Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Może i przeoczyłem, ale powiedźcie mi. Skoro Cyfra będzie wysyłać nowy regulamin w listopadzie, to wypowiedzenie umowy będzie obowiązywać z dniem 1.01.2011, czy z końcem listopada 2011 ?. Obstawiam tę pierwszą odpowiedź, ponieważ w grudniu będzie obowiązywać jeszcze stary regulamin. Teraz druga sprawa. Na wypowiedzenie mamy 14 dni od dostarczenia nowego regulaminu, czy koniec roku, z uwzględnieniem dotarcia wypowiedzenia do adresata, przed 31 grudnia 2011 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi Pani na infolinii powiedziała po konsultacji z przełożonym, że umowa przedłużona w marcu 2011 z regulaminem z maja 2011 obowiązuje mnie do końca umowy, a nowy regulamin, który dostałem nie dawno, był tylko wysłany dla informacji i mnie nie dotyczy. Zgłupiałem, po co mi go wysyłają, skoro mnie nie dotyczy. Czy ktoś jest bardziej zorientowany w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów , chiałem zapytać czy ktoś wie gdzie w regulaminie znajde informację o procedurze warunkowego włączenia sygnału na 5 dni w C+.

 

Zapłaciłem zaległa płatnosc , wysłałem potwierdzenie mailem tak jak wielcy konsultanci sobie życzyli a teraz mam czekać 4-5 dni aż szanowna cyfra zaksięguje moją płatność , a przez ten czas nie mam sygnału a pan konsultant p[isze mi ze nie mam prawa do warunkowego włączenia i jak to oni nie podaje żadnej podstawy prawnej , mimo mojego 2 proszenia o to. Wogóle koszmar jest z nimi rozmawiać , odpwiedzi z d... wziętej i ciągle te same formułki a jak proszę o kotakt telef. z przełożonym to 2 dni ciszy i kolejny mail o tej samej treści , mam wrazenie że tak jakieś klony pracują.

Poradzicie co robić , jak to jest z tym sygnałem ? Jedno jest pewne jutro wysyłam im wypowiedzenie , mam dość użerania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów , chiałem zapytać czy ktoś wie gdzie w regulaminie znajde informację o procedurze warunkowego włączenia sygnału na 5 dni w C+.

 

Zapłaciłem zaległa płatnosc , wysłałem potwierdzenie mailem tak jak wielcy konsultanci sobie życzyli a teraz mam czekać 4-5 dni aż szanowna cyfra zaksięguje moją płatność , a przez ten czas nie mam sygnału a pan konsultant p[isze mi ze nie mam prawa do warunkowego włączenia i jak to oni nie podaje żadnej podstawy prawnej , mimo mojego 2 proszenia o to. Wogóle koszmar jest z nimi rozmawiać , odpwiedzi z d... wziętej i ciągle te same formułki a jak proszę o kotakt telef. z przełożonym to 2 dni ciszy i kolejny mail o tej samej treści , mam wrazenie że tak jakieś klony pracują.

Poradzicie co robić , jak to jest z tym sygnałem ? Jedno jest pewne jutro wysyłam im wypowiedzenie , mam dość użerania.

Cyfra nie musi włączyc warunkowo sygnału. Warunkuja to komentarze na kontrakcie. Czyli: jesli kiedys był problem z Twoim potwierdzeniem wplaty (podrobione, zmieniona data itd), jesli zadłuzenie masz wieksze niz 400zł oraz gdy jestes nowym abonentem i od poczatku umowy nie dokonałeś ani jednej platnosci to nie bedzie właczenia. To sa warunki do spełnienia. Druga kwestia(Ciebie nie dotyczaca) jak ktos mówi pierwszego dnia miesiaca, ze wplaci 10. to na jakiej podstawie ma miec wlaczony sygnał? Skoro jest tylko 5 dni warunkowego właczenia i w tym czasie ma byc albo wplata zaksiegowana albo chociaz dowod wplaty w systemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

keers dzięki! zadłużenie mam na 180zł , wcześniej żadnych problemów , umowa od 2006r. widzisz ja bym sie tak nie wkurzał ,gdyby mi ktoś z tych szanownych konsultantów odpowiedział tak rzeczowo jak ty , a nie dostje wczoraj 8 maili , bardzo na przykro proszę o cierpliwość i oczekiwanie na ksiegowanie , jesteśmy do dyspozycji itp.itd.

 

wiesz co z tym dowodem to też robili checę , ja mam Alior Bank i pierwszy konsultant stwierdził że to nie orginalny dowód wplaty elekt. po nie ma tam tej klauzuli na dole , a ona była tylko trochę wyżej , masakra , nie obrażając nikogo ale tam pracują jacyś inni ludzie , słabo myślący.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów , chiałem zapytać czy ktoś wie gdzie w regulaminie znajde informację o procedurze warunkowego włączenia sygnału na 5 dni w C+.

 

Zapłaciłem zaległa płatnosc , wysłałem potwierdzenie mailem tak jak wielcy konsultanci sobie życzyli a teraz mam czekać 4-5 dni aż szanowna cyfra zaksięguje moją płatność , a przez ten czas nie mam sygnału a pan konsultant p[isze mi ze nie mam prawa do warunkowego włączenia i jak to oni nie podaje żadnej podstawy prawnej , mimo mojego 2 proszenia o to. Wogóle koszmar jest z nimi rozmawiać , odpwiedzi z d... wziętej i ciągle te same formułki a jak proszę o kotakt telef. z przełożonym to 2 dni ciszy i kolejny mail o tej samej treści , mam wrazenie że tak jakieś klony pracują.

Poradzicie co robić , jak to jest z tym sygnałem ? Jedno jest pewne jutro wysyłam im wypowiedzenie , mam dość użerania.

 

Się nie płaci - to się nie ogląda. Ale pretensje do wszystkich tylko nie do siebie. No cóż wszyscy źli, tylko nie ten co zawinił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację , ale łatwo rzucać oskarżenia , plaće od 6 lat , regularnie , nawet [beep]ianej oferty specjalnej nie dostałem , ale zarasz powiesz że to moja wina bo nie kombinuje jak inni . Ja ma proetensje nie o wyłaczenie sygnału tylko o formę rozmowy z konsultantami , ale moze to ja jestem słabo myślący skoro nie rozumiem tych ich mantr, które mi przysyłają .

 

Gratuluję ci skrupulatności bo rozumiem że jak rzucasz kamieńiem to ty nigdy sie nie spóźniłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@czort79 jak minie termin wpłaty to dzwonią do Ciebie,smsy wysyłają że -mają brak płatności.Pismo dostaniesz że brak wpłaty i jak nie wpłacisz to zostanie wyłączony sygnał.Jak już odłączą sygnał to dostajesz sms o tej informacji.Wtedy dostajesz sms i jak POTWIERDZISZ wysyłając sms o treści TAK to sygnał masz warunkowo właczony na 5 dni.W tym czasie wpłacasz.Jak nadal w tych 5 dniach nie odnotują wpłaty to ponowne wyłączenie sygnału.Jak się zapłaci to skan wysyła się mailem na adres - wplaty(małpa)cyfraplus.com.pl i w ciągu 30 min masz sygnał.Dzwonią z cyfry odrazu do abonenta (tak to wyglądało jak mi się raz taka sytuacja trafiła u mnie jakiś rok temu jak byłem za granicą).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi właśnie napisali że mam przesłać potwierdzenie wpłaty , to nie wyłączą sygnału . przesłałem , wczoraj wylaczyli sygnał i jeszcze dogadać sie nie mogę z nimi . kiedyś jakiś ten kontakt był lepszy , teraz albo w obliczu fuzji im nie zalezy albo naprawde mają problem z pracownikami , którzy czesto ponoć sie wymieniają .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...