Skocz do zawartości

PVR BOX+ (PACE HDS7241/91)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

... ale tak właśnie jest i co do tego nie mam najmniejszych wątpliwości, jako że dział propagandzi, szumnie nazywany Public Relations, śledzi zapisy na takich forach jak to i stosownie reaguje.

 

To znaczy stosownie do swoich możliwości, bo jeśli dla przykładu, nie mają kim zrobić dobrego oprogramowania do swojego flagowego odbiornika, a ci, co są dostępni, wykonują jakieś straszliwie amatorskie rękodzieło, to w efekcie później mamy to, co mamy, czyli zabawę w kolorowe diody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Choćby listę kanałów, żeby daleko nie sięgać pamięcią, ale jest tego znacznie więcej, jako że większość poprawek firmware, wypływa z zapotrzebowania na nie abonentów, którzy w różnej formie sygnalizują swoje bolączki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A niby co poprawiono w Pace z listą kanałów? Poza tym skoro jest tego więcej, to podaj, chętnie się dowiemy jaką moc ma nasze narzekanie. Bo jak na razie to masz teorię, która nie ma jakoś pokrycia w rzeczywistości. Nie zrozum mnie źle, ja też uważam, że niezadowoleni klienci powinni publicznie przedstawiać swoje żale. Jednak nie zgadzam się z Tobą zupełnie, że w przypadku tego dekodera, te publiczne domaganie się poprawek, przyniosło jakiekolwiek efekty. Nie widzę takich, a Ty próbujesz mnie przekonać, że takie są, pisząc "ale jest tego znacznie więcej" Daj spokój...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Lubię ludzi niepokornych i jasno myślących, bo sam mam nadzieję się do nich zaliczać, ale nie przyciskaj mnie do muru, szczególnie w sprawie, która wydaje się być tak oczywista, że nie wymaga wyjaśnień.

 

Jak wiesz, nie istnieje lista poprawek, przypisana do jakiejkolwiek aktualizacji, jako że aktualizacje nie są publikowane, a dostępne są jedynie OTA.

Nie każ mi więc sporządzać takowej, bo byłaby ona dość długa, tak długa, jak wielość aktualizacji do tego odbiornika, pomnożona przynajmniej przez 3.

 

Mówiąc między nami, to C+ nie kiwnęłaby palcem w przysłowiowym bucie, gdyby nie sygnały od użytkowników ich sprzętu, bo powiedz sam, po co mieliby to robić, tak dla zwiększenia kosztów uzyskania przychodu? :)

 

Bądźmy poważni, na miły Bóg !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje, bądźmy poważni. I stawiajmy sprawę uczciwie. Ta wg Ciebie długa lista poprawek na plus nie istnieje. Mam ten dekoder 1,5 roku i rezygnuję z niego. Tu nie ma mowy o poprawkach, za to lista rzeczy, które działają gorzej niż na początku (mówię o moim użytkowaniu, więc bodajże od softu 129) jest długa. Tak na szybko:

- zaczął wieszać się w trybie standby

- EPG częściej nie działa niż działa

- co raz częściej zdarza się, że po włączeniu jakiegoś kanału pojawia się tylko głos, obrazu nie ma

- włącza się dłużej niż na początku

- w Programie nie ma coraz więcej kanałów (HBO2 HD, HBO Comedy HD, Cinemaxy HD itd), denerwująca jest zabawa w ręczne programowanie nagrań

To tak na szybko. I to za dekoder, za który muszę płacić co miesiąc. Za co, za niewygody użytkowania?

 

Technicy Cyfry gdzieś mają potrzeby swoich abonentów, cz Ci się to podoba czy nie. Skupiają się na zmianie kolorów diody. Skoro Ciebie to zadowala, to ok. Ja rezygnuję z tego dekodera. Z ulgą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Nigdzie nie wyczytasz, że mnie to zadowala, a ten wątek posiada moje wpisy, które to dobitnie potwierdzają (wystarczy zadać sobie trud, by je odnaleźć).

 

Jednak nie mogę potwierdzić, że odbiornik, który stoi pod moim telewizorem pracuje jakoś szczególnie źle, bo tak nie jest, niemniej gdy zaczynam go porównywać z innymi posiadanymi przeze mnie odbiornikami, to faktycznie wypada dość blado, żeby nie powiedzieć śmiesznie.

 

PACE PVR posiada wady, które wydają się być dosyć denerwujące, ot choćby fatalny EPG, który mimo krytycznych uwag, nadal jest istną kompromitacją dla C+ i jej technicznych działów, ale drobne d u p e r e l e są w tym odbiorniku poprawiane, więc naprawdę nie można powiedzieć, że się nie starają.

 

Problem tylko w tym, że jeśli ktoś nie potrafi czegoś zrobić, to choćby i najbardziej się starał, to i tak wyżej ... nie podskoczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż to. Ja co prawda obawiam się, że brakowi wiedzy, towarzyszy brak chęci, ale na to na jedno wychodzi. Efekt jet jaki jest. Ja w każdym bądź razie zamierzam przekonać się ile prawdy jest w entuzjastycznych opiniach o turbodekoderze n-ki. Pewnie nie jest tak różowo, ale może będzie lepiej niż w Pace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem od czego to zależy ale posiadam ten dekoder od poczatku czerwca (gdy przedłużyłem umowę). Nigdy jeszcze się nie zawiesił, nigdy nie przerwał nagrania (nagrałem 11 filmów - 18% dysku) nie zdarzyły się przypadki jak tu wcześniej opisano ze jest głos i brak obrazu i odwrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Peter Parker
Tak możesz sobie naładować sobie np. telefon komórkowy :)

Prze Ethrenet? Pokaż mi taką ładowarkę :lol2:

 

@bialy - ani Ethernet, ani USB nie są aktywne. Może kiedyś ktoś z Cyfry wpadnie na to, że do czegoś one służą :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A niech się bawią tymi kolorami diod, tylko dlaczego z marnym skutkiem? Bardzo dobrze, że skasowali tą niebieską "nocną lampkę" przy nagrywaniu na stand-by, szczególnie irytującą po ciemku, ale po cóż włączyli ją teraz na stałe razem z wyświetlaczem?! :crazy:

Może starsi abonenci nie widzą wyświetlacza (rzeczywiście jest dość ciemny i mało czytelny z daleka) i domagali się kontrolki włączenia sprzętu? :>

Mam wrażenie, że doskonale wiedzą jakie są oczekiwania użytkowników i wiedzą co powinno się w sofcie zmienić ale umiejętności mają tylko na zmiany kosmetyczne. A żeby abonent w ogóle zauważył, że coś przy sofcie zrobili to włączają i wyłączają te diody i bawią się ich kolorami :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tak czułem, że będzie kicha. Po dzisiejszej aktualizacji trwającej kilka razy dłużej niż wcześniejsze jest klops. Tak jak ktoś wspomniał z menu zniknęło wszystko co dotyczyło tunera TV naziemnej. Normalnie jakby nie istniał. Nie ma w ogóle opcji wyszukiwania kanałów naziemnych a te zaprogramowane w DVB-t przed aktualizacją dekoder uważa teraz za programy satelitarne wyświetlając oczywiście tradycyjny, mój ulubiony napis o braku sygnału i sprawdzeniu ustawienia anteny. To ja już wolałem moje normalne kłopoty, czyli wyjątkowo częste restarty tego gów_nia_nego dekodera przy okazji np. przełączania między dwoma ulubionymi kanałami albo przy próbie wywołania opisu, tudzież dziesiątkach innych sytuacji. Często korzystam (w obecnej chwili można rzecz korzystałem) z DVB-t ze względu na Polsat HD, którego Cyfra mimo darmowego przesyłu nie raczy dodać do swojej listy. Zresztą DVB-t przydaje się też podczas ekstremalnych zachmurzeń czy innych pogodowych katastrof kiedy satelita najnormalniej wysiada. Oczywiście mógłbym podpiąć antenę do telewizora ale jest to dla mnie mniej wygodne, ze względu na większe kłopoty jego tunera ze słabszym sygnałem i mniejszą wygodę obsługi. Po co też mam też wiecznie słuchać żony i dzieci jak coś ustawić czy przełączyć oraz żonglować dwoma pilotami skoro normalnie załatwiałem to jednym od dekodera. Panowie z C+ dali jak zwykle tyłka. Od początku ukazania się PACE PVR HD nie tylko nie poprawili jego głównych mankamentów ale spiep_rzyli jeszcze to co normalnie działało. I płać takim żłobom 160 zeta co miesiąc a oni mają cię gdzieś.

A no i na Filmbox HD oczywiście też u mnie często, a właściwie zawsze kiedy chcę coś obejrzeć nie ma synchronizacji obrazu z fonią co wyklucza ten kanał z możliwości normalnego korzystania za co PRZECIEŻ do cho_le_ry PŁACĘ ciężką kasę. EPG to też niestety porażka i jeszcze te śmieszne opisy rodzaju programu. Podczas wiadomości napis "dla dzieci" albo podczas erotycznych, nocnych igraszek "lekkoatletyka" a generalnie zawsze jakieś niedorzeczne opisy NIGDY NIE MAJĄCE NIC WSPÓLNEGO Z PRAWDĄ. Jakość usług przy płaconej co miesiąc cenie to tragedia. W normalnym kraju taka firma tak by dostała po tyłku od abonentów, że w try miga albo by szybciutko poprawili jakość do akceptowalnej albo musieli by się zwinąć z rynku. Ale tu jest Polska jak mawia klasyk więc tutaj można z nami zrobić wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Peter Parker

Nie wiem skąd u Was się wzięły te problemy z DVB-T. U mnie opcja wyszukiwania kanałów naziemnych jak najbardziej jest i działa, podobnie jak same kanały z DVB-T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

... co nie zmienia faktu, że jakość świadczonych przez pion techniczny C+ usług jest żenująco niska.

 

Nie wiem, mówiąc szczerze, czy oprogramowanie do PACE PVR jest modyfikowane przez firmę PACE, na zlecenie C+, czy też dali kod źródłowy C+ i to pracownicy C+ dokonują w nim "poprawek", dość że to nie działa tak, jak powinno.

 

Innymi słowy istnieje niezgodność sprzedanego nam towaru z umową, czyli spełnione są przesłanki Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. "o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z dnia 5 września 2002 r. z późn. zm. ).

 

Tu jako całość bowiem, trzeba brać tak produkt telewizyjny, jak i udostępniany do korzystania z niego sprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem posiadaczem pace pvr 500gb od miesiaca i jak podpisywałem umowę z Cyfrą + Pan powiedział że filmy, seriale itd w canal + na życzenie potrzebują kilku dni aby się wgrac na dysk.... czekałem czekałem i nic zero możliwości oglądania --> wszędzie widnieje napis dostępne wkrótce (filmy się zmieniają canal + kasuje jedne drugie dodaje a u mnei nic). Druga sprawa odnosi sie do nagrywania chciałem nagrać film oglądajac go nacisłam rec (poakzuje że rozpoczęto nagrywanie ) ale program sie n ei nagrał. Zaprogramowałem nagrywanie w nocy, rano chce to obejrzeć a tu nic w moich nagraniach pustka..... Ogólnie totalna porażka. Proszę poratujcie mnie. Dekoder mam podpięty pod konwerter twin ale tylko jednym kablem do mnie idzie ze względu że mam multiroom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Musisz mieć ustawiony w menu dekodera typ konwertera "pojedyńczy" jeśli masz teraz ustawiony TWIN to nic nie nagrasz, VOD też nie będzie się wgrywał :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmień gniazdo do którego masz podłączoną antenę SAT i zobacz czy to coś zmieniło. Miałem podobnie jak ty ale po eksperymentach z ustawieniem konwertera i gniazda antenowego zaczęło działać normalnie.

 

 

Informacji ciąg dalszy o braku DVB-t po zmianie softu na 146. Dwóch na prawdę miłych i zafrasowanych panów z infolinii technicznej próbowało mi pomóc wiedząc przecież, że sami generalnie nie mają pojęcia jak pomóc. Sugerowali reset, co oczywiście nic nie zmieniło bo niby dlaczego reset jaki zrobiłem wcześniej sam miał by być gorszy od tego pod ich nadzorem. Następnie poprosili abym wymusił wgranie softu jeszcze raz, czyli wyjął zasilanie i włożył je w momencie przyciskania jednocześnie klawiszy p+ i p- na obudowie dekodera. Zapaliła się czerwona dioda, która po sekundzie zaczęła migać na niebiesko czyli zaczął wgrywać soft jeszcze raz. Wgrał go i ..... pupa czyli nic się nie zmieniło. Po tych karkołomnych technicznie czynnościach jeden z panów (chyba sam szef działu, który do mnie zadzwonił) powiedział, że w takim razie to nie ich wina tylko mojego egzemplarza dekodera, który musi być felerny (ciekawa diagnoza). Zasugerował dwa wyjścia. Czekać na nowy soft parę miesięcy bez żadnej pewności, że coś się zmieni bowiem przy małej ilości zgłoszeń o podobnym charakterze ich programiści będą mieli problem w tyłku i nawet nie ruszą go traktując jako nieistotny a ponieważ zgłoszeń było bardzo mało śmiało można mieć pewność, że koniec końców mnie oleją. Czyli płacąc 165 zeta co miesiąc okazałem się nieistotnym klientem 2 kategorii, bo mam problem inny i nieco trudniejszy niż większość. Jakieś dziwne komunistyczne podejście. Widać wolą zmieniać kolor diod bo tylko na tym się znają niż zajmować się realnymi kłopotami. A drugim wyjściem jest oczywiście wymiana dekodera. Wymiana na nowy może by mi się podobała gdyby nie pewne dolegliwe niedogodności. Mam zepsuty samochód a do punktu wymiany bardzo daleko po drugie tracę wszelkie nagrania na dysku a mam tego trochę. Programy nagrane przez dzieci, które bardzo często odtwarzają, parę fajnych filmów HD i zwłaszcza programów popularnonaukowych, których za nic nie chciałbym utracić. Widać nie będzie wyjścia bowiem Cyfra woli zwalić winę na mój konkretny dekoder niż zabrać się do roboty i rozwiązać problem. Podejrzewam, że dla średnio zdolnego programisty zaraz po studiach poprawka to kwestia (grubo przesadzając) jednego, dwóch dni roboty. Ale skoro od początku wprowadzenia czyli od półtora roku nie potrafią poprawić wielu upier_dliwych mankamentów to o czym tu mówić przy takim "skomplikowanym" problemie. Koniec końców zostałem więc sam ze swoim kłopotem i pewnie ostatecznie będę musiał zostać obarczony wszelkimi niedogodnościami związanymi z wymianą dekodera. Żeby technicy jeszcze przyjeżdżali do klientów, tak jak to się dzieje w każdej jednej normalnej firmie zwanej kablówką to bym się skusił ale zasuwać 20 kilosów na rowerze w jedną stronę jakoś mi się nie uśmiecha.

 

Na koniec powiem, że gdyby nie ekstraklasa a zwłaszcza liga hiszpańska i angielska to w życiu nie wybrałbym drogiej, olewającej klientów Cyfry+ a tak nie mam wyjścia. Albo może jest? Np. przestane oglądać piłkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...