hammer Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 <> Czytałem info polsatu ale oni jak zrozumiałem pracują nad problemem aktywacji po zmianie kanałów a nie nad problemami przez nas poruszanymi, które istnieją już od wprowadzenia echosia 717 do sprzedaży. Po za tym najgorzej, że nie można oddać sprzętu do naprawy gdzie indziej tylko do nich. Gratuluję Ci zakupu dobrego egzemplarza 717. Naprawdę trafiłeś na igłę w stogu siana . Pozdrawiam i czekam na cud Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam2000 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 To Ty chyba jesteś jednym z nielicznych szczęściarzy, którzy nie mają problemu z tym dekoderem po ostatniej zmianie listy, tylko pozazdrościć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxi76 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 <>Czytałem info polsatu ale oni jak zrozumiałem pracują nad problemem aktywacji po zmianie kanałów a nie nad problemami przez nas poruszanymi, które istnieją już od wprowadzenia echosia 717 do sprzedaży. Po za tym najgorzej, że nie można oddać sprzętu do naprawy gdzie indziej tylko do nich. Gratuluję Ci zakupu dobrego egzemplarza 717. Naprawdę trafiłeś na igłę w stogu siana . Pozdrawiam i czekam na cud tyle że problemy rozpoczęły się po wprowadzeniu nowej listy kanałów wcześniej takich problemów z echostrami nie było przynajmniej było ich nie wiele z resztą czyt. kilka stron wcześniej dopiero teraz nabrały rozmachu a to info chyba dotyczy tego problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 robicie wielka afere. trzeba troche jeszcze poczekac i wszystko wroci do normy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxi76 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 tak zgodzę się z patryk691 przecież nie chcą tracić klientów wydaje mi się że w przeciągu miesiąca powinni ten problem rozwiązać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swist Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Ok u mnie problem już zniknął, cieszę się z tego faktu Jednak wcześniej przy pakiecie Familijnym miałem jakimś cudem MTV i VH1, teraz gdy dekoder 'się naprawił' kanały te zgodnie z moim abonamentem nie są dostępne... a szkoda, cóż wolę działający dekoder niż owe kanały. Pozdrawiam i życzę rozwiązania także Waszych problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajkuba Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 U mnie także problem zniknął. Jak na razie wszystko działa bez zarzutu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxi76 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Czyżby CP w końcu rozwiązał problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hammer Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 maxi76 Jeżeli czytałeś moje poprzednie posty to zauważ, że mój problem z echostarem nie dotyczy usterek po zmianie ustawień CP a jedynie potrząsania obrazem, mrożeniem , już nie wiem jak to prawidłowo nazwać. Tuner mam już od maja. U moich znajomych występuje taka usterka też już od dawna, tyle że im to nie przeszkadza. Podejrzewam, że takich "mało wymagających" użytkowników jest o wiele wiecej i "oni" na tym korzystają , odsyłając resztę z diagnozą słabego sygnału, czyli z tzw. kwitkiem. Mam jeszcze taki apel do kolegów z tego forum: może ktoś zajmuje się naprawą tych tunerów i mógłby podpowiedzieć co może być przyczyną takiego mikrosekundowego mrożenia, potrząsania obrazem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sheol Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Na zapytanie w tamtym tygodniu co sie dzieje dostałem dzis takiego maila: Witam W przypadku problemów z odbiorem, proszę o restart dekodera tj. odłączenie dekodera z sieci ( z gniazdka) na 10-20 sekund i ponowne podłączenie, oraz przywrócenie ustawień fabrycznych w dekoderze, a następnie o ponowne zainstalowanie kanałów z menu dekodera. Jeżeli powyższe czynności nie przyniosą rezultatu, proszę o konsultację z infolinią techniczną pod numerem 0-801-08-08-08 z aparatów stacjonarnych lub 48-222-127-222 z aparatów komórkowych i dla Klientów telefonujących z zagranicy. Po połączeniu proszę tonowo wybrać 3, wprowadzić numer karty, a następnie wybrać 0 Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie to jest żenada, blisko tydzień oczekiwania na email aby przeczytać takie bzdury Ps: Na infolinie próbowałem dzwonic, raz kazali mi czekać w kolejce 5 minut a za drugim 10... Czemu ja mam płacić za połączenie i czekac nie mając nawet pewności czy zaś bzdur nie usłysze od konsultanta, który nie ma nawet pojecia co sie dzieje w CP Od kwietnia mam CP i już myśle o rezygnacji bo szkoda nerwów, poprostu kolejne partactwo po UPC i TP.SA Edit 16:48 W kolejnym mailu dostałem to: Witam Dziękuję, za zgłoszenie problemu, informuję że Cyfrowy Polsat pracuje nad usunięciem usterki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Taa naprawde bardzo intensywnie "pracują"... U mnie zero poprawy właśnie dekoder się zresetował A wszystko zaczęło się od czasu, gdy zaktualizowano listę, więc nikt mi nie wmówi, że są to pojedyncze przypadki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxi76 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Bo nie są a po za tym wydaje mi się że wszystko się unormuje bo chyba choć trochę " pracują ". Trochę cierpliwości :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hammer Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 dot. przycinania sie obrazu w Echostar 717. Zrobiłem taką próbę: zawiozłem mój tuner do szwagra i na jego antenie jego stary tuner chyba Sagem, pokazał sygnał 82%. Kiedy podłączyliśmy mój tuner to sygnał wynosił tylko 61% przy takich samych ustawieniach w tunerach. Czy to nie oznacza, że wzmacniacz wstępny w echostarze ma mniejsze wzmocnienie? Już nieraz słyszałem, że echostary 717 potrzebują silnego sygnału. Czyż nie tutaj leży przyczyna wspomnianych wyżej zakłóceń obrazu? Może więc zakłócenia dotyczą tylko odbiorców mieszkających jak ja blisko granicy zasięgu satelity-na wschodzie Polski, gdzie sygnał jest już stosunkowo mały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
122312 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Ja ustawiałem antenę na Fergusonie i sygnał miałem 99%. Jak podłączyłem Echostar DSB 717, wskaźnik pokazuje 60% sygnału. Więc chyba masz rację kolego "hammer" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxi76 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 no nie wiem ja na swoim Echstarze mam sygnał 99% górny pasek a 80% dolny i antenę 120cm. aha podłączałem u siebie tuner sąsiada SAGEM ISD 3275 i sygnał był podobny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodor Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Apropo restartow mi sie cały czas restartuje na Tvp 1 co 10 minut.Sygnał mam górny pasek 99%,dolny 52%.A wszystko sie zaczelo kiedy wzieli ta liste zmienili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Dekoder nie restartuje Ci się na TVP 1, tylko ogólnie, bo coś się złego z nim dzieje. Kanał nie ma nic do tego. Może chodzi Ci o zaniki sygnału. Przy tej sile sygnału jaką posiadasz, to możliwe z niektórych transponderów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puszczyk076 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Ja na swoim 717tce mam dobry poziom sygnalu ok.70% na antenie 90cm przy czym Hot Bird jest na konwerterze,ktory pobiera sygnal z odbicia wiec zastanawia mnie fakt,iz macie tak marne poziomy sygnalu i to nawet przy antenie 120cm a chcialbym rowniez zaznaczyc,ze mieszkam na wschodzie Polski...MOJA RADA:ustawcie dokladniej anteny oraz zainwestujcie w nowe konwertery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puszczyk076 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Ja na swoim 717tce mam dobry poziom sygnalu ok.70% na antenie 90cm przy czym Hot Bird jest na konwerterze,ktory pobiera sygnal z odbicia wiec zastanawia mnie fakt,iz macie tak marne poziomy sygnalu i to nawet przy antenie 120cm a chcialbym rowniez zaznaczyc,ze mieszkam na wschodzie Polski...MOJA RADA:ustawcie dokladniej anteny oraz zainwestujcie w nowe konwertery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxi76 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Ja także mieszkam na wschodzie Polski (Rzeszów) i jak na ten rejon to sygnał na 717tce mam znakomity 80% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hammer Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 << puszczyk >> Ja mieszkam na mazurach. Antena ma 80cm i specjalnie kupiłem nowy konwerter: LS-01F. Wykonałem tysiące prób jej nastawienia -nie da się już inaczej. Zawsze największy sygnał to 62%. Może powinienem sobie sprawić 100 lub 120-tkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abc987 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Witam wszystkich, poniżej opisuję moje problemy z Echo 717a oraz stanowisko Polsatu. A co tam, poczytajcie sobie! ----- Original Message ----- 3 Witam, Szanowny Panie Uprzejmie informuję, że w przypadku problemów z odbiorem, proszę o restart dekodera tj. odłączenie dekodera z sieci (z gniazdka) na 10-20 sekund i ponowne podłączenie, oraz przywrócenie ustawień fabrycznych w dekoderze, a następnie o ponowne zainstalowanie kanałów z menu dekodera. Jeżeli to nie pomoże proszę udać się do autoryzowanego punktu dystrybucyjnego z celu sprawdzenia dekodera oraz karty. __________________________________________ Monika Wasiak Sekcja Reklamacji, Dział Obsługi Klienta Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa tel.: 0801 08 08 08; fax.: (22) 356 66 77 kontakt@cyfrowypolsat.pl http://www.cyfrowypolsat.pl Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160 kapitał zakładowy 10.733.000 zł w pełni wpłacony ----- Original Message ----- 2 Witam, mam nadzieję, że uda się zaradzić problemom opisanym poniżej, tym bardziej, że dziś (przed godziną) doszedł problem trzeci: 3. podczas oglądania AXN obraz zamroził się na sekundę i odmroził, ale bez dźwięku. Był obraz, nie było foni. Zacząłem sprawdzać inne kanały. Na Polsat News fonia i dźwięk były. Na TVN24 tylko obraz, bez foni. Czyli krótko mowiąc część kanałów nie miała dźwięku. Wyłączenie i włączenie dekodera nie pomogły. Dopiero odłączenie zasilania na 10 sekund. Po włączeniu wtyczki znów pojawia się LOAd, po czym dekoder się wyłącza. Ale uwaga: nie można go włączyć pilotem za pierwszym razem, dopiero za piątym. Definitywnie coś się knoci (i coraz bardziej denerwuje) Proszę o pomoc i pozdrawiam, ----- Original Message ----- 1 Witam, mam dekoder DSB-717a. Kilkukrotnie na przestrzeni ostatnich dni (praktycznie codziennie) miałem problemy. Dwóch typów: 1. nie moge włączyć dekodera. naciskając pilota oraz włącznik dekodera. Dioda na chwilkę zmienia się z czerwonej na zieloną (czyli sygnał z pilota i naciskania przycisku zasilania jest przyjmowany) ale dekoder się nie włącza. 2. podczas oglądania programu obraz się zamraża (jakby stop klatka), pilot nie reaguje, dekoder się wyłącza. Nie reaguje na naciskanie przycisku zasilania. Po chwili pojawia się napis LOAD dekoder na chwile się włącza i wyłącza. Później po kilku próbach na ogół można włączyć dekoder. O co chodzi? Wcześniej tak nie było. Czekam na odpowiedź i pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Hehe już któryś raz czytam tę samą odpowiedź, obrali sobie jedną "śpiewkę" i każdemu ją wciskają Ale wina leży, zdecydowanie po stronie Cyfrowego Polsatu - nie wierzę, że w tym samym czasie nagle kilkudziesięciu osobą dekoder zaczyna szwankować :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxi76 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Ja mam to już gdzieś ponieważ wczoraj przysłali mi Echostara DSB 616 z Allegro sto razy wolę 616 od 717A od razu utworzyłem sobie listę ulubionych kanałów, i co z tego że DSB 717A nie restartował się ani nic wcześniej miałem DSB 606 to był super dekoder a 616 jeszcze lepszy nie grzeje się nie mam zamrażania ani nic, a 717A od dziś zbiera kurz na półce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarco19 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Witam wszystkich, żeby nie było , że mam inaczej... też mam 717A i wszystkie objawy opisane wyżej, czyli: brak możliwości włączenia po dłuższym standby, czasami zwiechy itp. Post napisany w celu dorzucenia cegiełki do twierdzenia, że to nie wina sprzętowa. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.