mogadisz Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Ja otrzymałem taką odpowiedź: Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że kara 800 zł zostanie wyksięgowana. Stan Pana konta abonenckiego jest uregulowany. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji. Łączę wyrazy szacunku, Dział Relacji z Abonentami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabolek Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 zabolek mogę potwierdzić, że jeśli ktokolwiek pisał wypowiedzenie w oparciu o likwidację TVN Wawa, to w każdej chwili może spodziewać się zakończenia umowy Tylko trudno określić cyfrze kiedy ta chwila nastąpiła, bo dziś dostałem kolejnego maila z inną datą rozwiązania umowy: Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że 15 lipca 2011 roku próbowałam się z Panem skontaktować telefonicznie, jednak bez pozytywnego rezultatu. Wyjaśniam, ze pismo z wnioskiem o rozwiązanie kontraktu zostało nadane 30 czerwca 2011 roku. W związku z tym, anulacja Umowy nastąpiła ze skutkiem obowiązywania na 30 czerwca 2011 roku. Informuję, że aktualnie istnieje możliwość wznowienia kontraktu na poprzednio obowiązujących warunkach Umowy. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę wyjaśnień. Łączę wyrazy szacunku, Dział Relacji z Abonentami We wcześniejszych mailach twierdzili, że umowa została rozwiązana 11 lipca, a teraz anulacja nastąpiła 30 czerwca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rigidigi Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Ponownie zadzwoniłem na infolinię i konsultant powiedział, że ta kara jest błędnie naliczona i że nie mam jej płacić, a jak chcę mailowo skontaktować się z działem reklamacji to podał mi taki adres: informacje@cyfraplus.com.pl Nie będziesz miał tej kary. Część abonentów miała ją błędnie naliczona. Tylko Ci, którzy mieli tv na wynajem będą musieli go zwrócić.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MADMAX Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Rozmowy są nagrywane. Jeśli jesteś pewny swego to wysyłasz pisemko (koniecznie z hasłem "reklamacja") do siedziby firmy i czekasz na odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek.ka Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 z tym nagrywaniem to jest tak, jak potrzebujesz żeby udowodnić coś na swoją korzyść to przeważnie mają jakiś błąd systemu i nie ma nagrania ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Bzdury piszesz. Wiele osób na tym forum składało reklamacje i nigdy nie było problemów z odsłuchaniem rozmowy. Nie wiem po co wprowadzasz w błąd i denerwujesz tych, którzy chcą z tego skorzystać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cp3 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Witam.Ja w dniu dzisiejszym otrzymalem pismo z cyfry ze mam zaplacic kare 800 zl za tv.Telewizor byl kupiony za 1 zl.Co mam teraz zrobic?Jaki jest czas na zdanie karty?Prosze bardzo o odpowiedz.Dziekuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Na litość boską, przecież na tej stronie masz wyjaśnienie problemu kary za telewizor, nawet nie musisz szukać... A kartę musisz zdać w ciągu 30 dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cp3 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Przepraszam ze sie pytam ale przyslali mi juz kare za nieoddanie karty w kwocie 100 zl a czas w takim razie mam do konca miesiaca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 kiedy skonczyla Ci sie umowa? kary nie przysylaja od tak sobie (chyba, ze blad systemu). Oddaj karte czym predzej i zacznij sprawe wyjasniac [wybaczcie brak polskich liter, w pracy nie zawsze mam polska klawiature] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cp3 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Umowa skonczyla mi sie 30-06-2011. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN-SAT Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Karta zdana po terminie to 300zł kary. Nie musisz czekać na żadne pismo. Jeśli nie masz już kanałów idziesz do najbliższego punktu i zdajesz kartę. Problem z naliczeniem kary 800zł dotyczy również naszej byłej umowy. W tym przypadku również składamy reklamację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 cp3, polecam dokładne czytanie tego co Ci przysyłają oraz tego co jest na forach. Karę 100zł to ci wypisali, że naliczą taką, jak nie zwrócisz karty. Nic tam nie ma, że jest naliczona kara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dantee Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Wypowiedzenie wysłałem 11 lipca bo umowa do 31 sierpnia. W odpowiedzi: Szanowny Panie, z przykrością przyjęłam informację o chęci rezygnacji z abonamentu CYFRY+. Ufam, że nie jest to Pani ostateczna decyzja. Odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że do 22 lipca 2011 roku CYFRA+ nie odnotowała wniosku o rozwiązanie Umowy. Serdecznie zachęcam Pana do pozostania w gronie Abonentów CYFRY+ i przedłuzenia kontraktu na promocyjnych warunkach. Wszelkie informacje na temat przygotowanej oferty uzyska pan pod numerem 22 310 45 60. Infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty w godzinach 09:00 - 21:00. W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt. Zadzwoniłem i potwierdzili że nie ma w systemie mojego wypowiedzenia. Oferta poniżej dna : Optimum 63zł a płacę 43,80. Rozmowa z konsultantem burzliwa od tematu jakości do tematu zawartości programowej . Humor mi zepsuł , więc taką odpowiedź im napisałem i na pewno wkrótce żegnam Cyfrę. Witam. Wypowiedzenie wysłałem na adres : CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o. 02-100 Warszawa Skr. Poczt. 8 Dnia 11 lipca 2011 r listem poleconym i mam dowód nadania. Taki adres otrzymałem z Biura Obsługi Klienta Cyfry+. Jeśli nie jest to właściwy adres proszę o podanie poprawnego. Pomimo wszystko umowa na abonament kończy się z dniem 31 sierpnia 2011r. Wykonałem telefon podany w wiadomości i warunki przedstawione przez konsultanta nie są dla mnie do zaakceptowania. Uprzedzam że nie zamierzam dzwonić do Państwa bo to nie mi zależy na pozostaniu Państwa klientem a wręcz odwrotnie. Moja decyzja w kwestii rozwiązania dalszej współpracy jest nieodwołalna i w ciągu najbliższych dni zamierzam podpisać umowę z inną platformą, tak że dalsze negocjacje z Państwa strony nie będą brane pod uwagę. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi1980 Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Dzięki wysłaniu wypowiedzenia ze względu na tvn wawa i następnie wycofaniu go płace za prestiż hd+ od sierpnia do końca umowy czyli do stycznia zamiast 125 pln to 86 pln. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabolek Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Szczęściarz z ciebie:) A mi wyłączyli i łaskawie godzą się na wycofanie wypowiedzenia na starych warunkach, czyli 69 zł optimum jeszcze przez 19 miesięcy i 14 zł rabatu na multiroom, czyli w sumie obecnie za 70 zł, a nowi mają to samo za 62 bez żadnej łaski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dantee Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Czy to normalne że wypowiedzenie wysłane listem poleconym 11 lipca do dnia dzisiejszego jeszcze nie dotarło bo nie ma go w systemie ? Na wszelki wypadek wysyłam drugie z potwierdzeniem dodatkowo odbioru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MADMAX Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Dlatego takie rzeczy powinno się załatwiać osobiście w autoryzowanych centrach C+. Jeśli masz potwierdzenie wysłania listu poleconego to niepotrzebnie wysyłałeś drugi raz to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dantee Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Wysłałem , ale i tak do APSu zajdę jak będę w mieście.To akurat autoryzowany punkt w którym podpisywałem kiedyś umowę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 MADMAX i co niby chcesz w centrum cyfry załatwić? Rozwiązania nie przyjmą, bo nie mogą. W regulaminie wyraźnie masz, że tylko pisemnie, a że ktoś gdzieś w internecie napisał, że załatwił to w centrum cyfry to pomiędzy bajki włożyć można. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MADMAX Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Tzn. miałem na myśli, że w każdej cywilizowanej firmie, która posiada swoje punkty stacjonarne (do tego autoryzowane, zwane w tym przypadku szumnie "CENTRAMI"!) w których podpisuje się umowy, powinna być też możliwość składania różnych innych wniosków i dokumentów - w tym rezygnacji. Można coś kupić? Podpisać umowę? Przedłużyć już obowiązującą lub zmienić pakiet? A nie można złożyć głupiego wypowiedzenia umowy? Ciekawe co na to UOKIK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAN-SAT Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 A jak masz w telefonii komórkowej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 idę do salonu z wypowiedzeniem, a obsługa faksuje go dalej do tego mam pieczątkę salonu i potwierdzenie nadania faksu. wszystkie umowy w Erze tak rozwiązałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MADMAX Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Dokładnie. Na prawdę w wielu instytucjach w ten sposób załatwia się sprawy, nie rozumiem dlaczego w C+ jest inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mb79 Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Dzisiaj ostatecznie pożegnałem się z Cyfra+. Oddałem dekoder z kartą do punktu sprzedaży. Porozmawiałem z panem z obsługi, powiedziałem że dziwna jest postawa C+ i rezygnacją z klientów. Co najlepsze co tydzień na e-mail przychodzi mi magazyn abonenta C+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi