Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja otrzymałem taką odpowiedź:

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że kara 800 zł zostanie wyksięgowana.

 

Stan Pana konta abonenckiego jest uregulowany.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Łączę wyrazy szacunku,

 

:censored:

Dział Relacji z Abonentami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zabolek

 

mogę potwierdzić, że jeśli ktokolwiek pisał wypowiedzenie w oparciu o likwidację TVN Wawa, to w każdej chwili może spodziewać się zakończenia umowy

Tylko trudno określić cyfrze kiedy ta chwila nastąpiła, bo dziś dostałem kolejnego maila z inną datą rozwiązania umowy:

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że 15 lipca 2011 roku

próbowałam się z Panem skontaktować telefonicznie, jednak bez

pozytywnego rezultatu.

 

 

Wyjaśniam, ze pismo z wnioskiem o rozwiązanie kontraktu zostało nadane

30 czerwca 2011 roku.

 

W związku z tym, anulacja Umowy nastąpiła ze skutkiem obowiązywania na

30 czerwca 2011 roku.

 

Informuję, że aktualnie istnieje możliwość wznowienia kontraktu na

poprzednio obowiązujących warunkach Umowy.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę wyjaśnień.

 

Łączę wyrazy szacunku,

 

Dział Relacji z Abonentami

 

We wcześniejszych mailach twierdzili, że umowa została rozwiązana 11 lipca, a teraz anulacja nastąpiła 30 czerwca :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponownie zadzwoniłem na infolinię i konsultant powiedział, że ta kara jest błędnie naliczona i że nie mam jej płacić, a jak chcę mailowo skontaktować się z działem reklamacji to podał mi taki adres: informacje@cyfraplus.com.pl
Nie będziesz miał tej kary. Część abonentów miała ją błędnie naliczona. Tylko Ci, którzy mieli tv na wynajem będą musieli go zwrócić.. :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karta zdana po terminie to 300zł kary. Nie musisz czekać na żadne pismo. Jeśli nie masz już kanałów idziesz do najbliższego punktu i zdajesz kartę. Problem z naliczeniem kary 800zł dotyczy również naszej byłej umowy. W tym przypadku również składamy reklamację

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie wysłałem 11 lipca bo umowa do 31 sierpnia.

W odpowiedzi:

Szanowny Panie,

 

z przykrością przyjęłam informację o chęci rezygnacji z abonamentu CYFRY+. Ufam, że nie jest to Pani ostateczna decyzja.

 

Odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że do 22 lipca 2011 roku CYFRA+ nie odnotowała wniosku o rozwiązanie Umowy.

 

Serdecznie zachęcam Pana do pozostania w gronie Abonentów CYFRY+ i przedłuzenia kontraktu na promocyjnych warunkach. Wszelkie informacje na temat przygotowanej oferty uzyska pan pod numerem 22 310 45 60. Infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty w godzinach 09:00 - 21:00.

 

W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt.

 

Zadzwoniłem i potwierdzili że nie ma w systemie mojego wypowiedzenia.

Oferta poniżej dna : Optimum 63zł a płacę 43,80.

Rozmowa z konsultantem burzliwa od tematu jakości do tematu zawartości programowej .

Humor mi zepsuł , więc taką odpowiedź im napisałem i na pewno wkrótce żegnam Cyfrę.

Witam.

Wypowiedzenie wysłałem na adres :

CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.

02-100 Warszawa

Skr. Poczt. 8

Dnia 11 lipca 2011 r listem poleconym i mam dowód nadania.

Taki adres otrzymałem z Biura Obsługi Klienta Cyfry+.

Jeśli nie jest to właściwy adres proszę o podanie poprawnego.

Pomimo wszystko umowa na abonament kończy się z dniem 31 sierpnia 2011r.

Wykonałem telefon podany w wiadomości i warunki przedstawione przez konsultanta nie są dla mnie do zaakceptowania.

Uprzedzam że nie zamierzam dzwonić do Państwa bo to nie mi zależy na pozostaniu Państwa klientem a wręcz odwrotnie.

Moja decyzja w kwestii rozwiązania dalszej współpracy jest nieodwołalna i w ciągu najbliższych dni zamierzam podpisać umowę z inną platformą, tak że dalsze negocjacje z Państwa strony nie będą brane pod uwagę.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczęściarz z ciebie:) A mi wyłączyli i łaskawie godzą się na wycofanie wypowiedzenia na starych warunkach, czyli 69 zł optimum jeszcze przez 19 miesięcy i 14 zł rabatu na multiroom, czyli w sumie obecnie za 70 zł, a nowi mają to samo za 62 bez żadnej łaski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn. miałem na myśli, że w każdej cywilizowanej firmie, która posiada swoje punkty stacjonarne (do tego autoryzowane, zwane w tym przypadku szumnie "CENTRAMI"!) w których podpisuje się umowy, powinna być też możliwość składania różnych innych wniosków i dokumentów - w tym rezygnacji. Można coś kupić? Podpisać umowę? Przedłużyć już obowiązującą lub zmienić pakiet? A nie można złożyć głupiego wypowiedzenia umowy?

Ciekawe co na to UOKIK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj ostatecznie pożegnałem się z Cyfra+. Oddałem dekoder z kartą do punktu sprzedaży.

Porozmawiałem z panem z obsługi, powiedziałem że dziwna jest postawa C+ i rezygnacją z klientów.

Co najlepsze co tydzień na e-mail przychodzi mi magazyn abonenta C+ :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...