Opiu Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Ericsson zadba o obsługę i utrzymania sieci UPC UPC Polska, lider sektora kablowego, ogłosiło współpracę z firmą Ericsson w zakresie obsługi i utrzymania sieci. Współpraca z doświadczonym partnerem pozwoli UPC Polska realizować w najbliższych latach ambitne plany rozwojowe spółki w zakresie poszerzania zasięgu infrastruktury szerokopasmowej, przy jednoczesnym zachowaniu efektywności działań i dalszym zwiększaniu jakości obsługi klientów. http://www.telix.pl/artykul/ericsson-zadba-o-obsluge-i-utrzymania-sieci-upc-3,72604.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Za Filmnboxa i Cinemaxa płacę 1PLN/msc (szt.), a Horizon GO za darmo. Jak masz pakiet Max Extra HD to wiadoma sprawa że Horizon Go jest za darmo Ja mam neta 60, select + upgrade do max, C+, horizon za 140zł, a jak dojdzie eleven to będzie 150zł... z tv jestem zadowolony, ale net czasem zamula, jeśli chodzi o pingi w grach online, awarii praktycznie nie mam. Co bym chciał? To samo, ale np. z dekoderem z nagrywarką albo lepszy net albo eleveny w tej cenie... zobaczymy czy dziś zadzwonią. Do której mogę zrezygnować z wypowiedzenia telefonicznie? Do 23:00 w telefonicznym Biurze Obsługi Klienta - 32 494 94 80 @jmk, DUK pracuje do 22. Dział Utrzymania Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 21:00, prosiłem już żebyś nie wprowadzał ludzi w błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mobo40 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Mnie się kończy zobowiązanie 20 marca, w piątek wysłałem wypowiedzenie przez formularz. Dzisiaj dostałem odpowiedz że im przykro i sprzęt mam zwrócić w ciągu 14 dni od zakończenia umowy. Płacę za Select Extra HD i internet 10 mega 50 zł. Chciałbym taniej, ale za bardzo nie umiem negocjować czekam na telefon od UPC Czy to co mam można mieć taniej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 To i tak płacisz mało, więc nie wiem czemu narzekasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atrix Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 (edytowane) Jak masz pakiet Max Extra HD to wiadoma sprawa że Horizon Go jest za darmo I tak i nie. Przy nowej umowie Horizon Go jest połączony z MY Prime. Jeśli rezygnujesz z MY Prime to Horizon GO kosztuje 5PLN. Jest jednak furtka by nic nie płaci - www.upc.pl/pdf/upc_regulamin_promocji_moc_wrazen_z_horizon_go_2014-1_od20151201.pdf Wystarczy zadzwonić do BOK powołać się na ten regulamin i z głowy, masz Horizon GO za darmo. We wcześniejszej umowie fakt, jak miałeś trzy usługi był za darmo odgórnie tak jak piszesz. Dział Utrzymania Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 21:00, prosiłem już żebyś nie wprowadzał ludzi w błąd. Rozumiem, że czujesz się alfą i omegą, bo masz 3tys postów, ale może się podszkol i dopiero udzielaj. Zarzucasz mi, że kogoś wprowadzam w błąd? Pokaż mi palcem gdzie, bo nie wydaje mi się. Zadzwoń do DUK: 32 494 99 37 Zadzwoń i zapytaj do której pracują w tygodniu, ja to właśnie zrobiłem i potwierdzili moje słowa. Tak na marginesie napisać komuś, że płaci mało bo 50PLN, a mógłby nawet 25PLN, jest śmieszne. Rozumiem, że lubisz przepłacać, ale po co takie głupoty pisać innym. Bez urazy stary, ale nim mnie zganisz sam się dowiedź jak jest. Edytowane 29 Lutego 2016 przez atrix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mobo40 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 To i tak płacisz mało, więc nie wiem czemu narzekasz. Nie narzekam, napisałem, bo byłem ciekaw czy to co mam to jest max cena, czy jednak można płacić mniej. @atriks, piszesz że to co mam to za 25 zł poszłoby, na taką obniżkę to nie liczę, bo jak napisałem nie jestem za dobry w negocjacjach. Ale jak by mi obniżyli do 40 zł to też bym był zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmk Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Wycofać mogę w BOK do 23, tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atrix Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 @atriks, piszesz że to co mam to za 25 zł poszłoby, na taką obniżkę to nie liczę, bo jak napisałem nie jestem za dobry w negocjacjach. Ale jak by mi obniżyli do 40 zł to też bym był zadowolony To maksymalnie najniższa aktualnie opłata z WRU XX, jeśli nawet nie dadzą maksymalnej opcji możesz zejść z tych 50PLN. Mów, że chcesz mniej płacić, jeśli masz inną firmę w bloku powiedz, że dają Ci podobne parametry taniej. Przede wszystkim nie zgadzaj się od razu na pierwszą ofertę. Powiedź, że musisz pomyśleć, przeciągaj to jakiś czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matik Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Oficjalnie od jutra nowościami będą:*Motowizja HD*Polsat Viasat Explore HD*Polsat Viasat History HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 I tak i nie. Przy nowej umowie Horizon Go jest połączony z MY Prime. Jeśli rezygnujesz z MY Prime to Horizon GO kosztuje 5PLN. Jest jednak furtka by nic nie płaci - www.upc.pl/pdf/upc_regulamin_promocji_moc_wrazen_z_horizon_go_2014-1_od20151201.pdf Wystarczy zadzwonić do BOK powołać się na ten regulamin i z głowy, masz Horizon GO za darmo. We wcześniejszej umowie fakt, jak miałeś trzy usługi był za darmo odgórnie tak jak piszesz. Rozumiem, że czujesz się alfą i omegą, bo masz 3tys postów, ale może się podszkol i dopiero udzielaj. Zarzucasz mi, że kogoś wprowadzam w błąd? Pokaż mi palcem gdzie, bo nie wydaje mi się. Zadzwoń do DUK: 32 494 99 37 Zadzwoń i zapytaj do której pracują w tygodniu, ja to właśnie zrobiłem i potwierdzili moje słowa. Tak na marginesie napisać komuś, że płaci mało bo 50PLN, a mógłby nawet 25PLN, jest śmieszne. Rozumiem, że lubisz przepłacać, ale po co takie głupoty pisać innym. Bez urazy stary, ale nim mnie zganisz sam się dowiedź jak jest. I tu dochodzimy do sedna sprawy, gdyż ja mam inny numer do Działu Utrzymania Klienta, który czynny jest do 21:00, i wiele osób z tego forum korzystało. Poza tym Horizon Go od momentu wprowadzenia było za darmo dla osób korzystających z pakietu Max Extra HD, więc nie wiem po co dajesz linki specjalnie odchylając się od tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eLBeG Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 To nie był jedyny warunek, aby posiadać Horizon Go. Wprowadzasz ludzi w błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 A jaki był jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmk Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 (edytowane) Uff, rzutem na taśmę dostałem takiego maila: Szanowni Państwo! Z przykrością przyjęliśmy wiadomość o rezygnacji z usługi/usług UPC. Jako stali Klienci są Państwo dla nas szczególnie ważni, dlatego chcielibyśmy mieć szansę znalezienia rozwiązania, które sprawi, że pozostaną Państwo z nami. Przygotowaliśmy dla Państwa kilka możliwości, w tym ofertę specjalną, idealnie dopasowaną do Państwa potrzeb. W najbliższym czasie będziemy starali się skontaktować z Państwem, aby przekonać do zmiany decyzji. Jednocześnie zapraszamy do rozmowy z naszymi konsultantami, którzy są do dyspozycji pod numerami: 801 94 99 37* (z telefonów stacjonarnych) lub 32 4 94 99 37* (z telefonów komórkowych). Czekając na rozmowę z Państwem mamy nadzieję, że nasze nowe propozycje spotkają się z Państwa zainteresowaniem. Z wyrazami szacunku, [nie publikujemy danych osobowych - regulamin] * Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora sieci. Jeżeli nie uda nam się przekonać Państwa do zmiany decyzji, a korzystają Państwo ze sprzętu UPC (m.in. dekodera, modemu), uprzejmie prosimy o jego zwrot wraz z akcesoriami (pilot, zasilacz, kabel HDMI/SCART, karta SC) w terminie 14 dni od daty rozwiązania umowy. Poniżej znajdą Państwo instrukcję, jak bezpłatnie zwrócić sprzęt UPC. Edytowane 1 Marca 2016 przez Mr. Orbita Dane osobowe - regulamin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atrix Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 I co dalej? Dziwne, że nie ma daty odłączenia, jeśli przez zmiany programowe to już jutro powinni odłączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmk Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Próbowałem teraz zadzwonić, ale automat mówi, że od 7 do 22, więc pewnie jutro będą dzwonić/ ja zadzwonię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atrix Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Na numer z końcówką 37, czyli DUK? Jest do 22, tak jak już wspominałem. Dzwoń z rańca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Lub wybierz 33 499 86 04, krócej się czeka na połączenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eLBeG Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 @studiolitek, max+tel+int. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Poza Motowizją HD, pojawia się również Polsat Viasat Explore HD i Polsat Viasat History HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eLBeG Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Przecież jest wyżej już podane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Sorki, nie zauważyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmk Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 I po negocjacjach, bardzo miłą panią trafiłem. Ja jestem zadowolony, ale pewnie zaraz napiszecie, że można było taniej Dekoder Horizon z nagrywarką, Max HD + Canal+ + Eleveny + MyPrime + HorizonGO + Filmbox + Net 120 za 162zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opiu Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Od dziś na stałe w pakiecie Select kanał Fox HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atrix Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 I po negocjacjach, bardzo miłą panią trafiłem. Ja jestem zadowolony, ale pewnie zaraz napiszecie, że można było taniej Dekoder Horizon z nagrywarką, Max HD + Canal+ + Eleveny + MyPrime + HorizonGO + Filmbox + Net 120 za 162zł. Całkiem całkiem Napisz jak dostaniesz dokumenty z UPC , która to Rewia z Horizon. Jeśli dobrze liczę to X, ale mogę się mylić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Możecie napisać, z jakim bitrate lecą Polsat Viasat Explore HD i Polsat Viasat History HD w UPC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.