Skocz do zawartości

macjuch

Użytkownicy
  • Zawartość

    89
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralna

O macjuch

  • Tytuł
    Amator

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja jestem zadowolony, u mnie zakończyło się tak: Wybrane usługi Pakiet Extra+ z CANAL+, HBO, Eleven Sports, FOX Play, Filmbox Pack, MISTRZOWSKA PIŁKA, MULTIROOM STANDARD, Nat Geo Play, Najem WiFi Premiumbox+ Wybrane promocje Extra+ z CANAL+ 79,99 zł 24 m, a po tym okresie 88,99 zł/m dla Abonentów (03/18), Eleven Sports 11,90 zł/m dla Abonentów (01/18), HBO 0 zł/m dla Abonentów, Kolekcja Fox Play 0 zł/m dla Abonentów, Kolekcja Nat Geo Play 0 zł/m dla Abonentów, Mistrzowska Piłka za 0 zł/m dla Abonentów (07/18), Multiroom Standard 10 zł/m dla Abonentów , Najem WiFiPremiumBox+ 5zł dla Abonentów Czas trwania umowy (okres oznaczony umowy) od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego + 24 mies. KWOTA DO ZAPŁATY ZA TWÓJ PIERWSZY RACHUNEK: 106,89 zł
  2. już się dowiedziałem, nie na pytania Pytanie: co oznaczają następujące elementy przy umowie przedłużeniowej, nie było mowy o tym w czasie rozmowy z konsultantem: w wybrane usługi : Najem WiFi Premiumbox+ 20 zł w wybrane promocje : Multiroom Standard 0/49/99zł i 10 zł/m dla Abonentów , Najem WiFiPremiumBox+5zł dla Abonentów.
  3. @ircios już mi prawie odpowiada, dziś drugi telefon i jest blisko coraz bliżej dekodera za 5 (za free nie ma szans bo teraz płacę za deka 5) i 11 za 7,95
  4. Wczoraj pierwsza rozmowa i też otrzymałem ofertę E+ 8C+ i HBO za 79,99. Na razie odrzucone bo nie chcą wymienić dekodera na 4K za free lub 5 PLN. No i 11 nie dają ponoć do tego pakietu za 7,95 😏.
  5. macjuch

    Reklamacje złożone na działania NC+

    Sprawdzą nagranie, jeżeli była tam mowa o HBO to w ramach przeprosin dostaniesz je na 100%, może jeszcze jakiś gratis. Ja kiedyś czekałem ok. tygodnia na odpowiedź w sprawie reklamacji.
  6. Witajcie. Nie było mnie dwa lata, obserwuje wątek, mam wysłane wypowiedzenie i umowę do końca styczna 2019. Czy ktoś z was starał sie o takie przedłużenie umowy: extra+ tylko z C+4K UHD i wymianą dekodera na 4K?
×