Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, dawno mnie tu nie bylo - brak czasu :) wiec zapytam krotko: mam obecnie WPT z nPremium za 59zl/mc. Nadal jest mozliwa migracja w granicach tej samej ceny na Universe + 6x CANAL+ ? Wypowiedzenie wyslane w piatek z powosu konczacej sie umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey mam pytanie czy komuś wyłączyli Cyfrę w Maju jak wysłał rozwiązanie umowy pod koniec kwietnia ze względu na wyłączenie gwarantowanych kanałów ??

 

Ja mam taki przypadek dzisiaj aby się spytać czy doszło moje wypowiedzenie i powiedziano mi że TAK i moja Cyfra została wyłączona w dniu 09.05.2013 ( a co najlepsze że mi cały czas chodziła, aż do dzisiaj)

 

zadzwoniłem na infolinie i bardzo "delikatnym " głosem spytałem się jakim prawem wyłączyli mi cyfrę jak na waszej infolinii informowano mnie że jak wypowiedzenie wpłynie w Maju to wyłączycie mi ostatniego Maja... Pani konsultantka bardzo się zapierała że to nie prawda i że wyłączają w dniu przyjścia wypowiedzenia jak wpłynęło w Maju.

 

Jeszcze bardziej "delikatnym" głosem powiedziałem że ŻĄDAM włączenia mi cyfry do końca Maja zgodnie z informacją którą przekazał mi konsultant. Pani zapierała się że się nie da aby po kilku minutach zmienić zdanie i powiedziała że włączą mi sygnał w przeciągu 36 godzin i będę miał do końca maja i Maj mam za darmo.....

 

Ktoś wie o co tam chodzi ?? Nawet nikt nie zadzwonił aby się spytać czy chce przedłużyć umowę...

 

wysłałeś te modne wypowiedzenie z klauzulą usunięcia danych? Jeśli tak - to masz odpowiedź na swoje pytanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj telefon z propozycją; platinum +pace pvr + multiroom(2*cameleon) za 99zł. Mówię do Pana że interesuje mnie universe +6*canal plus + multiroom+pace za 59zł a gość ,że nie ma i nie będzie dla mnie takiej oferty więc grzecznie się pożegnałem. W tej chwili mam superpremium + multiroom+pace za 116zł. Jak widać gdy ktoś płacił wysoki abonament to chcą go doić dalej więc kończę współprace z Cyfrą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku napiszę, że korzystam z TV n, pakiet podstawowy. Wysłane wypowiedzenie.

 

Otrzymałem taką oto ofertę:

pakiet Universe +

2 x Canal + Family na 12m

3 x HBO na 6m

2 x Cinemax na 6m.

 

Cena za ten pakiet, to 49zł, umowa na 12m. Dodatkowo jeszcze wziąłem netVOD podstawowy za 1,99zł/m.

Do tego wymiana dekodera na Mediabox z opłatą 10 zł/m, bez opłaty aktywacyjnej.

 

Podsumowując, jestem zadowolony, za taką sam opłatą miesięczną mam lepszy dekoder i kilka kanałów więcej.

 

Jedno pytanie, co wchodzi dokładnie w skład netVOD podstawowy?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie przyjęli, dzisiaj pierwszy telefon. Najpierw Platinum za 109zł, potem Comfort 6xC+ za 79zł + 10 zł za MR. Po drugim 'nie' konsultant kazał mi poczekać, i myślałem, że zaoferuje mi coś naprawdę rozsądnego, ale wrócił z tą samą ofertą. Grzecznie podziękowałem, stwierdzając, że za to samo nie mam zamiaru płacić 50% więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi zaproponowali Silver + 6xCanal + 3x HBO + programowe powiększenie HD do 500GB (obecnie mam 250GB) - wszystko na 12 m-cy za 69/m-c

NIE ZGODZIŁEM sie jak do tej pory (mają jeszcze dzwonić) - nie to że nie jest to dla mnie dobra oferta - dotychczas miałem ten sam abo w N-ce (WPT + nPremium + HBO).Wypowiedzenie wysłałem pod koniec kwietnia - umowa kończy mi się z końcem maja więc mam jeszcze 2 tyg. czasu.

Co mnie powstrzymuje ? A to że robią właśnie ludzi w "konia" - jedno mówią i obiecują a co innego dają !!! Nie rozumiem takiego działania czyt. utrzymania klienta za wszelką cenę - przecież to podcinanie gałęzi na której się siedzi - raz mogą kogoś oszukać ale już nie wróci do nich nigdy jak się uwolni - polityka jak dla mnie kompletnie nie do przyjecia !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Przed złożeniem wypowiedzenia miałem WPT 48zł/12mc ( npremium nie posiadałem)

Czy jest możliwość wyrwania do tego gratis CANAL+ ( 6 kanałów) na cały okres umowy ?

 

Dziś konsultantka zaproponowała mi :

 

Pakiet Universe+do tego Canal+ Family i Canal+ Family2(na cały okres umowy)

za 49zł /12mc

lub

Pakiet Universe+ do tego 6 kanałów Canal+(na cały okres umowy) za 59zł/12mc

 

Opowiedziała mi bajkę tego typu że ten drugi pakiet jest tylko do dziś , nie wiem czy jest to prawda?

Jeszcze dziś będzie ponownie dzwonić , nie wiem czy się decydować czy wstrzymać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj telefon z propozycją; platinum +pace pvr + multiroom(2*cameleon) za 99zł. Mówię do Pana że interesuje mnie universe +6*canal plus + multiroom+pace za 59zł a gość ,że nie ma i nie będzie dla mnie takiej oferty więc grzecznie się pożegnałem. W tej chwili mam superpremium + multiroom+pace za 116zł. Jak widać gdy ktoś płacił wysoki abonament to chcą go doić dalej więc kończę współprace z Cyfrą.

 

Potwierdzam w 100 %. Też mam superpremium. Ich propozycja przedłużenia umowy to 109 złotych ( platinum + hbo ). Pytałem o ofertę universe +6*canal plus + multiroom+pace za 59zł gość powiedział że takiej oferty nie ma :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj telefon z propozycją; platinum +pace pvr + multiroom(2*cameleon) za 99zł. Mówię do Pana że interesuje mnie universe +6*canal plus + multiroom+pace za 59zł a gość ,że nie ma i nie będzie dla mnie takiej oferty więc grzecznie się pożegnałem. W tej chwili mam superpremium + multiroom+pace za 116zł. Jak widać gdy ktoś płacił wysoki abonament to chcą go doić dalej więc kończę współprace z Cyfrą.

 

 

Akurat taka oferta jest bo sam ją wynegocjowałem. Chciałem w gratisie HBO ale nie pani konsultantka powiedziała, że nie może mi tego dać. Ma dzwonić w środę ale mam nadzieję, że uda mi się to ugrać. Tylko problemem jest to, że wczesniej nie miałem MR i chcę go teraz otrzymać a skoro nie miałem wcześniej to teraz mogę otrzymać max. PVR i to jeszcze od dobrej woli dystrybutora zależy czy wyda mi drugą kartę Cameleona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Proszę Was o pomoc w imieniu kolegi. W tej chwili jest abonentem Cyfry+, posiadany pakiet

to Optimum, płaci za niego bodajże 72 lub 73 zł. Umowa do końca maja 2013, dekoder na własność.

Byliśmy przed chwilką w punkcie obsługi klienta i został mu zaproponowany pakiet Silver za 79 zł i

żadnych innych ulg.

I teraz pytanie, czy jest jeszcze szansa na rozwiązanie umowy jeśli do końca jej trwania zostało 2 tygodnie?

Kolega chętnie by z tej umowy zrezygnował tylko czy nie jest jeszcze za późno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...