Jump to content

Cx69

Users
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralna

About Cx69

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam. Kupiłem miesiąc temu canal Plus i dostałem antenę czy można czymś okryć te antenę by śnieg na niej nie zalegał? Wcześniej miałem antenę z Cyfrowego Polsatu i to była masakra w zimie. A jak tylko pokazała się chmurka już było po TV. Myślałem by antenę spryskać tym: https://multirenowacja.pl/nano-protector-spray-250ml-high-tech-protektor-optymalna-ochrona.html?gclid=CjwKCAiAlajvBRB_EiwA4vAqiNFHyE3Nf6NOPvOGs3nYePy4vRWGCq3n2AqH3tEMxU_NZ1XG5kCrHxoCQ-kQAvD_BwE Co sądzicie?
  2. Witam Mam ten dekoder oraz do MR mam zwykły wifibox ale żeby nagrywać kanały na tym dekoderze z tematu i jednocześnie oglądać inny kanał pisze że muszę mieć drugą antenę... W tej chwili mam konwerter na dwa wyjścia czy jak zmienię na 3 bądź 4 wyjścia to tylko muszę podpiąć dodatkowy kabel od konwerter do dekodera? Jaki konwerter polecacie niedrogi a dobry?
  3. A tak jest że musisz trochę powalczyć sami od siebie nic nie dadzą. Sam im powiedz żeby Ci to dali to wtedy się zdecydujesz a jak nie to PA.
  4. Interes życia normalnie... Brałem nie dawno extra+ z Canal Plus (MR oraz za dekoder co miesiąc 5ziko)i po ofercie promocyjnej czyli 6m mam do płacenia 115zl. Ten sam pakiet tyle że z netflixem po 6m 163zl a temu bo trzeba brać dekoder już ten 4k za 10zl/m. Różnica 48zl czyli płacimy za netflixa 48 zł. A teraz ja wykupuje netflixa za 54zl miesięcznie, czyli wybierając ww pakiet x netflixem zostaje nam w kieszeni 6zl. Tyle że netflixa nie wyłączymy sobie kiedy nam pasuje jeśli weźmiemy w Canal Plus.
  5. Dzień podpisania umowy i dzień od kiedy umowa obowiązuje to dzień w którym kurier do ciebie przyjeżdża a nie wtedy kiedy ty zamawiasz. Miesiąc temu brałem nową umowę i się dokładnie dowiadywałem jak to jest bo sam nie byłem pewny czy zostać przy canal plus czy rezygnować. Ja brałem ofertę telefonicznie. Konsultant wszystko dokładnie mi wyjaśnił. Kiedy pierwsza opłatę miałem mieć to konsultant podał mi praktycznie tak jak bym miesiąc miał za free. Najlepiej według mnie brać nową umowę u konsultanta telefonicznie. Macie wtedy te same warunki co na stronie a możecie jeszcze coś dodatkowo wyrwać tak jak ja np do pakietu extra + z kanałami canal plus wyrwałem przez rok HBO za free i karte podarunkowa na 100zl( do wykorzystania w każdym sklepie)
  6. Do pakietu extra + z kanałami canal plus udało mi się wyrwać na rok HBO oraz kartę na 100zl u konsultanta co prawda musiałem pisać reklamacje i czekać miesiąc na rozpatrzenie ale rozpatrzyli pozytywnie.
  7. Nie wiem szczerze powiedziawszy a jakie ma być?
  8. A kto wiedział że to taka ujnia. No dobra może tutaj trzeba było szybciej zaglądnąć.
  9. Który dekoder wybrać jako główny ten HD5000s czy evobox lite?
  10. Ojcu dalej ten dekoder jako opcja MR i codziennie rano po nocy musi wyłączać go z gniazdka. Padaka, że szkoda gadać. A chciałem zamienić na ten drugi model ten starszy to nie można....
  11. W reklamacji napisałem im że albo mi włączał te HBO tak jak to mówił konsultant albo ja rezygnuje z umowy. W sumie to chyba mam takie prawo? Mimo że mam 14 dni od zawarcia na rozwiązanie umowy to tutaj zostałem oszukany czy też wprowadzony w błąd. Czy to się nie nadaje do rzecznika praw konsumenta gdy by mi nie uznali tego HBO i ewentualnie nie chcieli mi uznać wypowiedzenia umowy bo minie już te 14 dni?
  12. Ja nawet mam nagraną rozmowę. Ofertę mi dał taką jak była na stronie tylko od siebie dorzucił HBO. W tym rzecz, że właśnie na umowie o HBO nic nie pisze. A telefonicznie zapewniał mnie kilka razy, że HBO będę miał.
  13. Tak telefonicznie. Teraz nie wiem czy czekać na odpowiedź reklamacji czy anulować umowę bo jutro będzie 14 dni. Jak nie anuluje a okaże się że mi nie uznają to będzie lipa.
×
×
  • Create New...