Jump to content

Adix

Users
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About Adix

  • Rank
    Niedoświadczony
  1. @NobelM PSP w zobowiązaniu a włącz/wyłącz wychodzi tak samo. Liczyłem miesiące według terminarza kiedy grają i na jedno wychodzi. Dodatkowo teraz np. na PSP leciało Copa America.
  2. Miałem: Extra+ z Canal+ 82,50zł, Multiroom 10zł, HBO 25 zł, HBO GO 5 zł, Eleven 11,90 zł, Dekoder 5 zł, Razem 139.40 zł. Oferta: Superpremium+ 99,99 zł Eleven Sports 11,90 zł HBO GO 5 zł Mistrzowska Piłka 0 zł Multiroom 10 zł dekoder 0zł Razem: 126,89 zł Zaakceptowane. Chciałem zostać przy tym co miałem i dobrać jedynie Mistrzowską piłkę. Grają 8/12 miesięcy, więc wzięcie tego w zobowiązaniu daje nam to samo, co włącz/wyłącz, czyli 20 zł. Składak wyniósłby 124.40 zł a tak to dali te cinemaxy i nie muszę się użerać z nimi o dopełnienie. 2 zł różnicy. Co o tym sądzicie?
  3. @ircios No wiadomo, ale czy gadać im o tym od samego początku, czy najpierw wysłuchiwać co proponują i odrzucać. Napisałem jak reagują na magiczne zdanie: "Chcę Comfort za 22.50"
  4. Dwa pytanka: 1. Czy biorąc Comfort, dopełnienie na 1 msc za free do Extra dostaje się zawsze, czy muszę ich o tym poinformować podczas negocjacji? 2. Jak negocjujecie/negocjowaliście to od razu mówicie, że np. chcecie Comfort za 22.50 PLN, czy macie skuteczniejszą praktykę? U mnie po powiedzeniu tego wydają się obrażeni i szybko rozłączają
  5. Mi chłop po złożeniu wypowiedzenia zadzwonił i powiedział, że nie dają już Comfortu za 22.50 i nie dopełniają do Extra(sam zaczął o dopełnieniu).Plus powiedział, że po końcu umowy mam oddać sprzęt i koniec rozmowy xD Chyba się wycwanili i zaglądają na to forum, bo też coś o tym wspominał.
  6. Złożyłem. Umowa do końca czerwca, więc wiem, że na dobrą ofertę muszę jeszcze poczekać, ale te ich gadanie zrodziło małe wątpliwości. Dzięki
  7. Chcę żeby mi dali Comfort+ za 22.50 PLN a oni mówią, że: a) dają to tylko w ramach reklamacji za coś, b) dają to tym co mieli już tam kiedyś jakieś zniżki i mi tego nie mogą dać. c) skąd mogę wiedzieć o takiej cenie jak oni pracują w NC+ i nie wiedzą 😂😂 Co inna osoba dzwoni to inna wersja wydarzeń. Dalej się to dostaje, nie zmieniło się nic? Chcę zejść z Extra+ z Canal+(teraz mam za 82.50). Miesiąc temu pisaliście, że da się zrobić coś takiego, więc proszę, potwierdźcie to
  8. Czyli od razu ich zlewać i czekać na telefon z powyższych miast? Ktoś powyżej jeszcze kiedyś o Poznaniu pisał.
  9. Mógłby ktoś podać w jakiej kolejności dzwonią z jakich numerów? Chciałbym wiedzieć na czym stoję. Najpierw dzwonili do mnie z numeru 732 486 466, później z 608 913 950. Pani z ostatniego numeru oczywiście nic nie ma taniej i musi być tak jak oni proponują
  10. @Pawel Dokładniej chcę wziąć Comfort+ z dopełnieniem do Extra + i paczkę C+ co daje łączną kwotę 57,50 zamiast 80 zł. I nie wiem, czy mówić o tym dopełnieniu konsultantowi, czy nie, bo zaraz się połapie, że chcę trochę wycwaniakować
  11. Szybkie pytanka: 1)Czy dopełnienie z Comfort + do Extra + bierze się na całą umowę? Chodzi mi o niezmienność ceny lub tej oferty po jakimś czasie. 2)Mówić o tym konsultantowi, czy sam to robię na stronie? 3)Po wzięciu Comfort+ mogą się w jakiś sposób nie zgodzić na te dopełnienie? Dzięki i pozdrawiam
  12. Teraz: Extra+ z C+(8) 82,50zł, Multiroom 10zł, HBO 25zł, HBO GO 5zł, Eleven 11,90zł, WifiPremiumBox 5zł, History+H2 3 zł RAZEM 142,40 zł Ich oferta: Teraz widzę, że chcą mnie troszkę wydymać Szkoda, że 2 lata temu zaakceptowałem ich ofertę, bo też jest chyba przepłacona, ale już po ptokach. Chciałbym od nich to samo co mam teraz + Mistrzowską Piłkę. Dekodera na 4k nie mogę zmienić, bo mam 2x Cameleon, mam rację? Widzę, że podobne pakiety dobijaliście za około 100 zł. Jest to możliwe w moim przypadku? Ich ofertę od razu odrzuciłem. Proszę o pomoc
  13. Jest aż tak źle? Co im mówić jak będą dzwonić, żeby jutro znowu nie zadzwonili mi z czymś podobnie słabym?
  14. Witam wszystkich :) Aktualna oferta z nc+ kończy się 30 czerwca 2019 i jest to: Extra+ z Canal+ 82,50zł, Multiroom 10zł, HBO 25 zł, HBO GO 5 zł, Eleven 11,90 zł, Dekoder 5 zł, History+H2 3 zł. Razem 142 zł. Zaczęli do mnie dzwonić i taka jest pierwsza oferta(grafika). Gość mi powiedział, że jak chcę zostać z Extra + z Canal + to mam rozwiązać umowę i dołączyć jako nowy klient :D Dodatkowo pytałem o włączenie dekodera 4k do oferty. Konsultant rozmawiał z przełożonym i powiedział, że nie da rady tego załatwić. Da się coś tutaj ugrać? Macie jakieś rady? Przyznam, że nie interesują mnie zbytnio Cinemaxy i te ich kolekcje. Akceptuję takie opcje: To co oferują/To co oferują +dekoder 4k/Zostanie przy tym samym co mam teraz, ale obniżenie ceny/Zostanie przy tym samym co mam teraz+dekoder 4k. Pozdrawiam :)
×
×
  • Create New...