Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zmigrowalem do nc+ 4 kwietnia po wczesniejszym wypowiedzeniu umowy. Wczesniej mialem full w N za 109zl, dzial utrzymania zaproponowal mi Universe na 12 miesiecy za 49zl (History HD na pol roku gratis) i sie zgodzilem. Rozumiem, ze na odstapienie od tej umowy mam 10 dni. Czy rezygnacje moge zglosic na infolini lub w centrum nc+ czy tylko listownie ?

Niestety nie ma możliwości rezygnacji - zapomnij :read:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli potwierdza sie te informacje przeslane wczoraj do BOK, to ktos chyba tego dobrze nie przemyslal. Silver, Gold i Platinum mialyby taka sama oferte kanalow (poza serwisami internetowymi) a roznica miedzy silverem a platinum to ponad 30 zl. Wydaje mi sie to nierealne, ale po tym co sie ostatnio dzialo to chyba wszystkiego mozna spodziewac, nawet takiego niedorzecznego rozwiazania. Poza tym jesli chca dolozyc silver i gold cala paczke C+, a od dzis i tak dalej oferowac najwyzszy pakiet za 119 zl i bedzie to ta sama platyna co do tej pory to chyba nie zdaja sobie sprawy jaki dym to moze wywolac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w związku z tym, że już mamy 12.04, to wam napiszę o nowościach.

będzie pakiet 'Ekstraklasa' - w sprzedaży (na ten moment) od 6.05

w nim 21 programów (pogrubione w hd): ale kino, planete, domo, mini mini, teletoon, hyper, kuchnia, tvn, tvn7, ttv, mango24, polsat, polsat2,

tv biznes, tv4, tv6, tvp1, tvp2, tvp polonia, tvp kultura, tvp info

i do tego w momencie transmisji meczu Ekstraklasy, będzie odblokowany kanał na którym będzie mecz, np Canal+Sport.

Cena? taka jaka obecnego pakietu - jeśli ktoś miał Start za 19zł, będzie miał Ekstraklasę za 19zł,

jeśli miał Prestiż za 149zł, będzie miał Ekstraklasę za 149zł

 

ponadto, nie będzie pakietu All Inclusive (wg mnie błąd, bo chyba najlepiej się sprzedawał, zwłaszcza za 179),

nie będzie przymusowej migracji - dla n miało to być w kwietniu, dla Cyfry w czerwcu - obie opcje odpadają.

no i zdaje się, że będzie można dobierać i rezygnować z opcji multiroom i hbo - do tej pory było na stałe, bądź na stałe ich nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to ze jesli tym co zmigrowali na silver czy gold, dadza cala paczke Canal+, a tym co beda migrowali od dzisiaj beda proponowac stare promocje w tych samych cenach i na tych samych zasadach co do tej pory, a wiec pelna paczka Canal+ tylko w platynie przy migracji w cenie za 99, to to bedzie jedno wielkie nieporozumienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały wywiad:

 

 

 

Spędziliśmy wiele godzin, zastanawiając się, co spowodowało, że znaleźliśmy się właśnie w takim punkcie. I naszym głównym wnioskiem było to, że wprowadziliśmy zbyt wiele zmian naraz - mówi Julien Verley, prezes platformy cyfrowej nC+

 

"Rzeczpospolita": Wasze motto to „Nowa definicja rozrywki". Nie uważa Pan, że w rzeczywistości wyszła „nowa definicja chaosu"?

 

Julien Verley: Myślę, że jednym z powodów sytuacji, w jakiej się znaleźliśmy było to, że sposób wprowadzenia nowej oferty okazał się nieodpowiedni. Dlatego postanowiliśmy wystąpić z nową, bardzo konkretną propozycją dla klientów. Po pierwsze, od tej chwili zaprzestajemy automatycznego przenoszenia dotychczasowych klientów „n" i „Cyfry+ do nowej oferty nc+. Na podjęcie decyzji nasi klienci będą mieli teraz czas do wygaśnięcia swoich indywidualnych kontraktów. Druga poważna zmiana w naszej ofercie będzie skierowana do fanów polskiej piłki nożnej. To jedni z naszych najbardziej lojalnych widzów. Przedłużyliśmy niedawno umowę na pokazywanie relacji z tych rozgrywek, i w rezultacie stworzymy zupełnie nowy Specjalny Pakiet Ekstraklasa obejmujący 100 proc. meczów oraz 20 podstawowych kanałów tv. Będzie on dedykowany dotychczasowym klientom „n Premium" i Cyfry+. Każdy, kto zostanie z nami w momencie odnowienia kontraktu, dostanie ten pakiet w cenie obecnego abonamentu.

 

Przeprosi Pan klientów i przyzna w końcu, że przy wprowadzaniu nowej oferty popełniono błędy?

 

Tak, przepraszamy klientów za wszystko, co zaszło do tej pory.

 

Jak by pan opisał sytuację, w której znalazła się firma? To już głęboki kryzys?

 

Jesteśmy teraz maksymalnie skupieni na dotarciu do klientów. Gdybyście przyjechali pod naszą siedzibę którejkolwiek z ostatnich nocy, widzielibyście palące się tu całą dobę światło. Myślę, że widać te noce także po mnie. W trakcie ostatnich dni przygotowaliśmy cały pakiet propozycji, które wkrótce przedstawimy naszym klientom. Poza wspomnianym pakietem Ekstraklasa, będziemy też bardziej elastyczni. Najdroższy pakiet za 199 złotych w ogóle zniknie z naszej oferty, a nowe przedziały cenowe pakietów będą się mieścić miedzy 39 zł i 119 zł. Wszystkie dodatkowe opcje, czy to programowe czy technologiczne: oferta HBO, Cinemax czy Multiroom, będzie można sobie dobrać wedle uznania do dowolnie wybranego pakietu.

 

To ile teraz musi zapłacić nowy klient, który będzie chciał oglądać i Ligę Mistrzów i Ekstraklasę?

 

Przede wszystkim po raz pierwszy polscy kibice mogą oglądać zarówno mecze Ligi Mistrzów, jak i Ekstraklasy, w ramach jednej oferty. A wszyscy nasi dotychczasowi klienci, mający wykupiony nPremium lub pakiet Canal+ dostaną na czas zawartego kontraktu sześć kanałów z portfolio Canal+ lub kanał nSport w dotychczasowej cenie. Z naszych obserwacji wynika, że uwagi, jakie do nas spłynęły, nie pochodziły jednak od potencjalnych klientów, ale od tych, których już mamy, więc to na nich się skupiliśmy.

 

Nie uważa pan, że nowa oferta jest droga nie tylko jak na polskie realia, ale także w porównaniu z analogicznymi ofertami innych europejskich operatorów?

 

Po planowanych zmianach średnia cena pakietu będzie oscylowała wokół 70 zł. To ok. 20 euro. We Francji średnia cena takiego pakietu wynosi ok. 50 euro, podobnie jak w Hiszpanii, a w Wielkiej Brytanii jest jeszcze drożej.

 

Niektórzy wytykają Państwu wielką arogancję. Zgadza się Pan z tym?

 

Spędziliśmy wiele godzin, zastanawiając się, co spowodowało, że znaleźliśmy się właśnie w takim punkcie. I naszym głównym wnioskiem było to, że wprowadziliśmy zbyt wiele zmian naraz. Bo nie tylko stworzyliśmy nową nazwę i markę, ale także nową ofertę rynkową, listę programów, co spowodowało, że ludzie nie mogli się doszukać ulubionych programów, opracowaliśmy też zasady przenoszenia dotychczasowych klientów do nc+. 1 grudnia ruszyła fuzja operacyjna dwóch firm, co oznaczało początek skomplikowanego procesu łączenia dwóch zespołów, pochodzących z dwóch różnych firm o różnych kulturach pracy. Dziś, patrząc wstecz, widzimy jasno, że nie powinniśmy byli robić tego wszystkiego naraz. I za skutki wszystkich raz jeszcze przepraszam.

 

Wiecie już, ilu klientów odeszło od was od chwili startu nowej oferty?

 

 

 

Na tym etapie bardzo trudno oszacować dokładną liczbę, z uwagi na długość całego procesu odejścia. Tym klientom, którzy w marcu i kwietniu postanowili zrezygnować z naszych usług proponujemy nowe zasady z nadzieją, że zmienią zdanie.

 

Ilu z tych klientów przeszło do waszej największej konkurencji- Cyfrowego Polsatu?

 

To akurat trudno oszacować, ale bez wątpliwości Cyfrowy Polsat jest teraz bardzo aktywny – zmienił pakiety, czytałem, że zwiększa tez wydatki na promocję.

 

A dzięki czemu chcecie wygrać właśnie z Cyfrowym Polsatem?

 

Myśląc o odpowiedzi na to pytanie, przypomina mi się ostatni wtorek i niesamowity mecz Borussia Dortmund-Malaga. Oglądało go u nas 0,5 miliona widzów! To historyczny wynik platformy. W dodatku w czasie tego meczu Canal+ Sport miał po raz pierwszy wyższe udziały w widowni całej platformy niż TVN, TVP2, Polsat i TVP1. Polacy zobaczyli ten mecz właśnie dzięki nc+, co było możliwe tylko dzięki połączeniu tego, co do tej pory było najlepsze w telewizji n oraz Canal +. Ale mamy także mocna ofertę filmową, chociażby w postaci Canal + i HBO, które pokazują premiery filmowe.

 

Zwolnił pan wiceprezes nc+ Beatę Mońkę, z firmy odszedł też szef marketingu Marek Staniszewski oraz szefowa HR. Powodem było zamieszanie po starcie nowej oferty czy coś jeszcze?

 

Kilka osób odeszło z firmy – część z własnej woli, w przypadku części to my podjęliśmy decyzję, ale to już komentowaliśmy. Bez wchodzenia w szczegóły: w trudnych chwilach czasem trzeba podjąć decyzje o zmianach w managemencie. A my jesteśmy w trudnym momencie. Ale wzmacniamy firmę także nowymi osobami – nowym szefem komunikacji i rzecznikiem jest teraz Arkadiusz Mierzwa. Takie zmiany nie są w firmie niczym niezwykłym.

 

Szacowali państwo wcześniej, że podwójnych klientów po fuzji „n" i Cyfra+ będzie ok. 100 tys. i że o tyle będzie musiała spaść baza abonencka nc+. Czy w obecnej szacuje Pan liczbę spodziewanych odejść wyżej?

 

Znaczna część z tych klientów to osoby korzystające z płatnej telewizji w różnych lokalizacjach. Dla nich również przygotowaliśmy indywidualną ofertę.

 

Co chciał Pan zaproponować założycielowi Anty nC+? Czy chciał pan dać założycielowi Anty nC+ pracę?

 

Obserwowaliśmy rosnące zainteresowanie internautów tą inicjatywą, bo chcieliśmy wiedzieć, jak dotrzeć do tych ludzi. Na naszym profilu narzekali na brak odpowiedzi na pytania. To prawda, centra obsługi klienta były oblegane, chcieliśmy więc zacząć dialog z klientami tam, gdzie można było ich znaleźć. Stąd pomysł zaproszenia. Jednak nie miałem żadnych ukrytych intencji. Interesowało nas tylko rozpoczęcie dialogu, który mógłby nam pomóc zrozumieć, czego ci klienci oczekują i rozwiązać sytuację.

 

Specjaliści wytykają wam, że fuzja była źle przygotowana. Przeprowadziliście wcześniej jakieś badania rynkowe w Polsce?

 

Oczywiście, że przeprowadziliśmy takie badania. Objęły one ok. 10 tys. naszych klientów i zakończyły się pozytywnymi wnioskami. Bardzo dobrze została przyjęta kwestia programowa i technologiczna naszej oferty. To, czego to badanie nie wykazało, to skutki , jakie może mieć kumulacja tych wszystkich zmian w tak krótkim czasie.

 

Ilu klientów już migrowało z „n" i Cyfry+ do nC+?

 

Około 150 tys. To zgodne, a nawet wyższe od naszych pierwotnych planów. I zdajemy sobie sprawę, że to są nasi najbardziej lojalni klienci, o których zawsze będziemy się troszczyć.

 

Będziecie odpowiadać coś KRRiT i UOKiK?

 

Prowadzimy już dialog z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów i deklarujemy pełną współpracę ze wszystkimi zainteresowanymi instytucjami.

 

Będą państwo kontynuować pracę z dotychczasowymi konsultantami i firmami PR?

 

Współpracujemy z całą gamą takich firm, ale nie ma sensu mówić o każdej z osobna, bo ostatecznie to zarząd podejmuje decyzję w nc+. Wynajęci przez nas konsultanci tylko przygotowują dla nas wymagane przez nas analizy i rekomendacje. Ale to my decydujemy.

 

 

 

Julien Verley jest prezesem i dyrektorem generalnym platformy nC+ jest od grudnia ubiegłego roku. Wcześniej od 2006 roku był dyrektorem finansowym w Grupie Canal+, do której należy 51 proc. udziałów w nC+. Od 2011 r. równolegle był wiceprezesem ds. strategii odpowiedzialnym za partnerstwa z grupą ITI i TVN w Polsce. Zanim trafił do Grupy Canal+ pracował m.in. w Rhône-Poulenc (dziś Sanofi) oraz w firmie inwestycyjnej Euris.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Jak to prawda że zamiast Npremium będe miał(6 * Canal +) to my abonenci Npremium jesteśmy wygrani

Posiadam(HBO,NPremium,Filmbox) i jest cacy umowa do końca lipca więc nie jest żle :D

Pewnie potem wezmę platynę ale to przyszłość :)

 

Ps,Gre o Tron,Spartacus, dalej będę na turbacza nagrywał a nie piracił ze sieci :jupi::jupi::jupi:

 

Postprzez bat » 4 minuty temu

ten wywiad to typowy bełkot o niczym.

Zgadzam sie z tym w 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba dzisiaj nowej oferty nie będzie, co oferować jak ulotek brak ,chyba że już w poniedziałek drukowali i rozsyłali a to nie wróży nic dobrego. Newsweek, polityka artykuły dali dopiero w tym tygodniu, to jeszcze docisnęli Juliana. Znowu będą jaja na infolinii każdy dostanie co innego i jeszcze nie to czego oczekuje.

Dla mnie proszę Platinium z MR za 79zł na 24 miesiące :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ale jakoś mu nie wierzę. Wydaje mi się iż ta spowiedż to przyznanie się do tego że powinni te drogie zmiany wprowadzić po cichaczu i teraz tak właśnie będą robić rzucą jakieś ochłapy ludziska się połakomią i pomału zrobią co chcieli od początku, aha nie zauważyliście że mało kto pisze już o programach niegwarantowanych tylko licytacje co będzie taniej a TANIEJ TO JUŻ BYŁO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamieszanie wokół nc+ zakończy się zmianami, na które od dawna czekają klienci. Julien Verley, prezes telewizyjnej platformy nc+, w rozmowie z Rzeczpospolitą przeprasza abonentów i zdradza, że wkrótce zaprezentowane zostaną nowe pakiety, w tym Pakiet Ekstraklasa. Nowa oferta ma być znana od piątku.

http://media2.pl/media/101917-Prezes-nc ... klasa.html

 

potem jest napisane, że w najbliższych dniach, ale najbliższe dni to także piątek ;)

 

ale na dole jest aktualizacja i:

Aktualizacja:

Konsultanci platformy nc+ informują, że nowa oferta ma zostać zaprezentowana w piątek (12 kwietnia 2013 roku). Wtedy też ma pojawić się oficjalne stanowisko firmy w sprawie przymusowej migracji do nc+ oraz klientów, którzy już korzystają z oferty nc+.

 

no to jesteśmy w domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7. POWRÓT DO OFERT Z PRZED MIGRACJI

Jeżeli Abonent będzie chciał wrócić do oferty sprzed migracji jest taka możliwość. W pierwszej kolejności zachęć go do pozostania w obecnej ofercie i poinformuj, że dostanie dodatkowy element oferty. Jeżeli nie będzie zainteresowany wpisz dane do Abonenta do formatki.

 

 

Dobre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...