tycior Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Witam! Mam problem z którym nie mogę sobie nijak poradzic. Często korzystam z EPG do planowania nowych nagrań. Od kilku dni znikło mi sporo kanałów. Dzwoniłem do Biura Obsługi,nic szczególnego mi nie powiedzieli oprócz tego,że przeszli na HD i niektóre kanały są na innych pozycjach (facet mnie nie zrozumiał o co mi chodzi,widać skrót EPG dla konsultanta to za duży poziom wiedzy). Kiedy po 10min doszliśmy do sedna zaproponował aktualizacje listy kanałów i reset do ust.fabrycznych dekoderów (mam multiroom i na obu jest to samo). Niestety nie pomogło. Ma ktoś podobne problemy i wie jak rozwiązać je? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RemikKmjod Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 A czy próbowałeś wymienić kartę główną? Prawdopodobnie dostałeś bana od tego biura obsługi na kartę główną. Jeżeli to nie pomoże, to daj znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.