Skocz do zawartości

Echostar DSB 717


andrzej-sk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

<>

Czytałem info polsatu ale oni jak zrozumiałem pracują nad problemem aktywacji po zmianie kanałów a nie nad problemami przez nas poruszanymi, które istnieją już od wprowadzenia echosia 717 do sprzedaży. Po za tym najgorzej, że nie można oddać sprzętu do naprawy gdzie indziej tylko do nich. Gratuluję Ci zakupu dobrego egzemplarza 717. Naprawdę trafiłeś na igłę w stogu siana . Pozdrawiam i czekam na cud :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

<>

Czytałem info polsatu ale oni jak zrozumiałem pracują nad problemem aktywacji po zmianie kanałów a nie nad problemami przez nas poruszanymi, które istnieją już od wprowadzenia echosia 717 do sprzedaży. Po za tym najgorzej, że nie można oddać sprzętu do naprawy gdzie indziej tylko do nich. Gratuluję Ci zakupu dobrego egzemplarza 717. Naprawdę trafiłeś na igłę w stogu siana . Pozdrawiam i czekam na cud :D

 

 

 

tyle że problemy rozpoczęły się po wprowadzeniu nowej listy kanałów wcześniej takich problemów z echostrami nie było przynajmniej było ich nie wiele z resztą czyt. kilka stron wcześniej dopiero teraz nabrały rozmachu a to info chyba dotyczy tego problemu :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok u mnie problem już zniknął, cieszę się z tego faktu :) Jednak wcześniej przy pakiecie Familijnym miałem jakimś cudem MTV i VH1, teraz gdy dekoder 'się naprawił' kanały te zgodnie z moim abonamentem nie są dostępne... a szkoda, cóż wolę działający dekoder niż owe kanały. Pozdrawiam i życzę rozwiązania także Waszych problemów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maxi76

 

Jeżeli czytałeś moje poprzednie posty to zauważ, że mój problem z echostarem nie dotyczy usterek po zmianie ustawień CP a jedynie potrząsania obrazem, mrożeniem , już nie wiem jak to prawidłowo nazwać. Tuner mam już od maja. U moich znajomych występuje taka usterka też już od dawna, tyle że im to nie przeszkadza. Podejrzewam, że takich "mało wymagających" użytkowników jest o wiele wiecej i "oni" na tym korzystają , odsyłając resztę z diagnozą słabego sygnału, czyli z tzw. kwitkiem.

Mam jeszcze taki apel do kolegów z tego forum: może ktoś zajmuje się naprawą tych tunerów i mógłby podpowiedzieć co może być przyczyną takiego mikrosekundowego mrożenia, potrząsania obrazem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zapytanie w tamtym tygodniu co sie dzieje dostałem dzis takiego maila:

 

Witam

 

W przypadku problemów z odbiorem, proszę o restart dekodera tj. odłączenie dekodera z sieci ( z gniazdka) na 10-20 sekund i ponowne podłączenie, oraz przywrócenie ustawień fabrycznych w dekoderze, a następnie o ponowne zainstalowanie kanałów z menu dekodera. Jeżeli powyższe czynności nie przyniosą rezultatu, proszę o konsultację z infolinią techniczną pod numerem 0-801-08-08-08 z aparatów stacjonarnych lub 48-222-127-222 z aparatów komórkowych i dla Klientów telefonujących z zagranicy. Po połączeniu proszę tonowo wybrać 3, wprowadzić numer karty, a następnie wybrać 0

 

 

Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie to jest żenada, blisko tydzień oczekiwania na email aby przeczytać takie bzdury :/

 

Ps: Na infolinie próbowałem dzwonic, raz kazali mi czekać w kolejce 5 minut a za drugim 10... Czemu ja mam płacić za połączenie i czekac nie mając nawet pewności czy zaś bzdur nie usłysze od konsultanta, który nie ma nawet pojecia co sie dzieje w CP :/

 

Od kwietnia mam CP i już myśle o rezygnacji bo szkoda nerwów, poprostu kolejne partactwo po UPC i TP.SA

 

 

Edit 16:48

 

W kolejnym mailu dostałem to:

 

Witam

 

Dziękuję, za zgłoszenie problemu, informuję że Cyfrowy Polsat pracuje nad usunięciem usterki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dot. przycinania sie obrazu w Echostar 717.

 

Zrobiłem taką próbę: zawiozłem mój tuner do szwagra i na jego antenie jego stary tuner chyba Sagem, pokazał sygnał 82%. Kiedy podłączyliśmy mój tuner to sygnał wynosił tylko 61% przy takich samych ustawieniach w tunerach.

Czy to nie oznacza, że wzmacniacz wstępny w echostarze ma mniejsze wzmocnienie? Już nieraz słyszałem, że echostary 717 potrzebują silnego sygnału. Czyż nie tutaj leży przyczyna wspomnianych wyżej zakłóceń obrazu? Może więc zakłócenia dotyczą tylko odbiorców mieszkających jak ja blisko granicy zasięgu satelity-na wschodzie Polski, gdzie sygnał jest już stosunkowo mały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na swoim 717tce mam dobry poziom sygnalu ok.70% na antenie 90cm przy czym Hot Bird jest na konwerterze,ktory pobiera sygnal z odbicia wiec zastanawia mnie fakt,iz macie tak marne poziomy sygnalu i to nawet przy antenie 120cm a chcialbym rowniez zaznaczyc,ze mieszkam na wschodzie Polski...MOJA RADA:ustawcie dokladniej anteny oraz zainwestujcie w nowe konwertery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na swoim 717tce mam dobry poziom sygnalu ok.70% na antenie 90cm przy czym Hot Bird jest na konwerterze,ktory pobiera sygnal z odbicia wiec zastanawia mnie fakt,iz macie tak marne poziomy sygnalu i to nawet przy antenie 120cm a chcialbym rowniez zaznaczyc,ze mieszkam na wschodzie Polski...MOJA RADA:ustawcie dokladniej anteny oraz zainwestujcie w nowe konwertery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, poniżej opisuję moje problemy z Echo 717a oraz stanowisko Polsatu. A co tam, poczytajcie sobie!

 

 

----- Original Message -----

3

 

 

Witam,

 

 

Szanowny Panie

 

Uprzejmie informuję, że w przypadku problemów z odbiorem, proszę o restart dekodera tj. odłączenie dekodera z sieci (z gniazdka) na 10-20 sekund i ponowne podłączenie, oraz przywrócenie ustawień fabrycznych w dekoderze, a następnie o ponowne zainstalowanie kanałów z menu dekodera.

Jeżeli to nie pomoże proszę udać się do autoryzowanego punktu dystrybucyjnego z celu sprawdzenia dekodera oraz karty.

 

__________________________________________

Monika Wasiak

Sekcja Reklamacji, Dział Obsługi Klienta

Cyfrowy Polsat S.A.

ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa

tel.: 0801 08 08 08; fax.: (22) 356 66 77

kontakt@cyfrowypolsat.pl

http://www.cyfrowypolsat.pl

 

 

 

Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie,

ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa

Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział

Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160

kapitał zakładowy 10.733.000 zł w pełni wpłacony

 

 

 

----- Original Message -----

2

 

 

 

 

 

Witam,

 

 

 

 

mam nadzieję, że uda się zaradzić problemom opisanym poniżej, tym bardziej,

że dziś (przed godziną) doszedł problem trzeci:

 

3. podczas oglądania AXN obraz zamroził się na sekundę i odmroził, ale bez

dźwięku. Był obraz, nie było foni. Zacząłem sprawdzać inne kanały. Na Polsat

News fonia i dźwięk były. Na TVN24 tylko obraz, bez foni. Czyli krótko

mowiąc część kanałów nie miała dźwięku. Wyłączenie i włączenie dekodera nie

pomogły. Dopiero odłączenie zasilania na 10 sekund. Po włączeniu wtyczki

znów pojawia się LOAd, po czym dekoder się wyłącza. Ale uwaga: nie można go

włączyć pilotem za pierwszym razem, dopiero za piątym.

 

Definitywnie coś się knoci (i coraz bardziej denerwuje)

 

Proszę o pomoc i pozdrawiam,

 

 

 

 

----- Original Message -----

1

 

 

 

 

 

Witam,

 

mam dekoder DSB-717a. Kilkukrotnie na przestrzeni ostatnich dni (praktycznie

codziennie) miałem problemy. Dwóch typów:

 

1. nie moge włączyć dekodera.

naciskając pilota oraz włącznik dekodera. Dioda na chwilkę zmienia się

z czerwonej na zieloną (czyli sygnał z pilota i naciskania przycisku

zasilania jest przyjmowany) ale dekoder się nie włącza.

 

2. podczas oglądania programu obraz się zamraża (jakby stop klatka), pilot

nie reaguje, dekoder się wyłącza. Nie reaguje na naciskanie przycisku

zasilania. Po chwili pojawia się napis LOAD dekoder na chwile się włącza i

wyłącza. Później po kilku próbach na ogół można włączyć dekoder.

 

 

O co chodzi? Wcześniej tak nie było. Czekam na odpowiedź i pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam to już gdzieś ponieważ wczoraj przysłali mi Echostara DSB 616 z Allegro sto razy wolę 616 od 717A od razu utworzyłem sobie listę ulubionych kanałów, i co z tego że DSB 717A nie restartował się ani nic wcześniej miałem DSB 606 to był super dekoder a 616 jeszcze lepszy nie grzeje się nie mam zamrażania ani nic, a 717A od dziś zbiera kurz na półce :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...