Skocz do zawartości

Mirosław Karpiński

Nowy użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Mirosław Karpiński

Niedoświadczony

Niedoświadczony (1/11)

0

Reputacja

  1. Po ostatnich instalacjach BOX 4K lite stwierdzam, że mają słabszą głowicę niż starsze model. O 20 % są słabsze parametry w diagnostyce. Bardzo często wyskakuje "Format nie obsługiwany" W czasie oczekiwania na aktywacje widziałem to kilka razy. Nie pobrał aktywacji z anteny. Musiałem go połączyć z internetem w komórce (bo klient nie miał internetu) i przy aktualizacji pobrał uprawnienia. Ale za 15 minut już był "nie obsługiwany format" Partia czy wszystkie takie słabe?
  2. Udało mi się dzisiaj na jednym tunerze złapać sygnał wpisując F 12520. Tunery BOX 4K LITE mają problem z odbiorem powyżej 12440 z H. Jakość bardzo siada. Sprawdzałem pojedynczo transportery na Hot Birdzie w tym zakresie F i jest dobrze - (różnica na Hot wszystko prawie na S2, na Astrze 19 jest tam trochę S). Ale na Astrze powyżej 12400 spada gwałtownie jakość, tylko na LITE, większy działa. Mierzyłem miernikiem Rover, testowałem na 70cm i 80 cm. Mają dwie anteny w domu. Przemierzyłem napięcie zasilania jest 18V (na obciążeniu konwertorem). Na V nie zauważyłem problemu. Łapie wszystko. Sprawdziłem 3 sztuki BOXów. Może taka seria. Jak macie możliwość sprawdzenia u siebie to czekam na info. PS z Polsatu sprawdzają, dzisiejsza rozmowa z infolinią - nie mają zeza na Astrę :(( Rozumiem, że Polsat nie gwarantuje odbioru z innych satelit, ale jeśli tuner ma określone parametry zapisane w książce, to mogę ich wymagać. Ma być sprawny w zakresie odbioru sygnału. PS klient miał wcześniej dekodery Polsatu, starsze modele, na nowych nie ma tego co miał na starszych
  3. Mam na Mirniku Rover z obrazem, na tunerze Opticum i na BOX 4k Polsatu tyle, że większym, na małych 3 szt nie ma. Na auto szukaniu i na ręcznym.
  4. Oto wyczerpująca odpowiedź od Polsatu :))) "W odpowiedzi na przesłaną wiadomość prosimy o podanie danych, które jednoznacznie pozwolą nam na uwierzytelnienie Pana, jako Klienta Polsat Box" "Prosimy o postępowanie zgodnie z procedurami lub kontakt z osobami odpowiedzialnymi za Autoryzowane Punkty Sprzedaży. W związku z powyższym zgłoszenie przesłane na adres kontakt@polsatbox.pl nie zostanie obsłużone." Nie zgłaszałem problemu jako klient tylko serwis klienta Polsatu. Nie odpowiedzą. Na infolinii klient też nie uzyskał odpowiedzi. W salonie nie mogą sprawdzić bo nie mają anteny. Nawet na dziale technicznym infolinii nie mogą sprawdzić, nie mają anteny. ....
  5. Czy ktoś spotkał się z problemem odbioru sygnału z Astry 19 na dekoderze Polsatu BOX4k Lite Najczęściej pracują na HotBird, ale czasami klient obcojęzyczny potrzebuje swojego języka. Trzy sztuki identycznie "źle". Część programów jest. Ale mniej niż na BOK 4K (model większy) Np. BVN. 12515.25 H DVB-S QPSK 22000 5/6 - język holenderki. Jak macie zeza to wpiszcie te ustawienia na wyszukiwaniu ręcznym, jest problem czy nie? Sygnał na antenie mam na 100%. proszę tylko sprawdzić u siebie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...