Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jak już kiedyś pisałem mam umowe na pakiet familijny na okres nieokreślony z wypowiedzeniem 3m + porozumienie na RM na 12m z wypowiedzeniem 1m i gwarancją ceny w tym okresie 19.9 po tym okresie porozumienie ma przejsc na czas nieokreślony i ma obowiązywać cena z aktualnego cennika. Były zawarte w październiku 2008 po przejsciu z prepaidu.

 

Czyli od października 2009 bym płacił za Relax Mix nie 19.9 tylko aż 39.80(tyle ile łącznie kosztują pakiety tematyczne)?

 

Posiadam dekoder Mini, chce go zmienić na dekoder HD, ale najbardziej chciałbym, żeby to był Samsung DSB-H370G

 

Z informacji w temacie Kompendium promocji CP wynika, że przy zamianie teraz przy obecnej umowie umowa była by na 24m i koszt 399zl ? ale nie ma pewności, że otrzymam akurat samsunga HD? wtedy aktualna umowa wygasa i cena promocyjna na RM na jaki okres by była ?

 

a gdybym chciał wypowiedzieć umowe to musze przed lipcem wypowiedziec na familijny umowe + porozumienie RM żeby w październiku już nie musiał płacić na dekoder Mini?

 

i wziąłbym kupił prepaid z Samsungiem HD na niego po okresie prepaid w cene

 

nie wiem co zrobić, nie chciałbym wydawać 400 zl na dekoder hd i wiązać się umową na 24m, ale z drugiej strony chciałbym mieć lepszy dekoder już teraz, bo mam tv hd i ten Mini ma mało wygodny pilot jak dla mnie.

Nie chce Echostara HD, a przy zmianie SD na HD przez infolinie nie można wybrać, a do APSu nie mam za bardzo jak się wybrać :)

 

Proszę doradźcie mi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak myślisz warto dać te 200 zł wiecej za Echostara HD lub Samsunga HD, żeby mieć juz od 10 2009 umowe po okresie podstawowym?, niz po 10 2009 przy wymianie HD płacić 199 i umowa na 24m

 

kanały HD przy posiadaniu dekodera HD są tylko na porozumienie?

 

wolałbym kolorystycznie Samsunga, ale wiekszej różnicy chyba nie ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest jakakolwiek możliwość, by szybko uzyskać dostęp do kanału HD? Normalna procedura to podpisanie porozumienia, wysłanie pocztą i oczekiwanie na początek kolejnego okresu rozliczeniowego (lub - jeśli do jego początku jest mniej niż 8 dni - do początku następnego okresu rozliczeniowego). Nie rozumiem, po co tak komplikują sprawę: dlaczego nie można zapłacić za kanał HD tak jak za pozostałe pakiety (np. Sport, Bajeczka, nawet Hustler) - mowa oczywiście o abonamencie, nie pre-paid.

W APS nie potrafią pomóc, na infolinii nie ma z kim rozmawiać... A okazuje się, że już w najbliższy weekend F1 w HD!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze pytania:

 

czy przy podmianie dekodera sd na hd do tych 399 zl

(w okresie podstawowym) doliczaja koszty transportu przez kuriera czy to jest w cenie juz, jesli doliczaja to ile?

 

Z jakiej firmy kurierskiej CP korzysta?(UPS, DPD, GLS itp)

 

W ile dni po zgłoszeniu chęci wymiany przywiozą mi dekoder HD? Podpisuje sie tylko odbiór, osobiście? dowód trzeba mieć przygotowany?

 

Czy pakiety z dekodera SD na HD przełączają sami czy dopiero jak się zgłosi, że podłączyło się nowy do TV? Kiedy karta z dekodera HD aktywują?

 

Pieniądze płaci się na konto czy kurierowi przy odbiorze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam problem - zepsuł mi się dekoder Samsung 305G, którego jestem właścicielem, a na dodatek do zakończenia umowy na pakiet familijny zostało ponad pół roku. W związku z tym mam kilka pytań:

 

1) Czy opłaca mi się go naprawiać? Jeżeli tak, to gdzie znaleźć adresy serwisu?

 

2) Co zrobić z umową. Czy można ją zawiesić na czas naprawy?

 

3) Czy jeżeli chciałbym wymienić dekoder na nowy/zakupić nowy wiąże się to z podpisaniem nowej umowy, czy też zostanie przedłużona obecna. I ile musiałbym zapłacić za dekoder? Czy będę traktowany jako nowy abonent, czy też jako aktualny użytkownik będę musiał zapłacić więcej/mniej?

 

Mam nadzieję, że nie będę zmuszony do płacenia za darmo, lub płacenia dwóch umów???

Dziękuję z góry za pomoc :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder zanosisz do APS (tam, gdzie go kupiłeś). Na czas naprawy, najczęściej dostajesz dekoder zastępczy. Jeśli nie, to później starasz się o zwrot kosztów.

 

1. Tak. Autoryzowany punkt sprzedaży.

2. Dekoder zastępczy lub zwrot kosztów abonamentu na czas naprawy.

3. Wzięcie nowego dekodera wiąże się z podpisaniem nowej, oddzielnej umowy. Istnieje możliwość wymiany dekodera na dekoder HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Dekoder zanosisz do APS (tam, gdzie go kupiłeś).

 

Jeśli dekoder zamówiłem przez Infolinię i dostarczony został przez kuriera, to w przypadku awarii powinien zostać przyjęty przez najbliższy APS do naprawy, czy w takim wypadku jest jakaś inna procedura? Chodzi mi konkretnie o Samsunga, a pytam tak na wszelki wypadek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder zanosisz do APS (tam, gdzie go kupiłeś). Na czas naprawy, najczęściej dostajesz dekoder zastępczy. Jeśli nie, to później starasz się o zwrot kosztów.

 

1. Tak. Autoryzowany punkt sprzedaży.

2. Dekoder zastępczy lub zwrot kosztów abonamentu na czas naprawy.

3. Wzięcie nowego dekodera wiąże się z podpisaniem nowej, oddzielnej umowy. Istnieje możliwość wymiany dekodera na dekoder HD.

 

Witam ponownie!

Byłem, zgodnie z podpowiedzią, u swojego APS-a. Niestety, zaproponował mi jedynie, abym wykonał naprawę we własnym zakresie lub zadzwonił do Polsatu, gdzie mogą mi wymienić dekoder za symboliczną złotówkę, przy umowie na dwa kolejne lata. Prawda ci to, czy jestem robiony w przysłowiowego "konia" (nigdzie o takiej opcji nie ma mowy)?

 

BTW. Zapomniałem w poprzednim pościce dodać, że jest to już moja druga umowa z CP, którą podpisałem po zakończeniu obowiązkowego okresu na pakiet mini, tylko tym razem podpisałem ją na 12 m-cy na pakiet familijny. Ponadto gwarancja na Samsunga już rok temu wygasła. Może to dlatego APS nie poczuł się w obowiązku do zaproponowania jakiejkolwiek pomocy... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fakt, zapomniałeś dodać ważną rzecz. Skoro nie masz już gwarancji, to albo wypowiedz tą umowę i weź nową, albo dogadaj się w sprawie dekodera za złotówkę. Co do wypowiedzenia, to jeśli masz trzymiesięczny okres wypowiedzenia, to będziesz musiał płacić, a nie będziesz mógł oglądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Naprawa dekodera w żadnym wypadku nie opłaca Ci się, jeśli sprzęt jest już po okresie gwarancji. Ta tajemnicza umowa nie jest wcale taka tajemnicza. Sam z niej skorzystałem kilka tygodni temu. Zepsuł mi się Echostar (Pakiet Familijny + Relax Mix) i zaproponowali mi na Infolinii Cyfrowego Polsatu Samsunga DSB-S305G za symboliczną złotówkę. Do tego kanały HBO + Cinemaxy gratis przez 3 miesiące. Umowę trzeba faktycznie podpisać na 24 miesiące, ale jest gwarancja, że jeśli w tym okresie nastąpi podwyżka abonamentu, nas ten problem nie dotyczy. Po złożeniu zamówienia mają jeśli dobrze pamiętam 14 dni na dostarczenie dekodera, mnie przywiózł kurier po 4 dniach. Umowę również przywozi kurier i w jego obecności trzeba ją podpisać oraz uiścić opłatę w wysokości 1 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedź. Właśnie zadzwoniłem na Infolinię i zostałem uprzejmie poinformowany, że taka możliwość istnieje, ale muszę poczekać do 48 godzin na kontakt z kimś bardziej zorientowanym, kto szczegółowo przedstawi mi ofertę CP.

Jakby nie było ujrzałem światełko na końcu tunelu i może cała sprawa skończy się szczęśliwie. Przy okazji dwa pytania:

- ile trzeba było zapłacić za kuriera?

- czy do umowy na 24 m-ce doliczyli niezrealizowane miesiące z obecnej umowy, tj. ja podpisałem umowę w styczniu na 12 m-cy, czyli zostało mi 7 m-cy, plus nowe 24 m-ce. Więc czy będę musiał podpisać umowę na 31 m-cy (7+24), czy też "tylko" na 24 m-ce? Jak było w twoim przypadku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Wszystko się zgadza, musisz poczekać na telefon z konkretną ofertą. Nie wiem co Ci zaproponują, jeśli do tej pory miałeś Pakiet Familijny. To co wcześniej napisałem dotyczyło Pakietu Familijnego + Relax Mix. Logiczne by było gdyby np. zaproponowali Ci Relax Mix gratis przez 3 miesiące. Za przesyłkę kurierską nic się nie płaci, zapłaciłem jak wcześniej pisałem tylko 1 zł. (słownie: jeden złoty) :D:wink: Na drugie pytanie nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć, ponieważ mój dekoder, który się zepsuł miał około 5 lat i miałem już umowę na czas nieokreślony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy są jakieś kary za zerwanie umowy?

 

Chyba najbardziej opłaca mi się naprawa dekodera lub ta tajemnicza umowa na dwa lata z wymiana dekodera za złotówkę.

 

Jeszcze raz dzięki za pomoc!

 

Romar7 i Corsini już wszystko wyjaśnili :)

Ja się mogę pod tym podpisać. :P

 

Podpisanie nowej umowy w APS to droższa opcja.

Dekoder - xx zł, wypowiedzenie obecnego porozumienia xx zł.

Jest różnica gdy masz opcję 1zł zamiast xxx zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wszelkie informacje, ale mija już obiecane 48 godzin, a jedynym sygnałem ze strony Polsatu był mail przypominający, że mam umowę do lutego 2010 r., w którym to okresie zobowiązany jestem do regularnych opłat. Napisałem im jeszcze raz o umowie na 24 m-ce i dekoderze za złotówkę i czekam (może kolejne 48 godzin). Najgorzej, że zatrzymałem człowieka, który miał mi naprawiać mój dotychczasowy dekoder, licząc na zaoszczędzenie stówki za naprawę przy podpisaniu nowej umowy z CP. A tak jutro już miałbym problem z głowy (i 100 zł mniej w kieszeni ;-) )...

Poinformuję wszystkich jak tylko sprawa się wyjaśni. Na razie dzięki za pomoc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! W końcu wczoraj otrzymałem upragniony telefon od CP. Zaoferowano mi jedynie dekoder Mini za 150 zł + koszty przesyłki prawie 30 zł, lub Samsunga 305 za jedyne 379 zł - piszę powyższe dane z pamięci, ponieważ mimo iż człowiek z CP miał od razu przesłać tę ofertę mailem, to jak na razie - niespodzianka - jedno wielkie milczenie... Nie proponowano mi przedłużania umowy... Może te 24 m-ce i dekoder za złotówkę to jakaś jednorazowa promocja??? Teraz pozostaje mi mieć nadzieję, że mój obecny dekoder uda się naprawić...

Przy okazji pytanie. Czy gdybym zakupił sprawny dekoder na Allegro CP mógłby mi sparować z nim moją kartę z obecnego dekodera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jak kupie kupie Samsunga HD z Hollexu za 599 zł prepaid (6m fam lub 4m fam + RM) to nie ma nie pozniej problemu z podpisaniem umowy na niego? ale chyba bardziej sa oplacalne te za 200 zł z 1m fam + RM gratis na allegro, tez nie ma problemu z ich rejestracją w BOKu CP i na jakich warunkach mozna podpisac do nich umowe, familijny czas niekreslony, RM 12m?

 

Dlaczego te opcje prepaid nie zostały wspomniane w topicu: Kompendium promocji CP?

 

Proszę o Wasze opinie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemu na podpisanie umowy nie będzie, ale z FTA idziesz dopiero na Mini lub Familijny, a po minimum 7 dniach od podpisania umowy 12mc na pakiet Familijny możesz zwiększyć na co chcesz. W tej chwili aktualizuję opcje zmian pakietów na wyższe, bo od 8 czerwca są nowe promocje na uprgrade.

 

W kompendium są wszystkie opcje - wystarczy poszukać, ta opcja 200zł na allegro nie jest oficjalną - dekoderki były dodawane do telewizorów, więc stąd takiej opcji nie ma - kiedyś można było kupić za 100zł, teraz cena rośnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...