Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tyle, że nie udowodnisz Cyfrze, czy przetrzymuje te przesyłki czy też one faktycznie nie dochodzą. Jedyną formą weryfikacji jest wysłanie reklamacji do Cyfry po dwóch tygodniach od nadania przesyłki, ale to wszystko trwa bardzo długo i mija często miesiąc czasu zanim sprawa się wyjaśni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wysłałem 19.03 br. a dotarło do nich 26.03 a potwierdzenie ,że dotarło dostaniesz na e-mail po tym jak pierw wyślesz zapytanie o to czy dotarło za pomocą formularza kontaktu abonentów na www.cyfraplus.pl wybierz kontakt następnie abonenci i tam formularz kontaktowy

wybierz w formularzu temat INFORMACJE Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze witam. Po drugie mam problem dziś mój ojciec podpisał umowę na Cyfrę+ ale nie zdawał sobie sprawy, że nie działa ona jak kablówka :D Chodzi mi o połączenie dekodera z anteną. Myślał, że nie będzie nic wiercić. Pytanie takie. Czy można jakoś odkręcić tę umowę i jaki byłby tego koszt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj się powołać na ustawowe 10 dni.

Chyba, że Twój tata był osobiście w punkcie to wtedy chyba nic się nie da zrobić. Może powołać się na zapis regulaminu że jeżeli nie ma technicznych możliwości, to Cyfra może rozwiązać umowę, ale to musiałbyś udokumentować np papierem ze spółdzielni/wspólnoty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nietrafiona porada. Cyfry nie da się kupić inaczej niż w fizycznym kontakcie z przedstawicielem - w punkcie lub od domokrążcy. Nawet jeśli zamawiasz przez internet, to i tak podpisujesz umowę w punkcie. Nie ma tu więc zastosowanie zasada zwrotu do 10 dni.

 

Nie wiem jak cyfra do tego podchodzi ale, podpisanie umowy z "domokrążcą" moim zdaniem jak najbardziej łapie sie pod ustawowy wymóg zawarcia umowy "poza siedzibą" jako przesłanki do prawa odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blue_voyager nie gorączkuj się, próbujemy koledze pomóc, a właściwie Jego ojcu.

A co do braku technicznych możliwości wywiercenia dziury, akurat znam taki przypadek. Wspólnota fakt, że po wywierceniu dziury i wprowadzeniu kabla, ale nakazała właścicielowi zestawu schować kabel i załatać dziurę. Więc jest możliwe, że nie będzie w tym przypadku technicznych możliwości, wystarczy odpowiednie pismo ze wspólnoty ;).

Ale tak jak pisałem wcześniej, zgodnie z ustawą, ma na to 10 dni. Faktycznie domokrążca nie podpisuje umowy w siedzibie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie wysłałem 10 października poleconym, priorytetem i z potwierdzeniem odbioru na skr. pocztową 8.

Z pytaniem czy dotarło wypowiedzenie otrzymałem następującą odpowiedź :

 

Szanowny Panie,

 

z przykrością przyjęłam informację o chęci rezygnacji z abonamentu CYFRY+. Wierzę, że nie jest to Pana ostateczna decyzja.

 

Jednocześnie informuję, iż pismo z rezygnacją wpłynęło do CYFRY+ 12 października 2011 roku.

 

Na podstawie przesłanego wniosku, Umowa zostanie rozwiązana 30 listopada 2011 roku.

 

W ciągu miesiąca od rozwiązania umowy, należy zwrócić kartę abonencką do autoryzowanego dystrybutora CYFRY+.

 

Lista punktów, w których można dokonać zwrotu sprzętu zamieszczona jest na stronie CYFRY+, a poszczególne punkty oznaczone są dopiskiem WYMIANA SPRZĘTU:

 

http://www.cyfraplus.pl/_pro_znajdz-pun ... y-pro.html

 

Zachęcam Pana do zapoznania się z ofertą promocyjną pod specjalnie przygotowanym numerem telefonu 22 310 45 60. Infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty od 9:00 do 21:00.

 

W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt.

 

Z poważaniem,

 

Więc szybko doszło wypowiedzenie : w 2 dni :D:jupi::locked:

Potwierdzenia jeszcze nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...