Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W momencie, kiedy nie zdasz karty w ciągu 30 dni, to nalicza się kara 300zł za nieterminowy zwrot sprzętu, natomiast odszkodowanie za kartę nalicza się już po jakimś czasie po rozwiązaniu umowy, i rzeczywiście jest to 100zł, za moduły multiroom 250zł, dekoder sd 200zł, hd pvr 800zł, a hd 600zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj, zdarza się :D przy przeprowadzce np. :) kiedyś też miałam sytuację, że dziewczyna gdzieś jechała z dekoderem(nie wiem gdzie i po co), położyła na ławce na przystanku obok siebie i jak autobus podjechał to zapomniała wziąć, tylko się zerwała i poleciała... dekoder został :) i szybko chyba znalazł nowego właściciela, bo jak się wróciła, to już go nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jankluczyk. Brak zwortu sprzętu w terminie 30 dni to kara 300zł. 100zł to kara za zgubienie karty i jej nie oddanie. Czyli jak ktoś 40 dni od zakończenia umowy zgłosi się do punktu, że kartę zgubił, to dostanie 400zł do zapłaty.

 

Dziś miałem przypadek, abonent miał miał podtopienia, sprzęt przenosił wyżej, a to co zalało wywalił. Karta dodatkowa do multiroomu też poszła na śmieci. Dziś do zapłaty ma 250zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich,

 

mam ważne pytanie, gdyż nie potrafię znaleźć umowy a chce się dowiedzieć jak mam zrezygnować z cyfry (mam czas do końca tego roku) ponieważ umowa kończy mi się z końcem stycznia 2012, a to co mi zaproponowali nowego nadaje się do kabaretu... potrzebuję zatem informacji:

 

- jak ma wyglądać ta rezygnacja? swoimi słowami, że przedstawione nowe warunki nie odpowiadają mi i chcę rozwiązać umowę czy może cyfra ma jakieś wzory wypowiedzeń, które trzeba wypełnić?

- czy mogę to do nich wysłać na e-maila, pocztą, faksem - i na jaki adres?

 

...a więc wszystko co powinna zawierać taka rezygnacja aby było poprawnie, bez umoczenia tyłka.

 

z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

List polecony z rozwiązaniem umowy musisz wysłać do soboty.W treści wystarczy napisać tylko to,że rezygnujesz, z chwilą zakończenia umowy, z dalszego korzystania z usług platformy cyfrowej -cyfra+.Jak wypowiedzenie wyślesz w styczniu,to procedura przeciągnie się do lutego włącznie. Dokładnie wypełnij pismo,a więc swoje dane,nr abonenta i własnoręczny podpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adres jest prawidłowy,pismo możesz napisać komputerowo,to nie ma znaczenia,ważny jest osobisty podpis.Może jednak przemyśl sobie swoją decyzję,też miałem taki dylemat,ale w sumie zostałem....wybrałem skromny pakiet kompakt za 38 zł,mam także multiroom i to nam wystarcza,no chyba,że masz ciekawsze wyjście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem pismo o rozwiązanie umowy około 17 grudnia w związku z nieakceptowaniem zmian w regulaminie. Zarejestrowali je 22 grudnia. Zadzwoniłem do nich 27 grudnia i powiedzieli, że jest po terminie i odesłali je do działu reklamacji. Oświadczyłem, że nie jest po terminie, gdyż do chwili obecnej nie otrzymałem aneksu (nie wysłali poleconym i nie wiem co się stało z listem). Zadzwoniłem 29 grudnia i Pani oświadczyła mi, że dział reklamacji rozpatrzył moje pismo negatywnie i nie rozwiążą mojej umowy z dniem 31 grudnia. Spytałem się gdzie mam się dalej odwołać? Pani powiedziała, że przyjmie ode mnie telefonicznie reklamację, co też zrobiłem. Dziś wchodzę w ICA i nie ma dla mnie żadnych ofert. Czy to znaczy, że rozwiążą moją umowę z końcem grudnia. Chcę nadmienić, że mój kolega zrobił wszystko to samo co ja i dziś dzwonił do nich i oświadczyli mu, że rozwiążą z nim umowę z końcem grudnia z powodu nieakceptowania zmian w regulaminie. On całą procedurę wykonał około dwa dni wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz, system, to system, lepiej zawsze się upewnić, ale maila możesz śmiało pisać, jest szybciej, nie musisz wisieć na słuchawce, a dziś ciężko się już teraz dodzwonić, a później pewnie będzie jeszcze gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pablo1974

miales farta

To nie fart, tylko błąd z ich strony. Uważam, że każdy, kto wyśle wypowiedzenie w związku z nieakceptowaniem zmian w regulaminie do 30 grudnia, to muszą rozwiązać z nim umowę. Jak oni udowodnią, że dostarczyli ci aneks, skoro szkoda im było pieniędzy, aby wysłać listem poleconym? Piszesz, że rozwiązujesz umowę, aneksu nie dostałeś, a o zmianie dowiedziałeś się z internetu. Możesz jeszcze wyrazić swoje oburzenie, że musiałeś się dowiedzieć tego z internetu. Tak nawiasem mówiąc, to pewnie można będzie rozwiązać nawet w styczniu 2012 roku. Zadzwonisz do nich zdziwiony, że wyłączyli Ci ulubiony kanał ;) (np. Movie24), nie powiadomili Cię o zmianie warunków i dlatego Ty rozwiązujesz umowę. Można dodać o niepoważnym traktowaniu abonentów i sępieniu na znaczek do listu poleconego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

panowie na jakiego maila slecie, bo nigdzie nie znalazlem info, jakiś formularz kontaktowy podaja...

sam mam problem, 16. grudnia wyslalem im pismo poleconym priorytetem z potwierdzeniem odbioru, nie chca sie rozstac ze mna...

dzwonilem dzis 2 razy, najpierw powiedzieli ze za pozno, drugim razem ze rezygnacja nie dotarła...

Walcze jeszcze, b w pisemku jakie dostalem, pisalo wyraznie w ciagu 7dni od dostarczenia...

 

Pozdrawiam i jeszcze raz prosze o adres e-mail

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie tak jest: Skoro nie ma Movies 24 w nowym regulaminie to nie można wypowiedzieć umowy z tytułu zaprzestania nadawania....

Dokładnie. W aneksie, który wysyłany był w listopadzie nie było kanału Movies24, więc nie można teraz wypowiedzieć umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...