużenie i nic tylko czekać na dział windykacji, komornika i zapaskudzoną opinię w BIK. No, a wtedy to jedynie sąd pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz1945 Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Jezu! W jakie ja g.wno wdepnąłem! Mógłby ktoś, kto to już przeżył, udzielić wskazówek związanych z odesłaniem dekodera, bo ja teraz do CePe nie mam najmniejszego zaufania. Czytałem tu, że trzeba zrobić zdjęcia dekodera i pozostałych akcesoriów na tle aktualnej gazety. Czy jakieś specjalne zabezpieczenia są jeszcze potrzebne, jak np. specjalne zapakowanie, ubezpieczenie paczki? Z góry dziękuję. Janusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.