Skocz do zawartości
  • 0

Hotbird+Astra


grzeesiek_r
 Udostępnij

Pytanie

Witam

Jestem początkujący więc proszę o wyrozumiałość.

Moja instalacja wygląda następująco:

 

1.Antena cyfra+ 70/80

2.Konwerter Opticum Quattro

3. Multiswitch Opticum 5/6P.

 

Antena jest ustawiona obecnie na Hotbird (wykonał to instalator odpowiednim miernikiem). Z konwertera wychodzą 4 kable, idą do multiswitcha do którego podłączona jest również antena naziemna. Następnie to wszystko idzie na 3 gniazdka z których idą przewody do 3 dekoderów (1 dekoder PACE PVR 500GB i 2 PACE DSR 2221). Chciałem zapytać czy istnieje możliwość "dołączenia" drugiej satelity tj. Astry dołączając zez z konwerterem typu Twin i odbierać 2 satelity na wszystkich dekoderach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Witam,

spotkałem się kiedyś z koniecznością użycia konwertera Quad w zezie i dołączenia czterech przełączników DiSEqC

do istniejącej instalacji(m-switch 5/4+Quatro).

Przełączniki podłączyłem do wyjść z multiswitch'a i do wyjść z Quad'a,wyjścia przełączników do tunerów.

Nie jest to może rozwiązanie eleganckie,i osobiście mi się niezbyt podoba,ale takie było zlecenie (miało być tanio i z wykorzystaniem

istniejącego sprzętu).Może Ci się więc,Kolego wyda przydatne.Wystarczyłoby Ci 3 przełączniki DiSEqC 2/1 i Quad (nie Quatro).

Działa prawidłowo i odpada problem,co zrobić z istniejącym multiswitch'em.

Koszt znacznie niższy od nowego switch'a 9/4.

Podaję jako ciekawostkę. :smile:

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dzięki za odpowiedzi. Chciałbym to zrobić jak najniższym kosztem i nie marnować obecnego sprzętu. Czyli jak wybiorę opcję z 3 przełącznikami DiSEqC 2/1 i Quadem to znaczy, że konieczne jest pociągnięcie dodatkowych 4 kabli od satelity do multiswitcha? A to co piszą że w multiswitchu jest DiSEqC tzn. jedynie to że jest kompatybilny?

Odnośnik do komentarza