piter7790 Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 Ciekawe więc co dalej z ofertą Play Now TV?,czy czeka jakaś konsolidacja z ofertą tv od UPC ?Jest kilka ciekawych kanałów których brak w UPC ,a są w Play Now TV.Korzystam obecnie z oferty tv obu sieci i do tej pory było to dobre uzupełnienie oferty kanałów UPC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLANETKA Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 Ciekawe czy będzie możliwość wypowiedzenia umowy w związku z kupnem przez Pley? Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAVERIC Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 Przez samo przejęcie przez inny podmiot nie daje możliwości wypowiedzenia umowy. Dopiero zmiana twoich warunków daje taką możliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 (edytowane) I tak realnie zmiany w ofercie( oby na lepsze- według zapewnien) będze dopiero można odczuć za kilka dobrych miesięcy. Może kiedyś pojawi się dekoder IPTV w ofercie UPC oparty na Android TV z dostępem do pełnej oferty kablówki. ..Podobny do tego jaki obecnie oferuje Play. Edytowane 22 Września 2021 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 Właśnie chodzi o to, żeby nie było zmian w ofercie. UPC słynęło z tego, że praktycznie nie usuwali kanałów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mtv Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 Usunęli kanały od NBC Universal, E!, 13 Ulica i Universal Channel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 (edytowane) Nowy właściciel, więc duża szansa że wrócą. Może w końcu ktoś się tam dogada i dołączą Eleven 4K, który w Play jest od kilku lat i kanały od NBC. Edytowane 22 Września 2021 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 Usunęli kanały od NBC Universal, E!, 13 Ulica i Universal Channel.Wiem, tylko ile lat temu to było i od tamtej pory nic nie usunęli. Oczywiście nie biorę pod uwagę kanałów, które zakończyły nadawanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 8 godzin temu, aandin napisał: Mając kiepskie doświadczenia z telefonią w Play obawiam się pogorszenia jakości UPC.Playowi zarzuca się,że zbyt wiele wydają na PR i reklamy a za mało na rozbudowę infrastruktury.Jestem klientem UPC z 15 lat i nigdy nie miałem większych problemów z jakością i funkcjonowaniem.Od lat mam korzystne umowy negocjowane z DUK.Na wiosnę 2020 kończy mi się umowa i chyba zostanę na bezterminówce aby obserwować sytuację.Mam alternatywę w postaci Vectry ale to co oni odwalali za koninę swego czasu to normalnie boję się z nimi w jakiekolwiek umowy wchodzić.Kiedyś mieli okropny internet i telewizję beznadziejnej jakości.Jedyne co mieli fajne to dekodery Motoroli.Jak podłączyli mi UPC to była noc i dzień.Generalnie jestem pesymistycznie nastawiony do tej fuzji.Lepiej dla klientów raczej nie będzie. Myślę podobnie, będzie gorzej jak do ex-UPC zawitają playowskie standardy serwisu i obsługi klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 (edytowane) To jeszcze może być gorzej niż w UPC... Jestem 1, 5 roku klientem też Play (usługa Play Now TV) i oceniam pozytywnie. Edytowane 22 Września 2021 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 2 minuty temu, lakiman napisał: To jeszcze może być gorzej niż w UPC... Jestem 1, 5 roku klientem też Play (usługa Play Now TV) i oceniam pozytywnie. Może być gorzej. Skorzystaj z serwisu Play i złóż jakieś reklamacje. Wszystko jest dobrze jak jest dobrze, ale gdy pojawiają się kłopoty wtedy poznajemy klasę operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 Play od niedawna ma nowego właściciela ..Może zmienił się jednak standard obsługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 O ile mi wiadomo nie było czystek w niskopoziomowych działach serwisu i obsługi klienta więc raczej trzymają swój poziom, stoją pod tym względem daleko nawet za Vectrą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian_w Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 9 godzin temu, MAVERIC napisał: Ja też uważam że "dobry". Moduł CI, internet, Multiroom, cena, u mnie działa bez problemów więc co chcieć więcej. Tylko teraz wymiana modułu na ten 4K i jest ok. Jakie masz moduły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aandin Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 1 godzinę temu, Zuzia napisał: O ile mi wiadomo nie było czystek w niskopoziomowych działach serwisu i obsługi klienta więc raczej trzymają swój poziom, stoją pod tym względem daleko nawet za Vectrą. Moze być cos gorszego niz złodzieje i oszuści z Vectry?Mnie po wielu latach od zakończenia umowy próbowali naciągnąć na kasę,że niby jakieś stare faktury nie zapłacone.czysta żenada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAVERIC Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 1 godzinę temu, marian_w napisał: Jakie masz moduły? Jak to jakie? Do tej pory UPC dawało moduły CI+. Mam dwa takie. Nie są to moduły 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian_w Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 24 minuty temu, MAVERIC napisał: Jak to jakie? Do tej pory UPC dawało moduły CI+. Mam dwa takie. Nie są to moduły 4K. Można sprawdzić w Moje UPC. Ja mam od 4 lat Media Moduł SmarCam-3 CI+ i Media Moduł SmarCam-5.3 CI+ w TV UHD. Pakiet Max CI+ 4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAVERIC Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 (edytowane) 9 minut temu, marian_w napisał: Można sprawdzić w Moje UPC. Ja mam od 4 lat Media Moduł SmarCam-3 CI+ i Media Moduł SmarCam-5.3 CI+ w TV UHD. Pakiet Max CI+ 4K I dostałeś cztery lata temu moduł 4K który UPC wprowadziła we wrześniu 2021r. ? I dobierasz kanały 4K ? Mam Media Moduł SmarCam-3 CI+ Edytowane 22 Września 2021 przez MAVERIC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian_w Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 Teraz, MAVERIC napisał: I dostałeś cztery lata temu moduł 4K który UPC wprowadziła we wrześniu 2021r. ? I dobierasz kanały 4K ? Moduł 4K mam od 2 tygodni ale z pakietem Selekt nie działały kanały 4K mimo że dwa są w spisie kanałów Selekt. Dzisiaj powiększyłem Selekt do Max Extra i zaświeciły 4 kanały 4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAVERIC Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 Teraz, marian_w napisał: Moduł 4K mam od 2 tygodni ale z pakietem Selekt nie działały kanały 4K mimo że dwa są w spisie kanałów Selekt. Dzisiaj powiększyłem Selekt do Max Extra i zaświeciły 4 kanały 4K A jak zdobyłeś moduł 4K ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 Czy moduł 4K ma jakieś zabezpieczenia? W sensie że kiedyś korzystałem, że zwykłego modułu CI+ w UPC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian_w Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 1 minutę temu, MAVERIC napisał: A jak zdobyłeś moduł 4K ?? Miałem moduł i Horizon PVR , kończyła się umowa zgłosiłem rezygnację z Horizon. Ale dopiero po wypowiedzeniu umowy otworzyła się ścieżka do negocjacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAVERIC Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 1 minutę temu, marian_w napisał: Miałem moduł i Horizon PVR , kończyła się umowa zgłosiłem rezygnację z Horizon. Ale dopiero po wypowiedzeniu umowy otworzyła się ścieżka do negocjacji. To co niektórzy niewierzący w moduł 4K się zdziwią że jednak są moduły 4K. A próbowałeś taki myk żeby do telewizora 4K włożyć starszy moduł SmarCam-3 i czy kanały 4K wtedy przestają działać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian_w Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 4 minuty temu, lakiman napisał: Czy moduł 4K ma jakieś zabezpieczenia? W sensie że kiedyś korzystałem, że zwykłego modułu CI+ w UPC. Nigdzie nie ma nic na ten temat, ale to jest SmarCam 5.3 - ma taki numer jak moduł w platformie C+ . Może się okazać że też ma zabezpieczenie EPC? do przyszłych bardziej wartościowych kanałów 5 minut temu, MAVERIC napisał: To co niektórzy niewierzący w moduł 4K się zdziwią że jednak są moduły 4K. A próbowałeś taki myk żeby do telewizora 4K włożyć starszy moduł SmarCam-3 i czy kanały 4K wtedy przestają działać? Myślę że uprawnienia idą tylko na ten konkretny moduł , jestem przekonany że dotychczasowy też by odkodował kanały 4K. Mam jeszcze na pamiątkę Mundialu w Rosji Moduł platformy C+ który dawał dostęp do TVP 4K i Canal + 4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAVERIC Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 (edytowane) 24 minuty temu, marian_w napisał: Nigdzie nie ma nic na ten temat, ale to jest SmarCam 5.3 - ma taki numer jak moduł w platformie C+ . Może się okazać że też ma zabezpieczenie EPC? do przyszłych bardziej wartościowych kanałów Myślę że uprawnienia idą tylko na ten konkretny moduł , jestem przekonany że dotychczasowy też by odkodował kanały 4K. Mam jeszcze na pamiątkę Mundialu w Rosji Moduł platformy C+ który dawał dostęp do TVP 4K i Canal + 4K Przekonanie a rzeczywistość to dwie różne rzeczy. Uważam że raczej świat nie zwariował oferując moduły 4K i narażając się na dodatkowe koszty związane z ich wymianą gdyby można było odkodować kanały 4K na starych modułach. Edytowane 22 Września 2021 przez MAVERIC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.