Skocz do zawartości
  • 0

Problem z modułem CI+ CYFRA - paczka TVN


drq
 Udostępnij

Pytanie

Witam,

 

Mam problem z obiorem kanałów paczki TVN (TVN, TVN7, TURBO), NSPORT i TVP1 na module CAM CI+ który otrzymałem od CYFRY przy przedłużeniu umowy.

Objawy to zanikanie dźwięku na ułamek sekundy oraz pikseloza obrazu. Na tunerze wszystko działa poprawnie - telewizor philips 60PFL6008.

 

Na wszystkich kanałach siła sygnału mieści się w przedziałach 64%-67% na CI+ (tuner pokazuje 68%) oraz jakość 80%-100% na CI (tuner pokazuje 75%).

Na paczce TVN jakość sygnału nie jest stała - skacze między 84 a 70, momentami spadając do 0 i może stąd ten problem z obrazem i dźwiękiem?

Na BOK informują o dostrojeniu anteny i konwertera, ale co mogę poprawić jak na polsacie jakość sygnału mam 100%? Antenę ustawiałem sam.

 

Najciekawszy zostawiłem sobie na koniec - wczoraj próbowałem zmieniać ustawienie konwertera i udało mi się ustawić dla TVN wartości siła 73%, jakość 90%.

Odbiór był ok, jednak przełączając na inny kanał i wracając na TVN wartości spadały do poprzednich wartości i problem powracał - tak jakby gubił ustawienia?

Sytuacje powtarzałem kilka razy i za każdym razem było tak samo. Co mogę jeszcze zrobić? Czy jest sens wezwać montera, aby idealnie ustawił antenę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Dzięki za info. Muszę się zastanowić co mam w tej sytuacji zrobić. Ciekawy jestem jak się sprawa skończy w Pańskim przypadku.

Najbardziej zbulwersowało mnie to, że w zgłoszeniu do BOK Philipsa spytałem się czy nie mieli podobnych przypadków - odpowiedź brzmiała, że nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

W moim przypadku problem został rozwiązany po wizycie telewizora w serwisie. Oficjalnie serwis tylko sprawdził odbiornik i wgrał nowe oprogramowanie. Trochę to dziwne, ale nie wnikam. Pojawiają się nadal sporadyczne zakłócenia na TVP1 HD i Polsacie HD, ale nie przeszkadza mi to i sprawę uważam za zamkniętą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

U mnie pomogło kolejna wymiana płyty głównej, która wymagała jeszcze jakiejś modyfikacji sprzętowej... i problem zniknął na każdym kanale

jednak kilka dni temu padła matryca, philips stwierdził, że wymienią na nowy TV bo czwarty raz nie będą go naprawiać :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...