ace1985 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Nie chodzi mi o straszenie ich, ale o pismo-skrgę do UOKIK, wtedy Oni muszę zadać pytanie cyfrze i sprawa wygląda zupełnie inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugilong Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Tyle, że nie udowodnisz Cyfrze, czy przetrzymuje te przesyłki czy też one faktycznie nie dochodzą. Jedyną formą weryfikacji jest wysłanie reklamacji do Cyfry po dwóch tygodniach od nadania przesyłki, ale to wszystko trwa bardzo długo i mija często miesiąc czasu zanim sprawa się wyjaśni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN-SAT Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Ja wysyłam poleconym za potwierdzeniem odbioru i nigdy jeszcze nie miałem problemu w żadnej sprawie - czy to z wysłaniem wypowiedzenia, czy też z reklamacją. Chociaż reklamacje to wysyłam na email Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ace1985 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Pamietajcie, ze w cyfrze liczy sie data wysylki, a nie otrzymania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidop Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 6.10.2011 wysłałem wypowiedzenie listem poleconym z potwierdzeniem. W jaki sposób mogę sprawdzić czy dotarło ono do cyfry i czy zostało zarejestrowane w systemie (dostane maila, czy jest info w ica?) czy muszę posłać maila do cyfry z zapytaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazurjacek11 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Możesz zadzwonić i spytać albo wysłać email Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wal11 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Za kilka dni otrzymasz potwierdzenie odbioru z datą doręczenia i podpisem osoby ,która odebrała list. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Ja wysłałem 19.03 br. a dotarło do nich 26.03 a potwierdzenie ,że dotarło dostaniesz na e-mail po tym jak pierw wyślesz zapytanie o to czy dotarło za pomocą formularza kontaktu abonentów na www.cyfraplus.pl wybierz kontakt następnie abonenci i tam formularz kontaktowy wybierz w formularzu temat INFORMACJE Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugilong Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 I jak tam Forumowicze, czy komuś już rozpatrzyli wniosek o rozwiązanie umowy z powodu zmiany kanału na TELETOON+? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz149 Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Pytanie teoretyczne: czy można wysłać wypowiedzenie Cyfrze gdy do końca umowy pozostaje mniej niż 30 dni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazurjacek11 Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Jasne że można wysłać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Wypowiedzenie możesz wysłać zawsze, pytanie tylko kiedy będzie ono skutkować. O ile się nie mylę, to w podanym przez Ciebie przypadku będzie to miesiąc po terminie umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN-SAT Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Dokładnie tak. Jeśli umowa jest do końca października i wyślesz wypowiedzenie, to będzie do końca listopada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeuszusz Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Po pierwsze witam. Po drugie mam problem dziś mój ojciec podpisał umowę na Cyfrę+ ale nie zdawał sobie sprawy, że nie działa ona jak kablówka Chodzi mi o połączenie dekodera z anteną. Myślał, że nie będzie nic wiercić. Pytanie takie. Czy można jakoś odkręcić tę umowę i jaki byłby tego koszt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugilong Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Spróbuj się powołać na ustawowe 10 dni. Chyba, że Twój tata był osobiście w punkcie to wtedy chyba nic się nie da zrobić. Może powołać się na zapis regulaminu że jeżeli nie ma technicznych możliwości, to Cyfra może rozwiązać umowę, ale to musiałbyś udokumentować np papierem ze spółdzielni/wspólnoty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Nietrafiona porada. Cyfry nie da się kupić inaczej niż w fizycznym kontakcie z przedstawicielem - w punkcie lub od domokrążcy. Nawet jeśli zamawiasz przez internet, to i tak podpisujesz umowę w punkcie. Nie ma tu więc zastosowanie zasada zwrotu do 10 dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugilong Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 To pozostaje w takim razie rozwiązanie z powodu braku technicznych możliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Nie żartuj. To, że ktoś nie wie, że aby odbierać telewizję satelitarną trzeba podłączyć dekoder do anteny, to nie jest brak możliwości technicznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pizzojad Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Nietrafiona porada. Cyfry nie da się kupić inaczej niż w fizycznym kontakcie z przedstawicielem - w punkcie lub od domokrążcy. Nawet jeśli zamawiasz przez internet, to i tak podpisujesz umowę w punkcie. Nie ma tu więc zastosowanie zasada zwrotu do 10 dni. Nie wiem jak cyfra do tego podchodzi ale, podpisanie umowy z "domokrążcą" moim zdaniem jak najbardziej łapie sie pod ustawowy wymóg zawarcia umowy "poza siedzibą" jako przesłanki do prawa odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrus25 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Przy podpisaniu umowy z domokrążcą można odstąpić od umowy w ciągu 10 dni. Rok temu rodzina znajomego podpisała taką umowę (starsi ludzie) i była możliwość rezygnacji z niej. Jednak ponieśli koszty firmy instalacyjnej (wszystkie koszty które dolicza sobie domokrążca). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugilong Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 blue_voyager nie gorączkuj się, próbujemy koledze pomóc, a właściwie Jego ojcu. A co do braku technicznych możliwości wywiercenia dziury, akurat znam taki przypadek. Wspólnota fakt, że po wywierceniu dziury i wprowadzeniu kabla, ale nakazała właścicielowi zestawu schować kabel i załatać dziurę. Więc jest możliwe, że nie będzie w tym przypadku technicznych możliwości, wystarczy odpowiednie pismo ze wspólnoty . Ale tak jak pisałem wcześniej, zgodnie z ustawą, ma na to 10 dni. Faktycznie domokrążca nie podpisuje umowy w siedzibie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregry608 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Wypowiedzenie wysłałem 10 października poleconym, priorytetem i z potwierdzeniem odbioru na skr. pocztową 8. Z pytaniem czy dotarło wypowiedzenie otrzymałem następującą odpowiedź : Szanowny Panie, z przykrością przyjęłam informację o chęci rezygnacji z abonamentu CYFRY+. Wierzę, że nie jest to Pana ostateczna decyzja. Jednocześnie informuję, iż pismo z rezygnacją wpłynęło do CYFRY+ 12 października 2011 roku. Na podstawie przesłanego wniosku, Umowa zostanie rozwiązana 30 listopada 2011 roku. W ciągu miesiąca od rozwiązania umowy, należy zwrócić kartę abonencką do autoryzowanego dystrybutora CYFRY+. Lista punktów, w których można dokonać zwrotu sprzętu zamieszczona jest na stronie CYFRY+, a poszczególne punkty oznaczone są dopiskiem WYMIANA SPRZĘTU: http://www.cyfraplus.pl/_pro_znajdz-pun ... y-pro.html Zachęcam Pana do zapoznania się z ofertą promocyjną pod specjalnie przygotowanym numerem telefonu 22 310 45 60. Infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty od 9:00 do 21:00. W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt. Z poważaniem, Więc szybko doszło wypowiedzenie : w 2 dni Potwierdzenia jeszcze nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Dlugilong, nie gorączkuję się, poprawiam jedynie Twój błąd. Wolno mi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlugilong Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Jasne! Ale pomóc Koledze jak najbardziej trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Oczywiście. Choć przyznam (niech się kolega nie obrazi), że pierwszy raz słyszę, że ktoś bierze Cyfrę i nie wie, że dekoder trzeba podłączyć do anteny satelitarnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi