Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko pamietajcie ze za rok nie bedzie mozna zejsc na pakiet nizej.

 

Może ktoś powiedzieć, gdzie ta klauzaula jest zapisana. Przejrzałem z grubsza dokumenty na ich stronie, ale nic konkretnego nie znalazłem. A już regulaminy opcji dodatkowych są tak lakoniczne, że aż boli. Trochę tak, jakby prawnikom za każde słowo musieli płacić.

 

Regulaminy Cyfry zawierały wszystkie istotne informacje łącznie z wykazami kanałów, możliwościami doboru opcji itp. A tutaj bla, bla, bla. Tylko regulamin główny jest tak upstrzony terninologią, że odechciewa się to czytać.

 

ArtS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko przy wprowadzeniu umowy od 1 maja dopiero dowiesz się co dostałes ( bo pewnie umowa dotrze po 10 dniach) a termin wypowiedzenia liczy sie chyba od momentu zgody na nią.

 

Możesz zadzwonić później na infolinie i się dowiedzieć na jakich warunkach Twoja migracja zacznie obowiązywać od dnia 1 maja. Nie musisz czekać na pismo

 

OK, a zmiana z mr premium na standard jest możliwa po 1 maja (i generalnie po tych 10 dniach wypowiedzenia)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga ! Po wysłaniu rezygnacji z C+ z powodu braku dostępu od kwietnia do niektórych kanałow,wczoraj zadzwoniła konsultantka z propozycją migracji oferując pakiet ''Universe+ z uprawnieniami do Platinium'' czyli wg niej Universe i paczka 6 programów Canal+na okres 12 m-cy za 59pln (do tej pory płaciłem za CANAL+ OPTIMUM HD i HD - Optimum promo 62pln) .

Umowa weszła w życie wczoraj ,do kanałów któe miałem dodane zostały min.MGM ,Sundance . Jednak wieczorem zostały wyłączone wszystkie progr. Canal+ .

Po kontakcie z centrum abonenta nikt nic nie wie albo nie chce wiedzieć bo" nie mają dostępu do tej umowy gdyż jest właśnie przetwarzana" Odsłuchać rozmowy nie mogą bo trzeba zgłosić reklamację i trzeba czekać do 30 dni .

Zabrano mi opłacone w tym miesiącu programy Canal+ a zamiast tego niby Platinium mam tylko pakiet Universe.

10 dni które mam na wypowiedzenie niby się nie liczy bo w regulaminie jest jakiś punkt który mówi że jak włączą nowy pakiet od razu to nie obowiązuje termin wypowiedzenia!

Wypowiedzenie nowej umowy dzisiaj wysłałem wraz zapowiedzią sprawy sądowej.

Przestrzegam wszystkim migrujących przed takim wałkiem NC+ Numer z którego dzwoniła konsultantka to 223104500

Maxiu to jest niewiarygodne!

Jaki by mieli interes w takich machlojkach?

Albo jesteś szpiegiem z CP ;):mrgreen: albo im się faktycznie coś źle przycisnęło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo. Dzisiaj przestała mi świecić paczka Canal+ po migracji na universe z paczką Canal+.

Dzisiaj o 14.30 zmigrowałem. włączam Tv świecą wszystkie kanały z gratisowymi Filmbox-ami ale nie ma Canal+które miałem do tej pory. Od razu tel do biura i koleś mówi że nie powinienem mieć Canal+, po moim sprzeciwie sprawdził gdzieś indziej i po 3minutach ciszy stwierdził iż powinno świecić. Mówi że włączą w ciągu 48h a ja mówie że ja zapłaciłem za ten miesiąc i powinny być.

Złożona reklamacja z wnioskiem o rekompensate.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto mail z NC+. Nie wiedzą, że mają TLC HD w ofercie :brawo:

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że zgodnie z przeprowadzoną rozmową telefoniczną z 19 kwietnia 2013 roku dostęp do kanałów HBO pojawi się w ciągu 3 dni.

 

Aktualnie trwają prace w celu uruchomienia programów Polsat HD i History HD. Do czasu ich aktywowania, proszę korzystać z kanałów w jakości SD.

 

Program TLC HD nie wchodzi w skład oferty platformy nc+. W przypadku dołączenia nowej pozycji, Abonenci zostaną powiadomieni.

 

Jednocześnie wyjaśniam, iż platforma nc+ pracuje nad poszerzeniem funkcjonalności dekoderów.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Z wyrazami szacunku,

 

Paweł

Konsultant ds. Obsługi Korespondencji Elektronicznej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

OK, a zmiana z mr premium na standard jest możliwa po 1 maja (i generalnie po tych 10 dniach wypowiedzenia)?

 

Myślę że nie będzie problemów ze zmianą, oczywiście nie myśl ze w związku z tym zmiejszy Ci się kwota abonamentu :P na to bym raczej nie liczył

 

Zgodziłem się na C+Silver + 4xCANAL+ + HBO+ History HD za 69zł. Multiroom jest podany osobno, za 20 zł. Chciałbym wziąć dwa lub trzy dodatkowe dekodery zamiast jednego w premium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga ! Po wysłaniu rezygnacji z C+ z powodu braku dostępu od kwietnia do niektórych kanałow,wczoraj zadzwoniła konsultantka z propozycją migracji oferując pakiet ''Universe+ z uprawnieniami do Platinium'' czyli wg niej Universe i paczka 6 programów Canal+na okres 12 m-cy za 59pln (do tej pory płaciłem za CANAL+ OPTIMUM HD i HD - Optimum promo 62pln) .

Umowa weszła w życie wczoraj ,do kanałów któe miałem dodane zostały min.MGM ,Sundance . Jednak wieczorem zostały wyłączone wszystkie progr. Canal+ .

Po kontakcie z centrum abonenta nikt nic nie wie albo nie chce wiedzieć bo" nie mają dostępu do tej umowy gdyż jest właśnie przetwarzana" Odsłuchać rozmowy nie mogą bo trzeba zgłosić reklamację i trzeba czekać do 30 dni .

Zabrano mi opłacone w tym miesiącu programy Canal+ a zamiast tego niby Platinium mam tylko pakiet Universe.

10 dni które mam na wypowiedzenie niby się nie liczy bo w regulaminie jest jakiś punkt który mówi że jak włączą nowy pakiet od razu to nie obowiązuje termin wypowiedzenia!

Wypowiedzenie nowej umowy dzisiaj wysłałem wraz zapowiedzią sprawy sądowej.

Przestrzegam wszystkim migrujących przed takim wałkiem NC+ Numer z którego dzwoniła konsultantka to 223104500

Maxiu to jest niewiarygodne!

Jaki by mieli interes w takich machlojkach?

Albo jesteś szpiegiem z CP ;):mrgreen: albo im się faktycznie coś źle przycisnęło...

 

Niestety jest to prawda. Po kolejnym moim kategorycznym żądaniu przywrócili mi paczkę Canal+ (miałem zapałcony ten miesiąc ) ale usuneli dodane wczoraj kanały. Stara umowa jest do.30.04

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie migrowałem z N do NC + wczoraj złożyłem wypowiedzenie dzś zadzwoniłem na infolinie. KOnkretny konsultant od razu powiedział ze to najlepsza oferta jaką może mi zaproponować są Wszystkie kanały + hbo + wszystkie canale + w cenie 59 zł umowa na rok. Jestem bardzo zadowolony , powodzenia w negocjacjach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie migrowałem z N do NC + wczoraj złożyłem wypowiedzenie dzś zadzwoniłem na infolinie. KOnkretny konsultant od razu powiedział ze to najlepsza oferta jaką może mi zaproponować są Wszystkie kanały + hbo + wszystkie canale + w cenie 59 zł umowa na rok. Jestem bardzo zadowolony , powodzenia w negocjacjach

 

Właśnie coś podobnego jak mi -niestety po sprawdzeniu w ICA okazało się że mam tyko pakiet Universe+ a programy Canal+ które miałem do tej pory wyłączyli po wejściu nowej umowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie od dzisiaj proponuję aby każdy nagrywal rozmowy z konsultantami w erze androidów to żaden problem. Ja jak dzwoniłem do krakowa nagrywanie było włączone, ale nie ma się czym chwalić bo dali universe za 49 a C+ tylko w platynie za 99.

Po najnowszych wałkach Juliana tym bardziej będę nagrywał kolejne ew negocjacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co ci da takie nagranie skoro jest zdobyte niezgodnie z prawem, w żadnym procesie reklamacyjnym nie będzie ono uwzględnione

Nagrywanie swoich wlasnych rozmow bez wiedzy osoby nagrywanej jest jak najbardziej zgodne z prawem i mozna dolaczyc jako dowod do sadu o ile sad taki dowod dopusci. Nielegalne jest nagrywanie osob trzecich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Właśnie wysłałem e-maila do C+ poniższej treści. Jako, że umowa jest na żonę, pisałem w jej imieniu.

 

------------------------

Dwa dni temu wysłałam do Państwa wypowiedzenie pocztą tradycyjną, listem poleconym, priorytetowym. Wypowiedzenie umowy związane było z usunięciem kanałów gwarantowanych, które do 1 kwietnia mogłam oglądać.

 

Przyznaję też, że skorzystałam z tej możliwości, gdyż rachunki za C+, które do tej pory płace, są dla mnie za wysokie. Zawierając umowę miałam płacić 114 złotych, po dwóch lub trzech miesiącach okazało się, że w promocji do pakietu Superpremium HD otrzymałam podwyżkę.

 

Otrzymałam atrakcyjną ofertę z telewizji kablowej (która w swojej ofercie posiada także wszystkie 6 kanałów C+). Państwa oferta migracyjna (C+Platinium+MR+HBO+PACE) za kwotę 139 złotych, czyli 11 złotych wyżej, niż płaciłam do tej pory, jest dla mnie nie do przyjęcia.

 

W związku z tym, aby nie bawić się w kotka i myszkę, napiszę co mnie interesuje, a co nie.

 

- Nie interesuje mnie wymiana dekoderów na inne i zmiana MR na łączony kablem, gdyż nie mam możliwości położenia kabli, nie będę też płacić za aktywację

 

- W związku z powyższym nie interesuje mnie C+Platinum, w których musiałabym płacić za opcję, których mój dekoder PACE PVR nie obsługuje

 

- Interesuje mnie pakiet Universe+ z pełną paczką Canal +, HBO, FilmBox + MR na dotychczasowych zasadach, wszystko to przez cały okres umowy.

 

Proszę o informację, czy powyższa konfiguracja jest możliwa i jak kształtują się ceny.

 

Pozdrawiam,

-----------------------------------------------------------------------

 

Tak jak napisałem w treści, bez owijania w bawełnę, bo szkoda mi na to czasu i nerwów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zapisane imie i nazwisko konsultanta godzinę rozmowy i powtórzył 3 razy warunki umowy oraz że włączenie nastąpi 1 maja. Ja przedłużyłem umowę na tych samych warunkach jak mam teraz w N

 

Mi też konsultantka mówiła 3 x (bo jakoś nie umiałem pojąć dlaczego od razu nie daje Platinium) że będę miał pakiet UniVerse z uprawnieniami do Platinium ( bez VOD i innych bajerów) czyli universe i 6 programów canal+ a jeszcze HBO pół roku za darmo

Ale umowa weszła w życie wczoraj dzięki temu wiem że zostałem wyj.....ny zostałem z gołym Universe i teraz każą mi reklamacje załatwiać a umowy nie mogą sprawdzić bo się przetwarza :read:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co ci da takie nagranie skoro jest zdobyte niezgodnie z prawem, w żadnym procesie reklamacyjnym nie będzie ono uwzględnione

Nagrywanie swoich wlasnych rozmow bez wiedzy osoby nagrywanej jest jak najbardziej zgodne z prawem i mozna dolaczyc jako dowod do sadu o ile sad taki dowod dopusci. Nielegalne jest nagrywanie osob trzecich.

Dokładnie nawet nie muszę informować że nagrywam, nie zgodne z prawem jest opublikowanie takiej rozmowy bez zgody drugiej strony. Rozmowy można nagrywać choćby dlatego że w naszym prawie jest coś takiego jak umowa ustna a takie nagranie może być dowodem w sądzie że któraś ze stron złamała warunki umowy ustnej. I sądy w takich przypadkach raczej uznają takie nagranie jako dowód, wcześniej oczywiście jeżeli któraś ze stron podważa nagranie jest przeprowadzana ekspertyza aby sprawdzić czy nie jest ono montowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...